MTV3 tekstitv:n s.899 y.m. Siellä ei ole yhtään normaalia, joku haluaa tavata 5min kuluttua ei, etsivät miestä, sitten pitäisikin olla nainen. Kerjäävät rahaa, tarjoavat maksullista seksiä, vaikka alussa ei ole puhe siitä.
MTV3 Chat
7
3323
Vastaukset
- viestejä riittää
MTV3 on ottanut businessideakseen välittää viestejä vankilaan. Muutama sivullinen niitä näkyy pyörivän maikkarin teksti-TV:ssä. Ties mitä rikollisuuteen liittyvää viesteihin on "koodattu". Ja luultavasti lähettäjien puhelinlaskun maksaa kunnan sosiaalitoimi eli me veronmaksajat.
- mies nainen
Siellä chatissa olijat eivät edes tiedä kumpaa sukupuolta ovat.
Ikä on ensim 28, sitten 58 ja nyt 68.
Laihtuu/Lihoo sama henkilö 2tunnissa jopa 30kg,
Välillä sama henkilö on 09-alueelta, kohta Savosta, Sitten Turusta ja taitaa olla välillä lapista- Anonyymi
no ei sitä voi varmaksi kukaan tietää, mutta varmaa on että, ismo leikola palaa suomeen, elä mtv3 tekstisivut jee????????
tiedon janoinen - Anonyymi
ismo leikol palaa suomeen, suurenmoista
jee - Anonyymi
informaatio
ismo se palaa suomeen tinttan tallan tallallei, kuka sen ismon tahtoo?
MTV# TEKSTISIVUT ISMON TAHTOO voi tätä ilon päivää
jee
joo on kyl kummaa jengii
- Anonyymi
tyttölijä 30w trans 4w sylitansinut koville ukko mihille ja leggiseis ja välil pelkät rinata liivit ja niihin laitanut pemustetta musta saisi pari ukkoo sanonut silikoonit sopis mulle minulla pieni peppu haluan siihen tauonin ku anna. N leginseis syli tasii ja aina punaa paljon punaista huuli punaa ja meikit mä pieni 166cm 68kg näytän ku oon merkeissä legisit puna huulet joskus annoin 60w 120kg sylitansin sano hyvät mitat ja hyvät imu huulet tykkään imee ison hateikaan ukko miehen munaa vaikka useasti ja saa hyvän syli tanssin hki Kerava matka ei este voin jäädä sun luo olla sun narttu haluaisin oikeesti mennä kova iso kulisen miehen Kaa naimisii ja silikonit otan jos mentäisiin naimisiin ja voin olla vaikka sun munan imijä mul minihameita legisei huulipuna aina punanen ja luottamus joku sano että olisin sub narttu mitä meinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698