Baari karonkka

Nostalginaapuri

Muistaako kukaan vähällä-raumalla baari karonkkaa, istuin siellä usein ja minulle jäi mukavat muistot, kukahan sitä viimeksi piti?
Onko muita kanta-asiakkaita hengissä?

20

2994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raikku

      joo ne olivat hienoja aikoja, joka viikonloppu sai tapella, oi selaset sais takas.Mikään ei ole enää niinkuin ennen ihan itku tulee.

      • aikoinaan

        Juu muistan hyvin n.30 vuotta sitten veljenikin aina istui karonkassa...asuttiin silloin vielä musassa...heitä aina kokoontui sellainen jengi...


    • scrape

      Karonkassa oli hyvää ruokaa ja sitten siellä oli sellainen hyvännäköinen vaalea nuori tarjoilija - muistan aina!

    • John Lennonjohtaja

      Karonkka on siltä osin tuntematon paikka että alaikäsenä ainoastaan kävin biljardia pelaamassa, muistaakseni oli vielä pöytä kallellaan.
      Ja jatkoille Kärkibaariin...

    • Teknikko-82

      Hyvä paikka siellä kun veti puolenpäivän aikaan pikaseen muutaman pitkän vaahdon niin humalatila pysy yllä koko opiskelupäivän ajan ja oli taas heti koulupäivän jälkeen valmis baanalle

    • muistojavain

      kyllä löytyy ko. paikastakin muistoja...hieno tunnelma oli

    • Elämän kulkuri

      Karonkassa viihtyivät kaikenikäiset ja näköiset ihmiset, ainoa vika paikassa oli että meni turhan aikaisin kiinni!!

      • vieressä asuva

        oli kiva katsella niitä umpihumalaisia siinä ulkona kun koiraa vei :) nykyään tilalla hyvä paikka, harmi vain kun enää ainoastaan pitopalvelu..


      • Elämän kulkuri
        vieressä asuva kirjoitti:

        oli kiva katsella niitä umpihumalaisia siinä ulkona kun koiraa vei :) nykyään tilalla hyvä paikka, harmi vain kun enää ainoastaan pitopalvelu..

        Asuin myös siinä vieressä Pomarkuntiellä, asutko edelleen siellä?


    • Anonyymi

      Hyvää ruokaa ja ihanat ja kauniit ihmiset

      • Anonyymi

        Kuten minä.


    • Anonyymi

      -70 luvulla oltiin hitsauskursseilla Porissa ja asuttiin Vähäraumalla. Karonkassa käytiin lauluilloissa. Siinä oli kolme baaria melko lähekkäin ja vuorotellen pitivät lauluiltoja. Oi niitä aikoja.

      • Anonyymi

        Moilasen Pete ja Noimanni omisti paikan ja Sex Pistols ja Elvis kävi siellä keikalla


    • Anonyymi

      Siellä oli myös hyvät sapuskat

      • Anonyymi

        Sorbusta ja lihapiirakkaa


      • Anonyymi00020
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorbusta ja lihapiirakkaa

        Sorbus ei ole mitään ruokaa. Viinaa.


    • Anonyymi

      Yksinhuoltajien pyöröovi. Sieltä sain naisystävän ja sinne sen myös menetin. Pikalihatiski.

      • Anonyymi

        Vähärauman raittiit naiset siellä kävivät salaattibaarissa


    • Anonyymi

      80-luvulla kantapaikka ja kaveriporukalla istuttiin.
      Kaupunkiin taksilla jatkoille.

    • Anonyymi

      Karonkka oli kuulemma mafiamesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe