Hei. Espoon be happy baarissa on shotti, joka on ihan todella hyvää. Mutta nimi on kateissa ja halu tietää mitä siihen shottiin tulee. Sen muistan että shotti alkoi D:llä ja oli kaksi osainen eli (xxxx xxxxx) jos juku ihana tietäisi shotin nimen ja mitä siihen tulee, olisin hyvin iloinen.. Sillä itse en enää pääse käymään piikkarissa koska asun 500km...
Apua!
drinkki hukassa!
2
486
Vastaukset
- jujjuu
B-51?
Dennis eli Ville Vallaton?- irma
ville vallaton ei ole shotti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249