Aavistitko odottavasi kaksosia? Millaisia oireesi olivat alussa etenkin? Koska sait varmistuksen kaksosista viimein?
Nim. possumunkki ja ehkä tuplat
Kaksosraskauden oireet....?
6
2136
Vastaukset
- neuvoska
Joka kerran, ensimmäistä raskautta lukuunottamatta, olen uumoillut, josko odottaisinkin kaksosia, kun mahakin on niin iso niin varhain...
- Tirla
Epäilin vahvasti odottavani kaksosia. Oli vaan sellainen tunne ja näin monena yönä untakin, että tulee sekä tyttö että poika. Suvussakin on kaksosia.
Niinpä en meinannut ultrakuvaa alkuun uskoakaan, että ei siellä kyllä ole kuin yksi vauveli vaan.
Mutta hyvä näin :) - johanna-84
En osannut yhtään aavistaa, että odottaisin kaksosia. Pahoinvointia ja väsymystä oli jo hyvin varhaises vaihees, mutta mielessä ei ees käynyt, että voisin odotella tuplia. Lähisuvussamme ei ole kellään kaksosia. Sitten neuvolasta määrättiin terveyskeskuksen ultraan, kun oli rv:sta epäselvyyksiä. Tuli kyllä täytenä yllätyksenä "tuplauutinen"!:) Ja niitä raskausviikkoja oli silloin noin 10.
- tuleva kaksosäiti
tuli täydellisenä yllätyksenä tuplaonni. Tulevat kaksosemme ovat sekä omassa että mieheni suvussa ensimmäiset, mutta tällaiset "sattuma"kaksoset ovat kuulemma nykyään yleisemmät kuin periytyvä kaksosuus. Mitään raskausoireita itselläni ei ole ollut vieläkään (viikkoja nyt 29) eli ei todellakaan osattu aavistella esim. oireiden rajuudesta mitä tuleman pitää. Meilläkin raskauden kestosta oli epäselvyyttä, joten kaksoset paljastuivat Kätilöopiston ultrassa noin 10 rv kohdalla.
- ......
tuleva kaksosäiti kirjoitti:
tuli täydellisenä yllätyksenä tuplaonni. Tulevat kaksosemme ovat sekä omassa että mieheni suvussa ensimmäiset, mutta tällaiset "sattuma"kaksoset ovat kuulemma nykyään yleisemmät kuin periytyvä kaksosuus. Mitään raskausoireita itselläni ei ole ollut vieläkään (viikkoja nyt 29) eli ei todellakaan osattu aavistella esim. oireiden rajuudesta mitä tuleman pitää. Meilläkin raskauden kestosta oli epäselvyyttä, joten kaksoset paljastuivat Kätilöopiston ultrassa noin 10 rv kohdalla.
Meilläpäin ei mitään varhais ultria "tarjoilla",vaan ensimmäinen ultra on vasta viikolla 15-18. Luuletteko että kaksos mahdollisuus olisi jo havaittu alkurask. lääkärin sisätutkimuksessa? vai joutuuko tässä vielä jännittämään kuukausi tolkulla että onko sielä yksi vaiko kaksi? Maha on aivan hillittöman kokoinen,ja jotenkin on aavistus että voisi kaksi olla. Unohdanko heti alkuunsa nämä haavet vai miten muilla jotka eivät varhaisultraan pääse?
- alkuraskaudessa)
...... kirjoitti:
Meilläpäin ei mitään varhais ultria "tarjoilla",vaan ensimmäinen ultra on vasta viikolla 15-18. Luuletteko että kaksos mahdollisuus olisi jo havaittu alkurask. lääkärin sisätutkimuksessa? vai joutuuko tässä vielä jännittämään kuukausi tolkulla että onko sielä yksi vaiko kaksi? Maha on aivan hillittöman kokoinen,ja jotenkin on aavistus että voisi kaksi olla. Unohdanko heti alkuunsa nämä haavet vai miten muilla jotka eivät varhaisultraan pääse?
selvää onko siellä yksi vai kolmoset=) Miksi jännittää turhaan, varaat ajan yksityiselle gynekologille, siellä se selviää, hän tekee joko vaginaaliult. tai vatsapeitteiden pääl., viikoista riippuen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760