Tulisialle

Tuli-hevonen

Hei.
Minkälainen kumppani minulle sopisi ja millainen olen tai mitä näkyy?
Olen rapu ja tulihevonen.17.7.66.pohjoisessa syntynyt.aika 17.15.
Kiitos.mielenkiintoista..

8

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Hevoset tulevat toimeen niiden eläinmerkkien kanssa, jotka eivät koskaan rajoita Hevosen vapautta! Kahden Hevosen liitto toimii siis hyvin. Muut ehdokkaat ovat: Koira, Jänis, Vuohi ja Tiikeri. Huomio: varo aliarvioimasta Veden voimaa! Kumppani, jonka hallitseva elementti on Vesi ei ole sinua varten!

      Sinä jos joku on Tuli-ihminen:
      Negatiivinen Tuli (2)
      Positiivinen Tuli (2)
      Negatiivinen Metalli (1).
      Kaikki muut elementit puuttuvat (Vesi, Puu ja Maa).

      Millainen olet? Tulinen!
      Tuli-Hevonen on helposti kiihtyvä. Hän ei ota käskyjä keneltäkään ja saattaa saada rajuja kiukunpuuskia. Tuli-Hevonen odottaa toisten antavan anteeksi yhtä helposti kuin hän itse...

      Tuli lämmittää mutta voi myös tuhota. Tuli-ihmiseltä puuttuu usein vaarantaju ja itsesuojeluvaisto. Hän pystyy tekemään nopeita päätöksiä eikä jää sanattomaksi. Kaiken, mitä hän tekee, hän tekee intohimoisesti ja dramaattisesti.

      • Toinen tulihevonen

        Väitteesi mukaan minun pitäisi olla helposti anteeksi antava riitatilanteessa, mutta suutun harvoin ja voin viedä riidan hautaan saakka.

        Näin vastasi Tulihevos-kaksonen-nouseva leijona 7.6.-66 klo. 9.10 tai 9.15 Etelä-Suomi.


      • Tulisika
        Toinen tulihevonen kirjoitti:

        Väitteesi mukaan minun pitäisi olla helposti anteeksi antava riitatilanteessa, mutta suutun harvoin ja voin viedä riidan hautaan saakka.

        Näin vastasi Tulihevos-kaksonen-nouseva leijona 7.6.-66 klo. 9.10 tai 9.15 Etelä-Suomi.

        Uskon, että viet riidan hautaan saakka.
        Hevonen = kiinteä elementti Tuli.
        Syntymävuoden elementti: Tuli.
        Syntymäkuukauden elementti: Tuli.
        Syntymämaan elementti: Tuli.
        Syntymähetken elementti: Tuli (Käärme).

        Kaikki muut elementit puuttuvat (Maa, Puu, Vesi ja Metalli).

        Nousevan Leijonan elementti on myös tuli. Tulenmerkkeihin liittyy tarmo mutta myös "burn-out". Me ihmiset olemme kuitenkin "sekatyyppejä" - eli länimaiselta kartalta löytyy varmasti muita elementtejä, Kaksoset = ilma (tyypillinen ominaisuus älyllinen asennoituminen).

        Jokainen on oma astrologinsa!

        Merkurius (joka hallitsee kahta eläinradan muuttuvaa merkkiä, Kaksosia ja Neitsyttä)on luonteeltaan muuttuva. Merkuriukseen vaikuttaa kaikki muut planeetat, joiden kanssa se on aspektissa (kansankielellä: asema syntymähetkelläsi). Merkurius-ihminen on nopea ja aktiivinen, muuttuvainen ja hermostunut.


      • Toinen tulihevonen
        Tulisika kirjoitti:

        Uskon, että viet riidan hautaan saakka.
        Hevonen = kiinteä elementti Tuli.
        Syntymävuoden elementti: Tuli.
        Syntymäkuukauden elementti: Tuli.
        Syntymämaan elementti: Tuli.
        Syntymähetken elementti: Tuli (Käärme).

        Kaikki muut elementit puuttuvat (Maa, Puu, Vesi ja Metalli).

        Nousevan Leijonan elementti on myös tuli. Tulenmerkkeihin liittyy tarmo mutta myös "burn-out". Me ihmiset olemme kuitenkin "sekatyyppejä" - eli länimaiselta kartalta löytyy varmasti muita elementtejä, Kaksoset = ilma (tyypillinen ominaisuus älyllinen asennoituminen).

        Jokainen on oma astrologinsa!

        Merkurius (joka hallitsee kahta eläinradan muuttuvaa merkkiä, Kaksosia ja Neitsyttä)on luonteeltaan muuttuva. Merkuriukseen vaikuttaa kaikki muut planeetat, joiden kanssa se on aspektissa (kansankielellä: asema syntymähetkelläsi). Merkurius-ihminen on nopea ja aktiivinen, muuttuvainen ja hermostunut.

        Kiitokset :). Katsoin mielenkiinnolla, mitä kirjoitit toiselle tulihevoselle ja siitä sain tuon kimmokkeen.

        Tiedän, että vastailet täällä omasta vapaasta tahdosta ja mielenkiintosi tähden. Tarkoitukseni ei ole siis väitellä vastaan.

        Monesti olen huomannut, että kaksoset leimataan haihattelijoiksi. Jos horoskoopeissa on perää, niin usein minua luullaan muuksi kuin kaksoseksi. Enemmänkin leijonaksi.. Ainoastaan kaksosten silmistä saan maininnan :D.


      • Tulisika
        Toinen tulihevonen kirjoitti:

        Kiitokset :). Katsoin mielenkiinnolla, mitä kirjoitit toiselle tulihevoselle ja siitä sain tuon kimmokkeen.

        Tiedän, että vastailet täällä omasta vapaasta tahdosta ja mielenkiintosi tähden. Tarkoitukseni ei ole siis väitellä vastaan.

        Monesti olen huomannut, että kaksoset leimataan haihattelijoiksi. Jos horoskoopeissa on perää, niin usein minua luullaan muuksi kuin kaksoseksi. Enemmänkin leijonaksi.. Ainoastaan kaksosten silmistä saan maininnan :D.

        AC (askendentti)ilmoittaa, millaisena muut ihmiset pitävät meitä - jos nouseva merkkisi on Leijona muut ihmiset pitävät sinua ensi näkemältä usein Leijonana. Askendentin merkki vaikuttaa ulkonäköön ja me hoidamme myös pintapuoliset suhteemme muihin ihmisiin nousevan merkin ominaisilla tavoilla.

        Täällä saa vapaasti väitellä vastaan - minä jopa pidän siitä. Kaikki Tuli-Hevoset eivät ole samanlaisia. Olet ensimmäinen täällä, jolla on 5 kertaa Tulta kartalla! Suosittelen, että yrität lisätä niitä elementtejä, jotka puuttuvat kokonaan (Maa, Puu, Vesi ja Metalli). Kiinalaiset ratkaisivat ongelman lisäämällä puuttuvat elementit sanoina ihmisen nimeen - kiinankieli on kuvakieltä. Sinä voit lisätä puuttuvat elementit Feng-Shuin avulla. Värit: Maa-elementin väri on keltainen, Puu-elementin väri vihreä/sininen, Metallin väri valkoinen (vaatteet ja sisustus).Veden kanssa (väri musta) saat olla varovainen, Vesi masentaa Tulta. Sinun tulisi aloittaa välttämällä asioita, jotka vahvistavat Tulienergiaa (punainen väri).

        Kaksoset ovat dualistia, merkkiä symbolisoi kaksi lasta (jotka voivat olla hyvin erilaisia). Toinen lapsi saattaa olla se, jonka paljastat maailmalle, toinen paljastat vain läheiselle ihmiselle.


      • Toinen tulihevonen
        Tulisika kirjoitti:

        AC (askendentti)ilmoittaa, millaisena muut ihmiset pitävät meitä - jos nouseva merkkisi on Leijona muut ihmiset pitävät sinua ensi näkemältä usein Leijonana. Askendentin merkki vaikuttaa ulkonäköön ja me hoidamme myös pintapuoliset suhteemme muihin ihmisiin nousevan merkin ominaisilla tavoilla.

        Täällä saa vapaasti väitellä vastaan - minä jopa pidän siitä. Kaikki Tuli-Hevoset eivät ole samanlaisia. Olet ensimmäinen täällä, jolla on 5 kertaa Tulta kartalla! Suosittelen, että yrität lisätä niitä elementtejä, jotka puuttuvat kokonaan (Maa, Puu, Vesi ja Metalli). Kiinalaiset ratkaisivat ongelman lisäämällä puuttuvat elementit sanoina ihmisen nimeen - kiinankieli on kuvakieltä. Sinä voit lisätä puuttuvat elementit Feng-Shuin avulla. Värit: Maa-elementin väri on keltainen, Puu-elementin väri vihreä/sininen, Metallin väri valkoinen (vaatteet ja sisustus).Veden kanssa (väri musta) saat olla varovainen, Vesi masentaa Tulta. Sinun tulisi aloittaa välttämällä asioita, jotka vahvistavat Tulienergiaa (punainen väri).

        Kaksoset ovat dualistia, merkkiä symbolisoi kaksi lasta (jotka voivat olla hyvin erilaisia). Toinen lapsi saattaa olla se, jonka paljastat maailmalle, toinen paljastat vain läheiselle ihmiselle.

        Pidän väreistä. Keltainen, vihreä ja valkoinen ovat värejä, jotka sopivat minulle. Valkoinen on yleisväri sisustuksessani. En voisi ajatella muunvärisiä kuin valkoisia verhoja. Valaisimia, jotka ovat valkoisia tai lasinvärisiä. Tarvitsen tilaa, siksi olen minimalisti. UPS! Punaista on liiaksikin päällä, mutta myös havunvihreää.

        Vettä kuitenkin rakasta elementtinä. Uimista ja vesillä veneellä oloa. Joskus kauan sitten jossakin astrologisessa selostuksessa varoitettiin vedestä. Ainoa veden muoto, josta en pidä on virtaava vesi eli joet. Johtuu varmasti siitä, että minä että työkaverini olemme samoihin aikoihin nähneet unen, että hukun jokeen. No, en ole koskaan pitänyt jokiympäristöstä. Uskon, että asiat eivät ole näin yksiselitteisiä ja elämää voi myös muuttaa.


      • Tulisika
        Toinen tulihevonen kirjoitti:

        Pidän väreistä. Keltainen, vihreä ja valkoinen ovat värejä, jotka sopivat minulle. Valkoinen on yleisväri sisustuksessani. En voisi ajatella muunvärisiä kuin valkoisia verhoja. Valaisimia, jotka ovat valkoisia tai lasinvärisiä. Tarvitsen tilaa, siksi olen minimalisti. UPS! Punaista on liiaksikin päällä, mutta myös havunvihreää.

        Vettä kuitenkin rakasta elementtinä. Uimista ja vesillä veneellä oloa. Joskus kauan sitten jossakin astrologisessa selostuksessa varoitettiin vedestä. Ainoa veden muoto, josta en pidä on virtaava vesi eli joet. Johtuu varmasti siitä, että minä että työkaverini olemme samoihin aikoihin nähneet unen, että hukun jokeen. No, en ole koskaan pitänyt jokiympäristöstä. Uskon, että asiat eivät ole näin yksiselitteisiä ja elämää voi myös muuttaa.

        Viisikertaisen Tuli-ihmisen on parempi asua kaupungissa kuin "virtaavan joen" rannalla - hänelle riittää akvaario (joka on hyvä vesi-elementti).

        Feng-shuita käytettiin Kiinassa asuinpaikan määräämiseen.


      • Toinen tulihevonen
        Tulisika kirjoitti:

        Viisikertaisen Tuli-ihmisen on parempi asua kaupungissa kuin "virtaavan joen" rannalla - hänelle riittää akvaario (joka on hyvä vesi-elementti).

        Feng-shuita käytettiin Kiinassa asuinpaikan määräämiseen.

        Olen tutustunut joskus feng-shuihin. Jotenkin vain tuntuu, että sisäisen tunteen avulla saavuttaa saman. Olen siis ihminen, joka hermostuu liiasta tavarasta ja keskeneräisyydestä. Saan usein kuulla siitä, kun luovun kauniistakin esineistä. Toisaalta kuuntelen mieluummin omaa olotilaani.

        Muuten ihan hyvä, mutta teen töitä vesistöjen parissa ja pidän purjehtimisesta :). Se on totta, että viihdyn ihmisvilinässä ja tunteesta olla tuntematon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe