toimiiko vaaka N ja jousimies M suhde ? kertokaa ihmeessä jos on omia kokemuksia..
VaakaN&JousimiesM
6
1339
Vastaukset
- ei mitään ongelmia
Toimii ainakin toisinpäin olen itse jousimies nainen ja mieheni vaaka eikä tosiaan ole ollut mitään ongelmia ja kaikkihan on itsestä kiikini.
Joten toivotan hyvää ja ihanaa tulevaisuutta teille eteenpäin. - ekkuliini
meillä toimi seitsemän vuotta vaaka-nainen ja jousimies-mies kaukosuhde,oltiin lomat ja joskus arkenakin yhdessä.sit kun olis voinut muuttaa yhteen niin jousimies meni puihin...sen voin sanoa että jousimies on levoton eikä aina itekkään tiedä mitä haluaa,sattuu vieläkin suhteen loppuminen vaikka siitä on aikaa puoli vuotta.enkä tiedä miten taas uskaltaa luottaa ihmisiin...
- sama juttu
olen vaaka nainen ja mies on jousimies.kaikki on kuin elokuvissa.tai ainakin tunne.vaaka ymmärtää jousimiestä paremmin kun ykskään muu horoskooppimerkki.tottatosiaan luepa vaikka kunnon horoskooppikirjasta näin siel sanotaan
- mut
Itellä ainaki on taipumusta aina ihastua jousimiehii ja oon vaakanaikkonen. Ne on nii ihania
- Riiki
unelmaliitto. Mutta se riippuu ihan siitä, että kestääkö teillä päät ja jaksatteko pitää toisistanne kiinni. Vaa'at vaikuttaa olevan kauhean pohdiskelevia ja epävarmoja, paitsi peiton alla ;) Jouskarit haluavat sit tehdä asioista selkoa ja menettävät hermonsa nopeasti.
- Nimetön
unelmaliitto. Mutta se riippuu ihan siitä, että kestääkö teillä päät ja jaksatteko pitää toisistanne kiinni. Vaa'at vaikuttaa olevan kauhean pohdiskelevia ja epävarmoja, paitsi peiton alla ;) Jouskarit haluavat sit tehdä asioista selkoa ja menettävät hermonsa nopeasti.
Onhan ne vaa'at pohdiskelevia, itse ainakin olen ja ehkä myös epävarmakin. Kuitenkin tiedän mitä haluan ja kysyttäessä olen valmis kertomaan mitä tahansa kaartelematta. Tuntuu kuitenkin, että jousimies on epävarma ja minä en oikein tiedä mitä se ajattelee, vaikka rehellinen onkin ja sillä tapaa. Voisi vain jotenkin ilmaista, että pitääkö se minusta kaverina vai haluaako se jotain muuta... Kyllähän mäki voisin asian ottaa esille, mutta pelottaa hirveeästi, et menetän sen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982