Hei!Tämä on nyt ihan typerä kysymys mutta koska en tiedä vastausta ja se vaivaa niin ajattelin kysyä jos jos joku viisaampi vastaisi.Elikkä mietin sellaista tässä että jos kantaa jotain seksitautia(esim tippuria,klamydiaa)niin onko silloin pitänyt harrastaa suojaamatonta seksiä(yhdyntää,suuseksiä yms)useamman kuin yhden ihmisen kanssa?Elikkä siis jos kummallakaan osapuolella jotka harrastavat keskenään suojaamatonta seksiä ei ole ollut aikaisempia seksipartnereita onko mahdollista silti että että jommallekumalle tulee esim.tippuri tai klamydia. Neuvokaa viisaat tyhmempää:)
Miten seksitaudin saa?
2
355
Vastaukset
- ksökföskf
Elikkä seksitaudit eivät kehity mistään itsestään. Ne leviävät ihmiseltä toiselle. Jos partnerillasi on ollut vähintään yksi seksikokemus (suuseksi, anaaliseksi tai tavallinen) niin hänellä saattaa olla sukupuolitauti. Kondomi suojaa yleisesti kaikkia sukupuolitauteja vastaan, mutta esim. kondylooma saattaa kuitenkin tulla. Kondylooma on 8/10 ihmistä jossakin vaiheessa elämää, yleensä oireettomana ja se yleensä parantuu itsestään. Moni ei tiedä edes kantavansa sitä.
Eli lyhyesti: et voi saada sukupuolitautia neitsyeltä/henkilöltä jolla on poikuus tallella. Hiivatulehdus on sitten eri asia.- .......
kyllä voi saada jos vaikka toisen vanhemmilta on tarttunu se odotusaikana tai synnytykses, eli vaikka itse ois neitsyt nii joku sp tauti voi olla silti mahdollinen, mut aika epätodennäköstä nykyää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453