Vantaan Akvaariolinna

Tänä kesänä, maybe

Onko kukaan käynyt siellä?
*100 trooppisen makean ja suolaisen veden
akvaarion yksityinen näyttely*
Kertokaa kokemuksianne.

6

3458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taika-Jim

      Kertoisitko osoitteen.....kuulosti
      mielenkiintoiselta paikalta että ehkä teen sinne
      retken jossain välissä.

      • Ehkä ensi kesänä...

        Zoo Akvaariolinna sijaitsee Petikossa osoitteessa
        Tiilenlyöjänkuja 3.

        Akvaariolinna on avoinna tiistaista sunnuntaihin
        klo 12-17.


      • seeprakala
        Ehkä ensi kesänä... kirjoitti:

        Zoo Akvaariolinna sijaitsee Petikossa osoitteessa
        Tiilenlyöjänkuja 3.

        Akvaariolinna on avoinna tiistaista sunnuntaihin
        klo 12-17.

        Oon käynyt siellä monesti. Siellä löytyy lähes
        kaikkea: piraijoita, taistelukaloja, klovnikaloja,
        siipisimppuja, rauskuja, pusukaloja, lasimonneja,
        kilpikonnia, jaguaareja (vai mitä lie?), liskoja,
        sammakoita ja pari papukaijaakin. Kun olin
        aloittanut akvaarioharrastuksen ja tunsin kaloja
        käynti oli paljon mielenkiintoisempi =). Sieltä
        saa myös sellasen purnukan kalanruokaa ja niitä
        saa antaa jaguaareille ja mitä lie muita kaloja
        siinä isossa lammessa olikaan?!?
        Suosittelen todellakin jokaisen jolla on pienikin
        mahdollisuus käydä siellä niin käydä. Sillä
        tuollaisen paikan pito maksaa ja, jos kävijämäärä
        on liian alhainen se voidaan joutua lopettamaan :(
        .(Tai nhän minä sitä tiedä, mut luulis?!) Ja
        KAIKKI KALAT VOIVAT HYVIN! Ei kuolleita tai
        sairaita kaloja ainakaan sillon kun mä viimeks
        kävin. Suosittelen lämpimästi!


      • Aqua World
        seeprakala kirjoitti:

        Oon käynyt siellä monesti. Siellä löytyy lähes
        kaikkea: piraijoita, taistelukaloja, klovnikaloja,
        siipisimppuja, rauskuja, pusukaloja, lasimonneja,
        kilpikonnia, jaguaareja (vai mitä lie?), liskoja,
        sammakoita ja pari papukaijaakin. Kun olin
        aloittanut akvaarioharrastuksen ja tunsin kaloja
        käynti oli paljon mielenkiintoisempi =). Sieltä
        saa myös sellasen purnukan kalanruokaa ja niitä
        saa antaa jaguaareille ja mitä lie muita kaloja
        siinä isossa lammessa olikaan?!?
        Suosittelen todellakin jokaisen jolla on pienikin
        mahdollisuus käydä siellä niin käydä. Sillä
        tuollaisen paikan pito maksaa ja, jos kävijämäärä
        on liian alhainen se voidaan joutua lopettamaan :(
        .(Tai nhän minä sitä tiedä, mut luulis?!) Ja
        KAIKKI KALAT VOIVAT HYVIN! Ei kuolleita tai
        sairaita kaloja ainakaan sillon kun mä viimeks
        kävin. Suosittelen lämpimästi!

        Sinnehän minä sitten tänä kesänä suunnistankin.
        Ehdottomasti.
        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kävinpä
        tammikuussa 2000 Teneriffallakin katsomassa
        muutamia akvaariokohteita.
        Puerto De La Cruzin Loro Parkin haiakvaario on
        upea ! Samoin kuin Playa De Las Americasin
        paikallinen akvaarionähtävyys oli mukava, jossa
        sai patongin palalla ruokkia lammikkokaloja.
        Tosin itse akvaariot olivat aika sameita ja
        likaisia (?). Silti suosittelen jokaiselle.


    • Linnasta linnaan...

      Suosittelen ehdottomasti visiittiä Linnaan
      kaikille. Akvaarioharrastajalle löytyy
      katsottavaa koko rahalla. Peruskalojen lisäksi
      aina kattava valikoima harvinaisempia lajeja.
      Lisäksi 2 kpl kaimaaneja, liskoja, 2 papukaijaa
      ym.

      Kalojen hoidon tasosta kertovat mm. Linnassa
      lisääntyneet makeanveden rauskut ja merihevoset.

      Akvaariolinna on auki ti-su 12-17 ja liput
      maksavat 30/20,-. Osoite Tiilenlyöjänkuja 3,
      Petikko/Vantaa, puh. 8540 517.

    • seeprakala

      mäkin olin teneriffalla Loro Parquessa mummin ja
      serkun kanssa joskus nelisen vuotta sitten. Sillon
      en harrastanut akvaariota, mutta olin silti
      haltioissani akvaarioista, kun perheeni kanssa
      pari vuotta sitten (jolloin en vieläkään
      harrastanut akvaariota) kävin teneiffalla halusin
      välttämättä Loro Parqueen. Se on aivan ihana
      paikka! Kuten myös Akvaariolinna, mutta kyllä
      akvaariolinna ja Loro Parque kamppailevat silti
      ihan omassa luokassaan. Onkohan se hieno se
      Lintsin akvaario, joka sinne parin vuoden päästä
      ilmestyy...sitä jäämme vaan odottamaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe