Hei!
Tulisika analysoi hienosti Apina Rapua. Osaisitko kertoa millainen on Apina Kauris ja minkä "merkkiset" kumppanit olisivat sopivia hänelle kiinalaisen ja länsimaisen merkkijaon mukaan?
Tulisialle
5
402
Vastaukset
- Tulisika
Milloin olet syntynyt? Onko syntymäaika tiedossa?
Länsimainen: Kauris on johtava Maamerkki. Kaikki Kauriit ovat säästeliäitä, varautuneita ja syvällisiä ja heillä on korkeita ihanteita. Kauris näyttää harvoin tunteitaan ja on helposti vetäytyvä ja ylivarovainen omien etujensa suhteen. Rehelliselle Kauriille sopii kumppani, jolla on Aurinko Neitsyessä tai Kuu Kauriissa.
Kauris & Neitsyt = tässä kaksi järkevää ihmistä, jotka pitävät samoista asioista!- Apina
Olen syntynyt 10.01.1969 klo 10:20 keskisuomessa.
Eli ilmeisesti olen maa?? Apina??
Auttaako tämä tarkentamaan asioita?
Kiitos jo etukäteen!!!! - Tulisika
Apina kirjoitti:
Olen syntynyt 10.01.1969 klo 10:20 keskisuomessa.
Eli ilmeisesti olen maa?? Apina??
Auttaako tämä tarkentamaan asioita?
Kiitos jo etukäteen!!!!Tässä epäApinamainen Apina. Maa/Metalli on loistava yhdistelmä (Metalli on Apinan kiinteä elementti, Maa tulee syntymävuodesta). Sinulla on sopivasti negatiivista Tulta (2) ja muita elementtejä ( myös negatiivinen Vesi (1)). Tällainen ihminen pystyy arvioimaan toisia oikeudenmukaisesti ja diplomaattisesti.
Maan vakavuus (Kauris!) tekee Apinasta oikean älykön (apina on muutenkin älykäs). Maa-Apina on ahkera, vakavamielinen ja rehellinen (Kauris!). Maa antaa myös kestävyyttä ja kärsivällisyyttä.
Maa-Apina pitää hiljaisuudesta ja pystyy nauttimaan elämän hyvistä asioista.
Rakkaus? Sinulle sopii Sika, Lohikäärme, Apina ja Rotta. Maa-elementti on sinun juttusi. - Jalat maassa
Tulisika kirjoitti:
Tässä epäApinamainen Apina. Maa/Metalli on loistava yhdistelmä (Metalli on Apinan kiinteä elementti, Maa tulee syntymävuodesta). Sinulla on sopivasti negatiivista Tulta (2) ja muita elementtejä ( myös negatiivinen Vesi (1)). Tällainen ihminen pystyy arvioimaan toisia oikeudenmukaisesti ja diplomaattisesti.
Maan vakavuus (Kauris!) tekee Apinasta oikean älykön (apina on muutenkin älykäs). Maa-Apina on ahkera, vakavamielinen ja rehellinen (Kauris!). Maa antaa myös kestävyyttä ja kärsivällisyyttä.
Maa-Apina pitää hiljaisuudesta ja pystyy nauttimaan elämän hyvistä asioista.
Rakkaus? Sinulle sopii Sika, Lohikäärme, Apina ja Rotta. Maa-elementti on sinun juttusi.sinulle tulisika tästä tulkinnasta! Toivottavasti elämä tuo eteen jonkin maa-miehen = D
- .................
Jalat maassa kirjoitti:
sinulle tulisika tästä tulkinnasta! Toivottavasti elämä tuo eteen jonkin maa-miehen = D
Mutta ei paljon jeesaa ku oon ...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686