Onko kukaan käynyt siellä?
*100 trooppisen makean ja suolaisen veden
akvaarion yksityinen näyttely*
Kertokaa kokemuksianne.
Vantaan Akvaariolinna
6
3458
Vastaukset
- Taika-Jim
Kertoisitko osoitteen.....kuulosti
mielenkiintoiselta paikalta että ehkä teen sinne
retken jossain välissä.- Ehkä ensi kesänä...
Zoo Akvaariolinna sijaitsee Petikossa osoitteessa
Tiilenlyöjänkuja 3.
Akvaariolinna on avoinna tiistaista sunnuntaihin
klo 12-17. - seeprakala
Ehkä ensi kesänä... kirjoitti:
Zoo Akvaariolinna sijaitsee Petikossa osoitteessa
Tiilenlyöjänkuja 3.
Akvaariolinna on avoinna tiistaista sunnuntaihin
klo 12-17.Oon käynyt siellä monesti. Siellä löytyy lähes
kaikkea: piraijoita, taistelukaloja, klovnikaloja,
siipisimppuja, rauskuja, pusukaloja, lasimonneja,
kilpikonnia, jaguaareja (vai mitä lie?), liskoja,
sammakoita ja pari papukaijaakin. Kun olin
aloittanut akvaarioharrastuksen ja tunsin kaloja
käynti oli paljon mielenkiintoisempi =). Sieltä
saa myös sellasen purnukan kalanruokaa ja niitä
saa antaa jaguaareille ja mitä lie muita kaloja
siinä isossa lammessa olikaan?!?
Suosittelen todellakin jokaisen jolla on pienikin
mahdollisuus käydä siellä niin käydä. Sillä
tuollaisen paikan pito maksaa ja, jos kävijämäärä
on liian alhainen se voidaan joutua lopettamaan :(
.(Tai nhän minä sitä tiedä, mut luulis?!) Ja
KAIKKI KALAT VOIVAT HYVIN! Ei kuolleita tai
sairaita kaloja ainakaan sillon kun mä viimeks
kävin. Suosittelen lämpimästi! - Aqua World
seeprakala kirjoitti:
Oon käynyt siellä monesti. Siellä löytyy lähes
kaikkea: piraijoita, taistelukaloja, klovnikaloja,
siipisimppuja, rauskuja, pusukaloja, lasimonneja,
kilpikonnia, jaguaareja (vai mitä lie?), liskoja,
sammakoita ja pari papukaijaakin. Kun olin
aloittanut akvaarioharrastuksen ja tunsin kaloja
käynti oli paljon mielenkiintoisempi =). Sieltä
saa myös sellasen purnukan kalanruokaa ja niitä
saa antaa jaguaareille ja mitä lie muita kaloja
siinä isossa lammessa olikaan?!?
Suosittelen todellakin jokaisen jolla on pienikin
mahdollisuus käydä siellä niin käydä. Sillä
tuollaisen paikan pito maksaa ja, jos kävijämäärä
on liian alhainen se voidaan joutua lopettamaan :(
.(Tai nhän minä sitä tiedä, mut luulis?!) Ja
KAIKKI KALAT VOIVAT HYVIN! Ei kuolleita tai
sairaita kaloja ainakaan sillon kun mä viimeks
kävin. Suosittelen lämpimästi!Sinnehän minä sitten tänä kesänä suunnistankin.
Ehdottomasti.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kävinpä
tammikuussa 2000 Teneriffallakin katsomassa
muutamia akvaariokohteita.
Puerto De La Cruzin Loro Parkin haiakvaario on
upea ! Samoin kuin Playa De Las Americasin
paikallinen akvaarionähtävyys oli mukava, jossa
sai patongin palalla ruokkia lammikkokaloja.
Tosin itse akvaariot olivat aika sameita ja
likaisia (?). Silti suosittelen jokaiselle.
- Linnasta linnaan...
Suosittelen ehdottomasti visiittiä Linnaan
kaikille. Akvaarioharrastajalle löytyy
katsottavaa koko rahalla. Peruskalojen lisäksi
aina kattava valikoima harvinaisempia lajeja.
Lisäksi 2 kpl kaimaaneja, liskoja, 2 papukaijaa
ym.
Kalojen hoidon tasosta kertovat mm. Linnassa
lisääntyneet makeanveden rauskut ja merihevoset.
Akvaariolinna on auki ti-su 12-17 ja liput
maksavat 30/20,-. Osoite Tiilenlyöjänkuja 3,
Petikko/Vantaa, puh. 8540 517. - seeprakala
mäkin olin teneriffalla Loro Parquessa mummin ja
serkun kanssa joskus nelisen vuotta sitten. Sillon
en harrastanut akvaariota, mutta olin silti
haltioissani akvaarioista, kun perheeni kanssa
pari vuotta sitten (jolloin en vieläkään
harrastanut akvaariota) kävin teneiffalla halusin
välttämättä Loro Parqueen. Se on aivan ihana
paikka! Kuten myös Akvaariolinna, mutta kyllä
akvaariolinna ja Loro Parque kamppailevat silti
ihan omassa luokassaan. Onkohan se hieno se
Lintsin akvaario, joka sinne parin vuoden päästä
ilmestyy...sitä jäämme vaan odottamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381