Eturauhasen hieronta

Prostate massage

Helou!

Olen kiinnostunut kokeilemaan eturauhasen hierontaa. Se lienee eturauhasen terveydellekin hyväksi, mutta ilmeisesti myös tuntuu hyvältä.

Naiseni onkin sitä joskus yrittänyt peppureiän kautta, mutta ilmeisesti sormi on ollut hommaan liian lyhyt. Sen verran olen tuntenut siitä hieronnasta, että pissahädän tuntu on hieronnasta tullut.

Jos joku naispuolinen haluaisi opetella tyydyttämään miehen g-pistettä, niin olisin mielelläni koekaniinina harjoittelussasi.

Tai jos joku tekee ammatikseen tällaista, niin ilmoitelkaapa siitäkin.

14

21062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsadadsad

      eli hommaa itsellesi erotiikka kaupasta tuo niin saat eturauhaselle hierontaa ihan omatoimisesti, tuntuu todella hyvältä, paremmalta kun että joku taidoton muijja yrittäisi sitä räplätä..

    • Avoin sextailija

      Vain toinen mies tietää, mitä toinen mies haluaa!!

      Kyllä sinne naisen sormi ylttää, ei se eturauhanen missään 20 cm syvyydessä ole.
      Pitää vaan uskaltaa painaa rystysaluetta pakaroiden väliin, se ei kellekkään tee kipeää.
      Nainen ei ehkä ymmärrä, minkä kokoinen sen pitäisi olla ja jos sinullakaan ei sen liikakasvua ole, niin se on varsin pieni. Hän ei sitä ehkä niin varmasti löydä.

      Itse olen bi-seksuaali mies ja tuo hieronta on varsin vierasta homopiireissäkin. Siis sormin tehtynä, penis pökkii varmasti monella anaaliyhdynnöissä siihen. Mutta mitä olen chateissa ym jutellut niin varsin tuntematon käsite on. Ja sitten kun sitä tekee toiselle miehelle, niin ne on ihan haltioissaan.-

    • nautiskelija

      Mä kävin täällä thai-hierojalla. Otin ekstrana käsin runkkauksen. Kun ei syöksyä alkanut kuulumaan, työnsi thai-nainen sormensa pyllyyni ja taitavasti hieroi eturauhasta niin, että ei aikaakaan kun ihan älytön hyvän olon tunne valtasi alapään ja neste tulvahti kullista. Nainen hymyili ja poistui käsin pesuun. En tiedä saisko tota käsittelyä pyytämällä.

    • ovat- -

      Ihania..mutta uskomattoman tietämättömiä miehen-, tai jopa (sorry nyt, omasta anatomiastaan.)

      Itämaisissa kulttuureissa, kuten Japanissa pelkästään eturauhasen hieronnalla aiheutettu nautinto ja orgasmi kuuluu asiaan, tekijänä ovat useimmiten koulutetut "geishat", jos tietämätön sitä yrittää, niin se johtaa vain molemminpuoliseen turhautumiseen.

      Onni olisikin, jos vaimona on gynekologi, tai muuten löytyy asiansa osaava hieroja, on joskus lehdissäkin ilmoiteltu tietynlaista hierontaa.

      • toivotonta?

        Mistäs se nainen tietää miltä miehestä tuntuu, jos et mitään sano? Jos olet kerran niin tietävä ja taitava, opeta se nainen. Kerro mitä haluat ja kun nainen aloittaa, kerro myös miltä tuntuu ja mitä pitäisi tehdä toisin.

        Muista: jos aina saat huonoa seksiä, ongelma voikin olla sinä eikä se kumppani. Varsinkin jos tilanne toistuu aina kumppanista riippumatta...


      • ovat- -
        toivotonta? kirjoitti:

        Mistäs se nainen tietää miltä miehestä tuntuu, jos et mitään sano? Jos olet kerran niin tietävä ja taitava, opeta se nainen. Kerro mitä haluat ja kun nainen aloittaa, kerro myös miltä tuntuu ja mitä pitäisi tehdä toisin.

        Muista: jos aina saat huonoa seksiä, ongelma voikin olla sinä eikä se kumppani. Varsinkin jos tilanne toistuu aina kumppanista riippumatta...

        tarkoitus, että herne vedetään nenään, kun nämä palstat kuitenkin ovat sellaista small talk jutustelua varten ja näköjään 25000 muutakin henkilöä niihin päivittäin osallistuu.

        Viesti oli suunnattu keskustelun avaajalle kantaaottavaksi mielipiteeksi aiheesta, joka ei nyt kuulu joka parin rutiineihin, eikä erinäisistä syistä sellaiseksi voi tullakkaan, verrataan vaikka käärmeen ottamista perheen lemmikkieläimeksi.

        Jos se maininta tietämättömyydestä omasta, tai toisen anatomiasta sai kiihtymään, niin eihän sille mitään voi, jos toinen ei osaa jotain tehdä, kun toinen osapuoli ei osaa neuvoa, eturauhasen hieronnasta ei kait mitään kirjekurssiakaan ole, eikä sellaisella sitä opittaisikaan, mutta menetelmä on takavuosina ollut lääketieteellisenä hoitomuotonakin. Ompa minulta kysytty sitäkin, että onko naisella eturauhanen, vastaus= kaksikin.
        Entäs ne miehen munasarjat siinä jalkojen välissä?

        Mitä omiin asioihini tulee, niin tietoni olen hankkinut omaan käyttööni, en tosin näistä foorumeista, enkä niitä tänne tyrkytäkkään ja olen ollut hyvin tyytyväinen siihen naissuhteeseeni, jonka olen lopulta löytänyt, jos joku asia ei käy, niin sen tietää jo etukäteen, eikä sellaista pidä väkisin yrittääkkään.

        p.s. Jos partnerisi välttämättä haluaa tietää, miten naiselle aiheutetaan orgasmi kohdunnapukkaa p- aukosta sormella hieromalla ja et osaa neuvoa, niin voinhan yrittää auttaa.


      • Athena
        ovat- - kirjoitti:

        tarkoitus, että herne vedetään nenään, kun nämä palstat kuitenkin ovat sellaista small talk jutustelua varten ja näköjään 25000 muutakin henkilöä niihin päivittäin osallistuu.

        Viesti oli suunnattu keskustelun avaajalle kantaaottavaksi mielipiteeksi aiheesta, joka ei nyt kuulu joka parin rutiineihin, eikä erinäisistä syistä sellaiseksi voi tullakkaan, verrataan vaikka käärmeen ottamista perheen lemmikkieläimeksi.

        Jos se maininta tietämättömyydestä omasta, tai toisen anatomiasta sai kiihtymään, niin eihän sille mitään voi, jos toinen ei osaa jotain tehdä, kun toinen osapuoli ei osaa neuvoa, eturauhasen hieronnasta ei kait mitään kirjekurssiakaan ole, eikä sellaisella sitä opittaisikaan, mutta menetelmä on takavuosina ollut lääketieteellisenä hoitomuotonakin. Ompa minulta kysytty sitäkin, että onko naisella eturauhanen, vastaus= kaksikin.
        Entäs ne miehen munasarjat siinä jalkojen välissä?

        Mitä omiin asioihini tulee, niin tietoni olen hankkinut omaan käyttööni, en tosin näistä foorumeista, enkä niitä tänne tyrkytäkkään ja olen ollut hyvin tyytyväinen siihen naissuhteeseeni, jonka olen lopulta löytänyt, jos joku asia ei käy, niin sen tietää jo etukäteen, eikä sellaista pidä väkisin yrittääkkään.

        p.s. Jos partnerisi välttämättä haluaa tietää, miten naiselle aiheutetaan orgasmi kohdunnapukkaa p- aukosta sormella hieromalla ja et osaa neuvoa, niin voinhan yrittää auttaa.

        ...palautteenannosta olen naisena samaa mieltä. Mielelläni otan kumppaniltani ohjeita vastaan, jotta kosketukseni tuntuisi hänestä niin hyvältä kuin mahdollista ja aina voi oppia jotain uutta. Toiseksi, minä nautin siitä kun kumppanini puhuu minulle seksin aikana, teimmepä sitten mitä tahansa, sillä olen itsekin aika äänekäs. Kaikki nautinnon äännähdykset, henkäisyt siitä että tuntuu hyvälle, jne. kiihottavat ihan älyttömästi. Mutta kuten jo sanoin, palaute on aina tärkeää ja tervetullutta. Mitä tarkemmin neuvoo, sitä enemmän saa. :-)


      • suomen,englannin ja latinan...
        Athena kirjoitti:

        ...palautteenannosta olen naisena samaa mieltä. Mielelläni otan kumppaniltani ohjeita vastaan, jotta kosketukseni tuntuisi hänestä niin hyvältä kuin mahdollista ja aina voi oppia jotain uutta. Toiseksi, minä nautin siitä kun kumppanini puhuu minulle seksin aikana, teimmepä sitten mitä tahansa, sillä olen itsekin aika äänekäs. Kaikki nautinnon äännähdykset, henkäisyt siitä että tuntuu hyvälle, jne. kiihottavat ihan älyttömästi. Mutta kuten jo sanoin, palaute on aina tärkeää ja tervetullutta. Mitä tarkemmin neuvoo, sitä enemmän saa. :-)

        nimiä alapään herkille kohdille että osaa tuottaa nautintoa. En minäkään tiedä missä on eturauhanen mutta tiedän että miehellä on persreiäsä sielä sisällä,etupuolella sellanen kohta , mistäkö hieroskelee ja samalla ottaa munaa syvälle kurkkuun niin kyllä alkaa mälli lentään.


    • asiasta tietoinen.

      eturauhanen sijaitsee välittömästi virtsarakon alapuolella joten hieroja naisen sormi ei ole ollut liian lyhyt. Päinvastoin se on ollut liian syvällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Nimetön

        suoritan eturauhasen hierontaa .jos on tulehrus tai kipeytyny hierontaa suositellaan olen hetero ja kurssit käyny


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        suoritan eturauhasen hierontaa .jos on tulehrus tai kipeytyny hierontaa suositellaan olen hetero ja kurssit käyny

        Missä päin...Espoo.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        suoritan eturauhasen hierontaa .jos on tulehrus tai kipeytyny hierontaa suositellaan olen hetero ja kurssit käyny

        Missä päin teet ja paljon maksaa herra 77


    • Anonyymi

      Sain 77-vuotiaalta erittäin lempeältä naiselta eturauhasen huomioimista, tykkäsin todella. Nainen on 16 vuotta minua vanhempi. Tällainen suhde mummoon voi antaa miehelle valtavan tyydytyksen. Autoillessamme usein imi kulliani. Aina niin hellä ja hyvä, ikävä on häntä.

    • Anonyymi

      Eturauhasen herontaan löytyi oiva työkalu vaimon dildojen joukosta. Nimittäin g-piste dildo. Voi mitkä orkut se antaakaan!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe