Koivunen ja Ahonen

samannäköisiä

minusta ovat erittäin samannäköisiä ja -oloisia, se pidättyväinen hymy ja poikamaisuus

44

2306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuosta ja asiaa

      mietin, niin oikeassa olet. Kyllä niissä jotain samaa on ulkonäöllisesti, varsinkin silmien/nenän seudulla. Ja totta myös tuo poikamaisuus.

      Ja tietenkin molemmat ovat suvereeneja siinä, mitä tekevät. ;)

    • ovat samannäköisiä

      ja samanlaisia

      • nuoria, hyvännäköisiä

        ja lahjakkaita;D


    • ajattelin tota

      kans kesän alussa, kun kattelin tosta levyn lehtisestä niitä synkempiä kuvia.
      Ahoselta kysyttiin miten on muuttunut siitä teinipojasta. Ahonen sano, että ehkä hänestä on tullut isompi poika. Miestä tästä kropasta ette ikinä saa.

    • mutta...

      Arilla ei mun mielestä ole pidättyväinen hymy. Jannen hymy (silloin harvoin kun sitä näkee) taas sitä on. Molemmat on kyllä samanluonteisia kavereita, ja voisin kuvitella että tulisivat hyvin juttuun keskenään.

      Tuli mieleen, että Arista olisi voinut runkonsa puolesta tulla hyvä mäkihyppääjä. Sopivan pitkä ja hoikka :)

      • sama mielessä.

        Arin hymy ei kyllä ole pidättyväinen, vaan hyvinkin aurinkoinen. :D Mutta luonteista varmaankin löytyisi yhtäläisyyksiä myös.

        Arihan harrasti nuorempana paljon urheilua ja eri lajeja. Kokeilikohan koskaan mäkihyppyä? Mutta hyvä vaan, että valitsi musiikin, ne me saadaan nyt nauttia tuosta jumalaisesta äänestä. ;D


      • katsokaahan
        sama mielessä. kirjoitti:

        Arin hymy ei kyllä ole pidättyväinen, vaan hyvinkin aurinkoinen. :D Mutta luonteista varmaankin löytyisi yhtäläisyyksiä myös.

        Arihan harrasti nuorempana paljon urheilua ja eri lajeja. Kokeilikohan koskaan mäkihyppyä? Mutta hyvä vaan, että valitsi musiikin, ne me saadaan nyt nauttia tuosta jumalaisesta äänestä. ;D

        kun Ari on rummuissa, silloin se hymyilee juuri näin ja silloin se on omimmillaan


      • silloin sen hymy
        katsokaahan kirjoitti:

        kun Ari on rummuissa, silloin se hymyilee juuri näin ja silloin se on omimmillaan

        varsinkin on kuin Naantalin aurinko, vaikka muutenkin yleensä tosi valoisa. :D Mulla on joiltakin keikoilta kuvia siitä, kun Ari on rummuissa ja se hymy on aikamoinen. Kyllä huomaa, että Ari rakastaa rumpuja. :D


      • pari kuvaa :)

    • hevimiehiä?
    • kuin eri planeetalta

      ja Ari sieltä apinoiden. Arissa ja Jannessa ei ole MITÄÄN samannäköisyyttä, saati sitten -kaltaisuutta. Vähäisiä on Arin lahjat verrattuna Janneen ja Janne on myös hyvännäköinen kaveri, jota Arista ei voi sanoa. Janne on myös esiintymiskykyinen ja fiksu tyyppi, joita taitoja ei myöskään Aristanne löydy.

      Eikö tuosta teidän ukostanne mitään enää itsestään irtoa, kun kansallis-sankarimme pitää vetää hirviönne rinnalle. Pthyi!!

      • tämä "apina" ja ...

        sinuakin kiinnostaa, kun piti kuitenkin tulla tänne ARI KOIVUSEN palstalle kitisemään. Samalla osoitit, ettei sinussa ole jälkeäkään siitä fiksuudesta, jota molemmista ko. henkilöistä löytyy. Että pthyi vaan itsellesi ja pai pai!


      • mäkitaivaasta

        sä tänne oot eksyny? Tää on vaan tälläst naisten harrastamaa vertailua, ei tartte niin vakavasti ottaa.

        Tosin munkin mielestä niissä on jotain samaa ja se on varmaankin toi tuima läpitunkeva katse.


      • joku linkitti
        tämä "apina" ja ... kirjoitti:

        sinuakin kiinnostaa, kun piti kuitenkin tulla tänne ARI KOIVUSEN palstalle kitisemään. Samalla osoitit, ettei sinussa ole jälkeäkään siitä fiksuudesta, jota molemmista ko. henkilöistä löytyy. Että pthyi vaan itsellesi ja pai pai!

        sen tänne. Enhän mä tällästä paskapalstaa muuten lukisikaan ja nytkin se loppu tähän.


      • mielestä...
        mäkitaivaasta kirjoitti:

        sä tänne oot eksyny? Tää on vaan tälläst naisten harrastamaa vertailua, ei tartte niin vakavasti ottaa.

        Tosin munkin mielestä niissä on jotain samaa ja se on varmaankin toi tuima läpitunkeva katse.

        niissä ei ole mitään samaa ja vituttaa tollanen vertailu, varsinkin kun verrataan mokomaan mitättömyyteen.


      • linkitti ja
        joku linkitti kirjoitti:

        sen tänne. Enhän mä tällästä paskapalstaa muuten lukisikaan ja nytkin se loppu tähän.

        mitä? Taidat olla itse palstaskyylä, joka käyt kyttäämässä, josko täällä olisi jotain dissattavaa. Ettei olisi jopa klassisesta salarakas-tapauksesta kyse. ;D


      • väärässä
        mielestä... kirjoitti:

        niissä ei ole mitään samaa ja vituttaa tollanen vertailu, varsinkin kun verrataan mokomaan mitättömyyteen.

        ja tiedät sen itsekin, ilmankos vituttaa.


      • räkättirastaalle
        joku linkitti kirjoitti:

        sen tänne. Enhän mä tällästä paskapalstaa muuten lukisikaan ja nytkin se loppu tähän.

        vai mikä lienetkin?;)


      • sinunkin
        mielestä... kirjoitti:

        niissä ei ole mitään samaa ja vituttaa tollanen vertailu, varsinkin kun verrataan mokomaan mitättömyyteen.

        vitutuksenaiheet, jos tällainen viaton vertailu saa sinut noin kiehumaan. Näissä henkilöissä on paljonkin samaa, molemmat ovat loistavia omissa ammateissaan, asialleen omistautuneita ja rakastavat työtänsä täydestä sydämestään. Ja jos joku näkee heidän ulkonäöissään yhtäläisyyksiä, niin hänellä on siihen oikeus, ei pitäisi sinua häiritä.

        Ariko mitättömyys? Veikkaanpa, että hän on JO nyt saavuttanut enemmän, kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan...


      • mitäs vittua
        sinunkin kirjoitti:

        vitutuksenaiheet, jos tällainen viaton vertailu saa sinut noin kiehumaan. Näissä henkilöissä on paljonkin samaa, molemmat ovat loistavia omissa ammateissaan, asialleen omistautuneita ja rakastavat työtänsä täydestä sydämestään. Ja jos joku näkee heidän ulkonäöissään yhtäläisyyksiä, niin hänellä on siihen oikeus, ei pitäisi sinua häiritä.

        Ariko mitättömyys? Veikkaanpa, että hän on JO nyt saavuttanut enemmän, kuin sinä tulet koskaan saavuttamaan...

        sä mua siihen vertailuun mukaan otit, varsinkin kun et tiedä mikä minä olen. Tiedoks vaa sulle tollo, että Janne on yksi kaikkien aikojen maailman parhaita alallaan mutta toi teidän typerä-toope kiinnostaa vain muutamaa idioottia ja sen idoli-voittoa voi verrata johonkin miss-talousnäyttely-tyyppiin. Jotain rajaa vertailuun pliis!


      • provoiluun,
        mitäs vittua kirjoitti:

        sä mua siihen vertailuun mukaan otit, varsinkin kun et tiedä mikä minä olen. Tiedoks vaa sulle tollo, että Janne on yksi kaikkien aikojen maailman parhaita alallaan mutta toi teidän typerä-toope kiinnostaa vain muutamaa idioottia ja sen idoli-voittoa voi verrata johonkin miss-talousnäyttely-tyyppiin. Jotain rajaa vertailuun pliis!

        pliis!

        Tiedoksi vaan sulle tollo, että säälittävä kitinäsi kiinnostaa vain yhtä idioottia eli sinua.


      • mollaat
        mitäs vittua kirjoitti:

        sä mua siihen vertailuun mukaan otit, varsinkin kun et tiedä mikä minä olen. Tiedoks vaa sulle tollo, että Janne on yksi kaikkien aikojen maailman parhaita alallaan mutta toi teidän typerä-toope kiinnostaa vain muutamaa idioottia ja sen idoli-voittoa voi verrata johonkin miss-talousnäyttely-tyyppiin. Jotain rajaa vertailuun pliis!

        Aria. Jokainen täällä tietää mikä Ari on, mitä se on saavuttanut ja ennen kaikkea mitkä mahdollisuudet sillä on vielä edessä päin, joten sun puuskahdukset menee ihan hukkaan tällä palstalla.
        Jannen urahan alkaa olla jo ehtoopuolella ja siinä se taitaakin olla se isoin ero näiden kahden välillä, siis ikä.


      • ihailevat katseillaan kuva...
        provoiluun, kirjoitti:

        pliis!

        Tiedoksi vaan sulle tollo, että säälittävä kitinäsi kiinnostaa vain yhtä idioottia eli sinua.

        Mutta näille pojille Ari on just se heidän Miss-talousnäyttely.


      • young flesh
        mollaat kirjoitti:

        Aria. Jokainen täällä tietää mikä Ari on, mitä se on saavuttanut ja ennen kaikkea mitkä mahdollisuudet sillä on vielä edessä päin, joten sun puuskahdukset menee ihan hukkaan tällä palstalla.
        Jannen urahan alkaa olla jo ehtoopuolella ja siinä se taitaakin olla se isoin ero näiden kahden välillä, siis ikä.

        "   Mutta näille pojille Ari on just se heidän Miss-talousnäyttely. " he tahtoo nuorta lihaa näytille


      • tekopyhä

        jeesustelija oikein lätisee.
        Sunkin silmissäsä Ahonen on vain kansallisankari ton mäkiviikon voiton takia. Jos Janne ois hävinnyt, niin kyllä sä oisit lyönyt sen lyttyyn niinkuin tällä suomen kansalla on tapana, jos ei menestystä tule. Onhan tää nähty miten nää hommat menee.
        Turha tulla Aria mollaamaan. Kukaan ei ole täydellinen. Ei myöskään Janne Ahonen. Sekin on ihminen. Eikä mikään SUPER SANKARI!!!!


      • nykäsen kans???
        tekopyhä kirjoitti:

        jeesustelija oikein lätisee.
        Sunkin silmissäsä Ahonen on vain kansallisankari ton mäkiviikon voiton takia. Jos Janne ois hävinnyt, niin kyllä sä oisit lyönyt sen lyttyyn niinkuin tällä suomen kansalla on tapana, jos ei menestystä tule. Onhan tää nähty miten nää hommat menee.
        Turha tulla Aria mollaamaan. Kukaan ei ole täydellinen. Ei myöskään Janne Ahonen. Sekin on ihminen. Eikä mikään SUPER SANKARI!!!!

        suomen paras mäkimies kautta aikojen mut kunnioittaako joku sitä siit????? ja witut;; heti ku ei enää woittoi tullu nii alettii haukkumaan juopoks ja luuseriks vaik se menetti terveytens urheilun nimis*** suomalaiset on tyhmää kansaa ku ne ei älyy kunnioittaa ketää sellasenaan vaan heti jos joku jotain saavuttaa nii aletaan repii alas saavutuksii ja pitää saada maine nopeest mustattuu*** pienisielusii vois sanoo***


      • ginny...
        nykäsen kans??? kirjoitti:

        suomen paras mäkimies kautta aikojen mut kunnioittaako joku sitä siit????? ja witut;; heti ku ei enää woittoi tullu nii alettii haukkumaan juopoks ja luuseriks vaik se menetti terveytens urheilun nimis*** suomalaiset on tyhmää kansaa ku ne ei älyy kunnioittaa ketää sellasenaan vaan heti jos joku jotain saavuttaa nii aletaan repii alas saavutuksii ja pitää saada maine nopeest mustattuu*** pienisielusii vois sanoo***

        jeps, tätä palstaa kun lukee, niin ei voi olla ylpeä suomalaisuudestaan. "Onneksi" myös mun sukujuuret on osittain muualla kuin Suomessa. Mä luulin ennen viime vuoden aidolsia, että suomalainen kateus on vain myytti, mutta eipä taida ollakaan. Toinen piirre, mitä inhoan suomalaisuudessa, on omaan pesään kuseminen.


      • suomalaisten
        ginny... kirjoitti:

        jeps, tätä palstaa kun lukee, niin ei voi olla ylpeä suomalaisuudestaan. "Onneksi" myös mun sukujuuret on osittain muualla kuin Suomessa. Mä luulin ennen viime vuoden aidolsia, että suomalainen kateus on vain myytti, mutta eipä taida ollakaan. Toinen piirre, mitä inhoan suomalaisuudessa, on omaan pesään kuseminen.

        ns. waatimattomuudest ja siit et tääl pitää sanoo jos on jotai meriittei et eihän tää ny mitään ja samal mitätöidä itteens *** samaten jos kehuu jotakuta jostain tai kiittelee nii suomalaiset on aina et "enhän mä ja eihän tää ny mitää" *** siis witut must pitää ottaa kiitokset wastaan ylpeydel jos kert on aihet eikä aina nöyristel ja wähätel*** yhel siskol ku sanoin et sä oot kaunis nii se siihen et enhän oo joten mä sitten sanoit et "et sitten" niin sit se suuttu siis aiwan idioottii käytöst***

        mua pidetään leuhkana ku sanon jos joku kehuu et niin joo tiedän et oon paras waik sehän on waan faktaa ***


      • olla sitten
        suomalaisten kirjoitti:

        ns. waatimattomuudest ja siit et tääl pitää sanoo jos on jotai meriittei et eihän tää ny mitään ja samal mitätöidä itteens *** samaten jos kehuu jotakuta jostain tai kiittelee nii suomalaiset on aina et "enhän mä ja eihän tää ny mitää" *** siis witut must pitää ottaa kiitokset wastaan ylpeydel jos kert on aihet eikä aina nöyristel ja wähätel*** yhel siskol ku sanoin et sä oot kaunis nii se siihen et enhän oo joten mä sitten sanoit et "et sitten" niin sit se suuttu siis aiwan idioottii käytöst***

        mua pidetään leuhkana ku sanon jos joku kehuu et niin joo tiedän et oon paras waik sehän on waan faktaa ***

        naisille mieliks;) Mäkään en osaa ottaa kehuja vastaan. Mulle tulee vaivautunut olo. Se on osa tätä suomalaisuutta. Ois meillä tässä kasvun paikka.

        Suomessa on kumma tapa, esim. urheilussa joku voittaa, niin "me voitimme" sit jos joku häviää niin "se hävis"
        Sillon kun sitä tukee tarttes eniten, nii kansa teilaa lyttyyn.


      • nautinnollist ku
        olla sitten kirjoitti:

        naisille mieliks;) Mäkään en osaa ottaa kehuja vastaan. Mulle tulee vaivautunut olo. Se on osa tätä suomalaisuutta. Ois meillä tässä kasvun paikka.

        Suomessa on kumma tapa, esim. urheilussa joku voittaa, niin "me voitimme" sit jos joku häviää niin "se hävis"
        Sillon kun sitä tukee tarttes eniten, nii kansa teilaa lyttyyn.

        käydä potkimas maas makawaa*** kohottaa kai kummast itsetuntoo tjs*** tosin mä en sääli ketään ku jokanen wastaa itestää mut en kyl saa palasiks rewinnäst mitää kikseikää***


      • edelliseen
        olla sitten kirjoitti:

        naisille mieliks;) Mäkään en osaa ottaa kehuja vastaan. Mulle tulee vaivautunut olo. Se on osa tätä suomalaisuutta. Ois meillä tässä kasvun paikka.

        Suomessa on kumma tapa, esim. urheilussa joku voittaa, niin "me voitimme" sit jos joku häviää niin "se hävis"
        Sillon kun sitä tukee tarttes eniten, nii kansa teilaa lyttyyn.

        Toivottavasti Arille ei käy jus tätä ilmiöö, jos se seuraava levy ei olekkaan briljantti kamaa. Pitäs olla malttia!


      • joltain korppikotkalta
        young flesh kirjoitti:

        "   Mutta näille pojille Ari on just se heidän Miss-talousnäyttely. " he tahtoo nuorta lihaa näytille

        tai suunnilleen ihmisyöjältä juttuines..taidat olla se paljon puhuttu pervo.


      • viesti sinulta.
        young flesh kirjoitti:

        "   Mutta näille pojille Ari on just se heidän Miss-talousnäyttely. " he tahtoo nuorta lihaa näytille

        Sinulla ei taida olla päänopassa kaikki kohdallaan.


    • Lurppo

      Olen samaa mieltä, että poptähti Ari Koivusessa ja Paperiliiton puheenjohtajassa Jouko Ahosessa on samannäköisyyttä havaittavissa.

    • jutut olla vähissä

      taitaisi olla aika sulkea tämäkin väsähtänyt palsta. Ei tätä muutama vanhempi naisihminen voi pitää pystyssä pidemmän aikaa, valitettavasti :(

      • sä oot tällä

        virkistämässä ilmapiiriä, niin eiköhän tää just ja just pystyssä pysy, ainaski seuraavaan idolssiin.


      • jotai käy rassaan

        joku nettisiwuki höhhöö*** piruuttaa naputtelen tääl nii kauan ku suomes oon waik en ookkaa mikää wanhempi naishenkilö****


      • kyll sie
        jotai käy rassaan kirjoitti:

        joku nettisiwuki höhhöö*** piruuttaa naputtelen tääl nii kauan ku suomes oon waik en ookkaa mikää wanhempi naishenkilö****

        sinne ulokomaillekin varmaan pian pääset, kyl mie uskon et sie unta näät et sie sinne joskus piäsisit, niinkus oot unta nähnynä et oo tän ari koivuskan keikolla ollunna. ***


      • wois sulkee

        alkaa nää prowotkin oleen niin huonoja ja wäljähtyneitä, kun yks degeneroitunut wanha läskiperse lapinkesähoro niitä joutuu yxin apinan raiwolla tehtaileen :'(


      • limanuljaskan
        wois sulkee kirjoitti:

        alkaa nää prowotkin oleen niin huonoja ja wäljähtyneitä, kun yks degeneroitunut wanha läskiperse lapinkesähoro niitä joutuu yxin apinan raiwolla tehtaileen :'(

        vois deletoida täältä..no eiköhän se kohtapuoleen huku omaan paskanjauhantaansa.


      • luulet

        että muutamia vanhempia NAIS henkilöitä olis täällä palstoilla. Eiköhän liene enemmänkin pieniä poikia joilla on aivot jääneet narikkaan Moni nimittelee itseään vanhemmaksi naishenkilöksi ihan piruuttaan ja vetää roolia. Se on kuulemma ihan hauskaa! Olen kuullut!


      • vähän
        limanuljaskan kirjoitti:

        vois deletoida täältä..no eiköhän se kohtapuoleen huku omaan paskanjauhantaansa.

        rauhottuu kun yx tietty fårkka avataan ehkä lähiaikoina. sit se singahtaa luudallaan sinne, toivottavasti pysyvästi.. ai niin ja alkaahan se euroviisuhärdellikin kohta, tolla prowoämmällä on varmaan intressejä siinäkin skabassa.


    • Anonyymi

      Onko Janne Ahonen oikeasti Ari Koivusen veli? Isä ei voi olla, koska ikäeroa on vain noin 7 vuotta. Aria ei uskoisi 37 vuotiaaksi! Jannessa taas alkaa elämä jo näkymään.

    • Anonyymi

      Molemmat vinkuvat kuin pistetty sika.. Ei mulla muuta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe