adventtikirkko mormoonien käyttöön?

tamperelainennn

Tampereella on tarjottu tiloja adventtikirkolta, että mormonit voisivat kokoontua siellä, kunnes palanut kirkko saadaan rakennettua uudestaan. Mitähän tästä on seurakuntalaiset mieltä?

Ihan hieno ele ja kai ne vois vuokraakin maksaa, mutta miten lienee???

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaita

      Vapaita aikoja varmaan kirkoista riittäisi. Muillekin.

    • mormon it

      Ei kait mormoneista kenellekään ole haittaakaan ollut. Ei ole edes ovilla käyneet pitkään aikaan.

      10 % on aika paljon...

      • mormoneita

        Nämä amerikkalaiset uskonnot; jehovat, mormoonit ja adventistit ovat syntyneet samoihin aikoihin.
        Jehovan todistajat ovat saaneet vaikutteita adventismista yllättävän paljon.
        Amerikkalaiset kyllä auttavat toisiaan.

        Laskisitko sinä adventistina kotiisi mormooneita?


      • minulla ole
        mormoneita kirjoitti:

        Nämä amerikkalaiset uskonnot; jehovat, mormoonit ja adventistit ovat syntyneet samoihin aikoihin.
        Jehovan todistajat ovat saaneet vaikutteita adventismista yllättävän paljon.
        Amerikkalaiset kyllä auttavat toisiaan.

        Laskisitko sinä adventistina kotiisi mormooneita?

        rotu eikä uskonto vihoja, kaikki on ihmisiä ja juttelen jokaisen ihmisen kanssa kuulukootpa mihin uskonto kuntaan tahansa.
        Johan tuo on aivan lapsellisista tuohua että pitäis kysyä ensin mikinkä kirkkoon kuulut jos joku ovelle tulee, ja jos ei kuulu mihin minä niin potkut takamukseen. Aivan naurettavaa.


      • vastaan pullikoijille
        minulla ole kirjoitti:

        rotu eikä uskonto vihoja, kaikki on ihmisiä ja juttelen jokaisen ihmisen kanssa kuulukootpa mihin uskonto kuntaan tahansa.
        Johan tuo on aivan lapsellisista tuohua että pitäis kysyä ensin mikinkä kirkkoon kuulut jos joku ovelle tulee, ja jos ei kuulu mihin minä niin potkut takamukseen. Aivan naurettavaa.

        MORMOONEITA VAROITA KAHDESTI
        ADVENTISTI KARTA MORMOONEITA

        Tit. 3:10   
        Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

        Jumalan sallimuksesta mormoonien temppeli tuhoutui.

        Intiassa on äskettäin poltettu 90 kristittyjen kirkkoa, tukekaa adventistit kirkkojen jälleenrakentamista ja rukoilkaa näiden köyhien kristittyjen puolesta mutta älkää tukeko setä samulin maan rikkaita harhaoppisia uskontoja.


      • ihan hölmöjä
        vastaan pullikoijille kirjoitti:

        MORMOONEITA VAROITA KAHDESTI
        ADVENTISTI KARTA MORMOONEITA

        Tit. 3:10   
        Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

        Jumalan sallimuksesta mormoonien temppeli tuhoutui.

        Intiassa on äskettäin poltettu 90 kristittyjen kirkkoa, tukekaa adventistit kirkkojen jälleenrakentamista ja rukoilkaa näiden köyhien kristittyjen puolesta mutta älkää tukeko setä samulin maan rikkaita harhaoppisia uskontoja.

        puhumaan että Jumalan sallimuksesta mormonikirkko paloi, ei Jumala ole pahan takana kyllä se on se itse päävihollinen, vaikka hän yrittääkin saada ihmiset uskomaan että Jumala sallii kaiken pahan.
        Niin Jumala on maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa.
        En minä sitä sano että mormoonikirkko on se oikea kirkko, mutta ei meidän tule ketään halveksia, ja alkaa karttamaan ihmisiä sillä kun eivät kuulu juuri minun laumaani.


      • anerikan serkukset
        ihan hölmöjä kirjoitti:

        puhumaan että Jumalan sallimuksesta mormonikirkko paloi, ei Jumala ole pahan takana kyllä se on se itse päävihollinen, vaikka hän yrittääkin saada ihmiset uskomaan että Jumala sallii kaiken pahan.
        Niin Jumala on maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen poikansa.
        En minä sitä sano että mormoonikirkko on se oikea kirkko, mutta ei meidän tule ketään halveksia, ja alkaa karttamaan ihmisiä sillä kun eivät kuulu juuri minun laumaani.

        Hiuskarvakaan ei putoa päästä ilman Jumalan sallimusta.
        Lopun aikana Jumala lähettää väkevän eksytyksen mm. amerikkalaiset uskontojen muodossa.

        2. Tess. 2:11    
        Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,


      • on,,
        anerikan serkukset kirjoitti:

        Hiuskarvakaan ei putoa päästä ilman Jumalan sallimusta.
        Lopun aikana Jumala lähettää väkevän eksytyksen mm. amerikkalaiset uskontojen muodossa.

        2. Tess. 2:11    
        Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

        sillä sinulla se väkevä eksytys näkyy jo olevan päässäsi, ja ihmiskammo.


      • vastaan pullikoijille kirjoitti:

        MORMOONEITA VAROITA KAHDESTI
        ADVENTISTI KARTA MORMOONEITA

        Tit. 3:10   
        Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

        Jumalan sallimuksesta mormoonien temppeli tuhoutui.

        Intiassa on äskettäin poltettu 90 kristittyjen kirkkoa, tukekaa adventistit kirkkojen jälleenrakentamista ja rukoilkaa näiden köyhien kristittyjen puolesta mutta älkää tukeko setä samulin maan rikkaita harhaoppisia uskontoja.

        Karta sekä adventisteja, että mormoneja. Kumpikin ovat harhaoppeja, ja jehovantodistajat kolmantena.


      • koska
        Tutkiva_huomio kirjoitti:

        Karta sekä adventisteja, että mormoneja. Kumpikin ovat harhaoppeja, ja jehovantodistajat kolmantena.

        ainoastaan dventistit saavat sinuun jonkinlaista eloa, muuten olisit siinä paatumuksen unessa.

        Se on sitä omantunnon herätystä!!!


    • annu42

      Meidän Jumalapalveluksemme ovat sapattina ja muut kokoukset yleensä vasta sunnuntai-illalla, joten Tampereen seurakunta varmaan voi ihan hyvin tilojaan vuokrata sunnuntaipäiväksi. Uskon, että vuokraa maksetaan, sillä sehän olisi aika kummallista, että vain hyvätekeväisyyttä harrastettaisiin. Onhan siitä kuluja luulen, lämpötila korkeammaksi, ovien avaus ja sulkeminen, siis varallaoloyms.
      Muuallakin on näin tehty, mutta ei niistä kovin paljon ääntä pidetä. Olisiko siihen syynä, ettei ole hyvä kenenkään tietää, että kokoonnutaan adventtikirkossa. Taitaa olla jonkinlainen pieni häpeän puuska tms.
      Jumalalle siunattuun huoneeseen sopii mielestäni kaikenlaiset seurakunnat, jotka Kristusta ylistävät.

      • minustakin

        Rahat pois!!!
        Onhan se hyväntekeväisyys kummaa toimintaa :) Taitaa olla aivan tuntematonta adventistien parissa.

        Miten sen kirkon saa sitten puhdistettua, kun se saastuu sunnuntainviettäjistä. Nyt teidän onkin helppo jakaa niitä pedonmerkkejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe