VISTA sp1 nyt

vihdoinki

10

4450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vista vihuri

itse latasin sp1 jo 2.1 koska silloin se ilmetyi markkinoille ja on ollut aivan loistava, vistani muuttui nopeammaksi ja paljon muutakin hyvää.

windows uppdaten kautta tätä päivitystä ei jostain syystä tule.

• nertti

Tuo on kyllä vasta ReleaseCandidate eli esiversio vielä. Ei varsinainen sp1.

• servic

oli mikä oli niin minulla se ainakin toimii loistavasti.

• joop2
        servic kirjoitti:

oli mikä oli niin minulla se ainakin toimii loistavasti.

Toimii muuten vain 180 päivää ja sen jälkeen sen asennus on poistettava.

• giga-antti
        joop2 kirjoitti:

Toimii muuten vain 180 päivää ja sen jälkeen sen asennus on poistettava.

180 päivää on puolivuotta ja tänä aikana ilmestyy "kokoversio" service pack jotenka "kokoversio" toimii vistan loppuun saakka

voi verrata samaan vaikka internet exprorer 7 selain joka tuli markkinoille 100 päivän beta kokeilu versiona ja tämän aikana imestyi varsinainen selain jonka sai päivittää kokeilu version päälle ilman kokeilu version poistamista.

tämä service pack on aivan sama periaate.

kompuutteri kaikille lehdessä sanottiin että sp1 ilmestyisi vasta toukokuun alussa kokoversiona ja microsoft toivookin että asiakkaat ottavat nyt tämän kokeilu version käyttöönsä jotta vistan lukuisista ongelmista päästäisiin eroon sillä nyt vuoden 2008 alusta lähtien on vistassa havaittu jumituksia ja muita ongelmia ilman sp1:köstä.

sp1 piti tulla beta versiona markkinoille jo 14.12 mutta microsoft piti sen vielä pois kuluttajilta jotta ei varmasti kävisi niin kuin kävi windows xp sp2 kanssa.

• malhotra

latasin tämän päivityksen ja kyllä se asentui ongelmitta sekä vista toimii nyt huomattavasti paremmin ja kuin myös digitaali kamera on nyt vista yhteensopiva.

• microbitti
      • pitti boikittain

mistä löytyy sp1 vistan 32 bittiseen järjestelmään?

• täh täh täh

• asdasd123123

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe