Muistaako kukaan vähällä-raumalla baari karonkkaa, istuin siellä usein ja minulle jäi mukavat muistot, kukahan sitä viimeksi piti?
Onko muita kanta-asiakkaita hengissä?
Baari karonkka
20
2994
Vastaukset
- Raikku
joo ne olivat hienoja aikoja, joka viikonloppu sai tapella, oi selaset sais takas.Mikään ei ole enää niinkuin ennen ihan itku tulee.
- aikoinaan
Juu muistan hyvin n.30 vuotta sitten veljenikin aina istui karonkassa...asuttiin silloin vielä musassa...heitä aina kokoontui sellainen jengi...
- scrape
Karonkassa oli hyvää ruokaa ja sitten siellä oli sellainen hyvännäköinen vaalea nuori tarjoilija - muistan aina!
- John Lennonjohtaja
Karonkka on siltä osin tuntematon paikka että alaikäsenä ainoastaan kävin biljardia pelaamassa, muistaakseni oli vielä pöytä kallellaan.
Ja jatkoille Kärkibaariin... - Teknikko-82
Hyvä paikka siellä kun veti puolenpäivän aikaan pikaseen muutaman pitkän vaahdon niin humalatila pysy yllä koko opiskelupäivän ajan ja oli taas heti koulupäivän jälkeen valmis baanalle
- muistojavain
kyllä löytyy ko. paikastakin muistoja...hieno tunnelma oli
- Elämän kulkuri
Karonkassa viihtyivät kaikenikäiset ja näköiset ihmiset, ainoa vika paikassa oli että meni turhan aikaisin kiinni!!
- vieressä asuva
oli kiva katsella niitä umpihumalaisia siinä ulkona kun koiraa vei :) nykyään tilalla hyvä paikka, harmi vain kun enää ainoastaan pitopalvelu..
- Elämän kulkuri
vieressä asuva kirjoitti:
oli kiva katsella niitä umpihumalaisia siinä ulkona kun koiraa vei :) nykyään tilalla hyvä paikka, harmi vain kun enää ainoastaan pitopalvelu..
Asuin myös siinä vieressä Pomarkuntiellä, asutko edelleen siellä?
- Anonyymi
Hyvää ruokaa ja ihanat ja kauniit ihmiset
- Anonyymi
Kuten minä.
- Anonyymi
-70 luvulla oltiin hitsauskursseilla Porissa ja asuttiin Vähäraumalla. Karonkassa käytiin lauluilloissa. Siinä oli kolme baaria melko lähekkäin ja vuorotellen pitivät lauluiltoja. Oi niitä aikoja.
- Anonyymi
Moilasen Pete ja Noimanni omisti paikan ja Sex Pistols ja Elvis kävi siellä keikalla
- Anonyymi
Siellä oli myös hyvät sapuskat
- Anonyymi
Sorbusta ja lihapiirakkaa
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Sorbusta ja lihapiirakkaa
Sorbus ei ole mitään ruokaa. Viinaa.
- Anonyymi
Yksinhuoltajien pyöröovi. Sieltä sain naisystävän ja sinne sen myös menetin. Pikalihatiski.
- Anonyymi
Vähärauman raittiit naiset siellä kävivät salaattibaarissa
- Anonyymi
80-luvulla kantapaikka ja kaveriporukalla istuttiin.
Kaupunkiin taksilla jatkoille. - Anonyymi
Karonkka oli kuulemma mafiamesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546