Millaset saunat löytyy tropiclandiasta??
Onko yhteis sauna millainen?? onko höyryä tms???
tropiclandia
24
2963
Vastaukset
- mitä sitä kyselet
Tai katso tropiclandian kotisivuilta. Sieltä löytyy saunat, hinnat ja aukioloajat.
Tämä ei ole mikään kylpylöiden mainostuspalsta. - Höyry on kostea
mitä muuta haluat titää?
- Vapaus
Ihan ok yhteissauna.
Höyryä on mutta ei liikaa.- Koska höyryä on liikaa?
Vapaus, Koska höyryä on liikaa?
- Vapaus
Koska höyryä on liikaa? kirjoitti:
Vapaus, Koska höyryä on liikaa?
No silloin tietysti kun ei näe tarpeeksi.
Ja se mikän on tarpeeksi vaihtelee tilanteen mukaan. - Mitä saunassa pitäisi nähdä?
Vapaus kirjoitti:
No silloin tietysti kun ei näe tarpeeksi.
Ja se mikän on tarpeeksi vaihtelee tilanteen mukaan.Mitä saunassa pitäisi nähdä?
- Vapaus
Mitä saunassa pitäisi nähdä? kirjoitti:
Mitä saunassa pitäisi nähdä?
No ensinnäkin tietysti lauteet ja kulkureitti sinne.
Toisekseen toisia saunojia. - olisit ees
Vapaus kirjoitti:
No ensinnäkin tietysti lauteet ja kulkureitti sinne.
Toisekseen toisia saunojia.Pilhuja ja tisujahan snää haluat nähä.
Olisit ees kerran rehellinen... - Vapaus
olisit ees kirjoitti:
Pilhuja ja tisujahan snää haluat nähä.
Olisit ees kerran rehellinen...Niin haluankin mutta en seksuaalisista syistä vaan AVOIMUUS-syistä.
- hämätä itseäsi ja
Vapaus kirjoitti:
Niin haluankin mutta en seksuaalisista syistä vaan AVOIMUUS-syistä.
saada hyväksyntää teollesi tuolla täysin uskomattomalla selittelylläsi.
Yrität kai hämätä omaatuntoasikin tuolla samalla höpinälläsi.
Et näköjään VIELÄKÄÄN ole sisäistänyt, mitä se seksuaalisuus oikeasti on. Seksuaalisuus ei ole mitään seksiä, jos et sitä vielä ymmärrä. - Vapaus
hämätä itseäsi ja kirjoitti:
saada hyväksyntää teollesi tuolla täysin uskomattomalla selittelylläsi.
Yrität kai hämätä omaatuntoasikin tuolla samalla höpinälläsi.
Et näköjään VIELÄKÄÄN ole sisäistänyt, mitä se seksuaalisuus oikeasti on. Seksuaalisuus ei ole mitään seksiä, jos et sitä vielä ymmärrä.No jos sinun mielestäsi seksuaalisuus ei ole seksiä niin saat ihan rauhassa kuvitella niin.
Minulle ja kylpylän muille asiakkaille sekä henkilökunnalle riittää se etten minä harjoita seksiä siellä kylpylätiloissa.
- yksi utelias
Mitenkähän on kylpylässä,,saakohan siellä pyyhettä käyttää,,ja ennen kaikkee millainen se pyyhe pitäisi olla?
- Vapaus
Ei saa.
- Perustele tuo
Vapaus kirjoitti:
Ei saa.
Taas Vapaus VALEHTELEE TÖRKEÄSTI.
Perustele tuo valehteleva väitteesi, ettei pyyhettä muka saisi käyttää.
Missä niin sanotaan? - Vapaus
Perustele tuo kirjoitti:
Taas Vapaus VALEHTELEE TÖRKEÄSTI.
Perustele tuo valehteleva väitteesi, ettei pyyhettä muka saisi käyttää.
Missä niin sanotaan?Suomalaisessa saunaperinteessä.
Ymmärrätkö siitä mitään. - peittely
Vapaus kirjoitti:
Suomalaisessa saunaperinteessä.
Ymmärrätkö siitä mitään.Suomalaisen saunaperinteeseen kuuluu myös peittely.
Perinteen mukaan osa saunojista saa peitellä sukuelimensä ja tissinsä etenkin silloin, kun saunaseurana on itselle täysin vieraita ihmisiä.
Tuttujen kesken saunottaessa peittelyä on vähemmän, tai usein ei ollenkaan.
Peittely liittyykkin peittelijälle vieraiden saunojien läsnäoloon ja se vähenee ajan mittaan, jos saunaseura on koko ajan sama.
Vapaus, uusi yritys, missä sanotaan, etä saunassa ei saisi käyttää pyyhettä?
Ymmärrätkö mitä kysyin? - Vapaus
peittely kirjoitti:
Suomalaisen saunaperinteeseen kuuluu myös peittely.
Perinteen mukaan osa saunojista saa peitellä sukuelimensä ja tissinsä etenkin silloin, kun saunaseurana on itselle täysin vieraita ihmisiä.
Tuttujen kesken saunottaessa peittelyä on vähemmän, tai usein ei ollenkaan.
Peittely liittyykkin peittelijälle vieraiden saunojien läsnäoloon ja se vähenee ajan mittaan, jos saunaseura on koko ajan sama.
Vapaus, uusi yritys, missä sanotaan, etä saunassa ei saisi käyttää pyyhettä?
Ymmärrätkö mitä kysyin?Monet on kyllä myös sanoneet että vieraiden seurassa on helpompi olla alasti kuin tuttujen- mutta se vaihtelee ilmeisesti henkilön mukaan.
Noissa julkisissa yhteissaunoissa kuitenkaan saunaseura ei yleensä pysy samana joten sikäli ei merkitystä.
Minä ymmärsin mitä kysyit ja myös vastasin mutta ilmeisesti SINUN luku- tai ymmärryskykysi ei riitä vastauksen ymmärtämiseen joten en voi valitettavasti enempää asian hyväksi tehdä. - pyyhkeeseen kietoutuneena?
Vapaus kirjoitti:
Monet on kyllä myös sanoneet että vieraiden seurassa on helpompi olla alasti kuin tuttujen- mutta se vaihtelee ilmeisesti henkilön mukaan.
Noissa julkisissa yhteissaunoissa kuitenkaan saunaseura ei yleensä pysy samana joten sikäli ei merkitystä.
Minä ymmärsin mitä kysyit ja myös vastasin mutta ilmeisesti SINUN luku- tai ymmärryskykysi ei riitä vastauksen ymmärtämiseen joten en voi valitettavasti enempää asian hyväksi tehdä.Kyse olikin siitä, saako kylpylän saunassa olla pyyhkeeseen kietoutuneena?
Oikea vastaus on, että KYLLÄ SAA, eikä KENELLÄKÄÄN ole oikeutta edes yrittää kieltää sitä.
Kylpylän saunassakin ihmisellä on oikeus määrätä itsestään ja siitä, näyttääkö alastomuuttaan ulkopuolisille vai ei. - Vapaus
pyyhkeeseen kietoutuneena? kirjoitti:
Kyse olikin siitä, saako kylpylän saunassa olla pyyhkeeseen kietoutuneena?
Oikea vastaus on, että KYLLÄ SAA, eikä KENELLÄKÄÄN ole oikeutta edes yrittää kieltää sitä.
Kylpylän saunassakin ihmisellä on oikeus määrätä itsestään ja siitä, näyttääkö alastomuuttaan ulkopuolisille vai ei.Vaan kun EIO SAA.
Jos ei halua näyttää alastomuuttaan toisille pitää PYSYÄ POISSA sieltä kylpylän saunasta eikä alkaa häiriköimään muita asiakkaista.
Tämä pitäis olla itsestään selvää kaikille selväjärkisille. - SE EI häiritse ketään
Vapaus kirjoitti:
Vaan kun EIO SAA.
Jos ei halua näyttää alastomuuttaan toisille pitää PYSYÄ POISSA sieltä kylpylän saunasta eikä alkaa häiriköimään muita asiakkaista.
Tämä pitäis olla itsestään selvää kaikille selväjärkisille.Pyyhkeeseen kietoutuminen suojaa katseilta, SE EI häiritse ketään muita, kuin katselusta kiinnostuneita häiriköitä.
Kukaan EI MENE saunaan "NÄYTTÄÄKSEEN" alastomuuttaan.
Oletko ihan tyhmä, kun kuvittelet ihmisten saunovan näyttääkseen omaa alastomuuttaan? - Vapaus
SE EI häiritse ketään kirjoitti:
Pyyhkeeseen kietoutuminen suojaa katseilta, SE EI häiritse ketään muita, kuin katselusta kiinnostuneita häiriköitä.
Kukaan EI MENE saunaan "NÄYTTÄÄKSEEN" alastomuuttaan.
Oletko ihan tyhmä, kun kuvittelet ihmisten saunovan näyttääkseen omaa alastomuuttaan?Enhän mä todellakaan niin kuvittele ja olet ihan tyhmä jos todella kuvittelet minun kuvittelevan niin.
Sen takia saunassa onkin niin hyvä nauttia alastomuudesta kun siellä se on luonnollista ja luontevaa. Kukaan ei esittele alastomuuttaa vaan on vaan alasti kaikessa kauneudessaan tai vaikka sitten vähemmässäkin kauneudessa.
Sellaisena alastomuus on nautinnollisimmillaan-ei näyttelytiskillä. - siitä, että jos
Vapaus kirjoitti:
Enhän mä todellakaan niin kuvittele ja olet ihan tyhmä jos todella kuvittelet minun kuvittelevan niin.
Sen takia saunassa onkin niin hyvä nauttia alastomuudesta kun siellä se on luonnollista ja luontevaa. Kukaan ei esittele alastomuuttaa vaan on vaan alasti kaikessa kauneudessaan tai vaikka sitten vähemmässäkin kauneudessa.
Sellaisena alastomuus on nautinnollisimmillaan-ei näyttelytiskillä.JUURIHAN Sinä itse kirjoitit itsensä esittämisestä ja siitä, että "Jos ei halua näyttää alastomuuttaan toisille"...
Mikä vitun sanojen vääristelijä oikein olet?
Vääristelet jopa OMIA KIRJOITUKSIASIKIN. - Vapaus
siitä, että jos kirjoitti:
JUURIHAN Sinä itse kirjoitit itsensä esittämisestä ja siitä, että "Jos ei halua näyttää alastomuuttaan toisille"...
Mikä vitun sanojen vääristelijä oikein olet?
Vääristelet jopa OMIA KIRJOITUKSIASIKIN.Näyttämisellä ja näyttämisellä on eroa.
Ymmärtäisit tämän jos omaisit normaalin sivistystason mutta koska et selvästikkään pääse edes lähelle sitä minun on turha lähteä selittämään siitä erosta sulle mitään.
- Höyrysauna
on yhteissauna. Paljaitakin perseitä kahdessa karsinassa, kunnon lankku aita välissä. Varpaat paistetaan höyryllä ja Venäläiset juoksee uikkareissa saunan ja altaiden väliä. Muuten ihan hyvä mesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799