Kultahietikko, Varna, Golden Yavor

lomailija

Mahtaako kukaan olla käynnyt ko hotellissa viimekesänä. Kaipaisin myös vinkkejä hyvistä ravintoloista ja aktiviteeteistä. Pelkkä rantalöhöily ja juhliminen ei niinkään kiinnosta! Onko Varnaan helppo mennä ja mitä siellä kannattaisi käydä katsomassa. Olen netistä jo jotain lukenut, mutta haluaisin kuulla myös ihmisten omakohtaisia kokemuksia! Olen lukenut aiempiakin kommentteja hotellista, mutta lisätiedot ovat tervetulleita!!
Kiitos asiallisista vastauksista =)

4

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 000

      Olimme puolison kanssa Golden Yavorissa viime kesänä. Pidin hotellista todella paljon. Sijaitsi vähän etempänä kaikesta diskohumputuksista. Itsellämme oli parveke altaalle päin ja hotellihuone oli todella siisti. Henkilökunta oli myös mukavaa. Söimme muutamana päivänä hotellin omassa ravitolassa perinteistä Bulgarialaista salaattia, sitä kannattaa ehdottomasti maistaa, eikä maksanut kun n 1,5€ annos. Ja voin suositella hotellista seuraavalla rantaan päin menevällä kadulla sijaitsevan pizzerian pitsoja, perhepizza oli TODELLA iso. hyvä että pöytään mahtui. Bulgaria oli kiva paikka käydä. Kultahietikko on melkoinen turistirysä, itse en pidä ravintoloissa seikkailemisesta. Joten seuraavan kesänä suunnistamme uudelleen Bulgariaan mutta pienempään paikkaan. Oikein hyvää matkaa!

    • Mindelii

      Olimme viime kesänä ko. hotellissa 6 hengen porukalla ja pidimme hotellista, tosin kaikilla oli erikokoiset huoneet ja erilaiset näköalat (toisilla altaalle ja merelle, toisilla betoniseinä edessä), mutta kaiken kaikkiaan ihana hotelli, hyvä siivous ja sijaitsee sopivan kaukana pahimmasta mölystä. Itse keskityimme bilettämiseen ja rannoilla löhöilyyn. Mielestäni kultahietikolla ei hirveästi muita aktiviteettejä ole.. Kävimme myös Varnassa taxilla, iso tilataksi maksoi edestakaisin 40e ja kuski tuli sovittuun paikkaan sovittuna kellonaikana hakemaan meitä Varnan päässä, lisäksi käytti paikallisten suosimassa supermarketissa matkan varrella. Varna oli ihan mukava paikka ja sieltä saa ostettua muutakin kuin "turistikrääsää". Siellä oli mm. tori, josta itse ostin kolmet kengät 20e:lla ym.. Ensi kesänä taas Bulgariaan:)

      • Lomailija

        Kiitos vastauksista, myös lisävinkkejä kaivataan!
        Mikä mahtoi olla tuo paikallisen supermarketin
        nimi? Tai tietääkö kukaan hyviä ruokakauppoja
        kultahietikoilla, koska aamupala olisi tarkoitus
        tehdä itse. Oliko huoneissa muuten kunnon kokoinen jääkaappi vai minibar? Entä leivänpaahdinta? Tietysti hotellinkin aamiainen täytyy käydä muutamana päivänä testaamassa!
        000:lle tiedoksi, että olimme 2006 Obzorissa, joka oli todella rauhallinen pikkukylä. Tosin hotelleja oli tulossa aika vauhdilla lisää, että en tiedä millainen nyt on. Paikka oli meidän makuun vähän liian pieni, eikä tekemistä oikein riittänyt kahdeksi viikoksi, vaikka emme mekään niin paljoa siitä baarimenosta perusta!


      • 000
        Lomailija kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, myös lisävinkkejä kaivataan!
        Mikä mahtoi olla tuo paikallisen supermarketin
        nimi? Tai tietääkö kukaan hyviä ruokakauppoja
        kultahietikoilla, koska aamupala olisi tarkoitus
        tehdä itse. Oliko huoneissa muuten kunnon kokoinen jääkaappi vai minibar? Entä leivänpaahdinta? Tietysti hotellinkin aamiainen täytyy käydä muutamana päivänä testaamassa!
        000:lle tiedoksi, että olimme 2006 Obzorissa, joka oli todella rauhallinen pikkukylä. Tosin hotelleja oli tulossa aika vauhdilla lisää, että en tiedä millainen nyt on. Paikka oli meidän makuun vähän liian pieni, eikä tekemistä oikein riittänyt kahdeksi viikoksi, vaikka emme mekään niin paljoa siitä baarimenosta perusta!

        Pikkuisia ruokakauppoja oli Golden Yavorin lähettyvillä useita, sieltä kävimme itsekin aamupalatarpeet ostamassa. Hotellin oma aamupala oli myös ihan hyvä.

        Huoneen varusteista jääkaappi oli ihan hyvänkokoinen, hyvin mahtui juomat kylmään ;)
        Leivänpaahtimesta en nyt ole ihan varma, kahvinkeitin ainakin löytyi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe