Tarja mene nightwishin keikalle ja näytä miten Nemo lauletaan, sinun tulkintasi on UPEA!
Tarja& nemo
11
1016
Vastaukset
- menisi
kehumaan. Ekaks pitäs ottaa vähän englannin kielen opetusta.
- kehumaan!
Ketkutusta saisi olla myös, sellaista AdbAkloonin tapaista TaWisHyppelyä!
Hyvinhän tuo Remukin on tullut juttuun Lontoon kielellään! - ----------.
kehumaan! kirjoitti:
Hyvinhän tuo Remukin on tullut juttuun Lontoon kielellään!ööloun.
- ketkufanille
----------. kirjoitti:
ööloun.
juu aar böljä!
- daaa
ketkufanille kirjoitti:
juu aar böljä!
böljät jutut ja muutenkin täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Minkähän takia? No, kaikki taape fanit ovat mollaamassa Anettea Nightwishin sivulla. Näinhän se menee....
- NW fani...
daaa kirjoitti:
böljät jutut ja muutenkin täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Minkähän takia? No, kaikki taape fanit ovat mollaamassa Anettea Nightwishin sivulla. Näinhän se menee....
ennen päivitystä!
Outoja nimiä käytät kirjoituksessasi, kuka on "taape" ja kuka on "anette"? aivan outoja minulle.
Minä pidän Tarjasta, minä en pidä anittatawiksesta joten nuo edellämainitut ovat tiedossani. Tarjaa kuuntelen aamuin illoin ja muinakin aikoina, anittatawista en urrikaan kuuntele. (vielä lopuksi ihmettelen "taape&anette" ketä lienee?) - Mozartisti
NW fani... kirjoitti:
ennen päivitystä!
Outoja nimiä käytät kirjoituksessasi, kuka on "taape" ja kuka on "anette"? aivan outoja minulle.
Minä pidän Tarjasta, minä en pidä anittatawiksesta joten nuo edellämainitut ovat tiedossani. Tarjaa kuuntelen aamuin illoin ja muinakin aikoina, anittatawista en urrikaan kuuntele. (vielä lopuksi ihmettelen "taape&anette" ketä lienee?)että Tarja tekee soolouraa omalla hienolla äänellään ja omilla hienoilla sanoituksillaan. Harmittavaa tää hiljaisuus niin hienon ja maailmankuulun soolouran ollessa huipussaan. Harmi. Onnea Tarjalle ! ( ai niin lastenlevy on vielä tekemättä) Sitä odotellessa.
- hhhhhm
Mozartisti kirjoitti:
että Tarja tekee soolouraa omalla hienolla äänellään ja omilla hienoilla sanoituksillaan. Harmittavaa tää hiljaisuus niin hienon ja maailmankuulun soolouran ollessa huipussaan. Harmi. Onnea Tarjalle ! ( ai niin lastenlevy on vielä tekemättä) Sitä odotellessa.
Lapset voisivat pitääkin ulinasta.
- Sandy T
Mozartisti kirjoitti:
että Tarja tekee soolouraa omalla hienolla äänellään ja omilla hienoilla sanoituksillaan. Harmittavaa tää hiljaisuus niin hienon ja maailmankuulun soolouran ollessa huipussaan. Harmi. Onnea Tarjalle ! ( ai niin lastenlevy on vielä tekemättä) Sitä odotellessa.
Kas typeriin kommentteihin ei viitsi vastailla. Enpä usko, että monet Tarjan kuuntelijat edes lukevat tätä palstaa, paitsi meikäläinen aina välillä. Lapset kirjoittelevat mitä sattuu. Luulen, että Tarjan kuuntelijoilla on laaja musiikkimaku muutenkin. Oikeat fanisivuthan ovat aivan muualla kuin täällä. Maailmassa on musiikkityyliä varmaan kaikille musiikista pitäville. Helppo tapa on painaa nappia ja vaihtaa musiikkia josta ei pidä. Tarjan laulama musiikki on ajatonta, eikä tule kyllästyttämään koskaan.
- --------------...
Sandy T kirjoitti:
Kas typeriin kommentteihin ei viitsi vastailla. Enpä usko, että monet Tarjan kuuntelijat edes lukevat tätä palstaa, paitsi meikäläinen aina välillä. Lapset kirjoittelevat mitä sattuu. Luulen, että Tarjan kuuntelijoilla on laaja musiikkimaku muutenkin. Oikeat fanisivuthan ovat aivan muualla kuin täällä. Maailmassa on musiikkityyliä varmaan kaikille musiikista pitäville. Helppo tapa on painaa nappia ja vaihtaa musiikkia josta ei pidä. Tarjan laulama musiikki on ajatonta, eikä tule kyllästyttämään koskaan.
tule kyllästyttämään koskaan? Heh, oopperaulina on kuule historiaa jo!
- anonyymi
kehumaan! kirjoitti:
Hyvinhän tuo Remukin on tullut juttuun Lontoon kielellään!joikuu liian sanojen lopussa ei hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059