Mikä tähtimerkki sopii Jousimiehelle?

Jarkko

Kertokaa, mikä tähtimerkki sopisi jousimiehen kumppaniksi. Sopivaa, kun ei meinaa löytyä millään.

35

11134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala

      Riippuu kuinka luotettava olet?

      • jouskari 88

        Mä oon huomannu et kalat ei sovi jouskarille missään mielessä! Mulla oli kalapoikakamu ja se ei mitenkää toiminu ja mun kaverin kans on tosi vaikee olla koska se on tosi arvaamaton ja suuttuu mun suorista puheista joita ei oo tarkotettu otettavix tosissaan.. hän on myös kala. olen ottanut sen opikseni ja kartan kaloja.
        Mutta poikkeuksiakin tietysti voi olla, mut tää on mun kommentti.
        Kaksoset ja oinas sopii hyvin.


      • mie
        jouskari 88 kirjoitti:

        Mä oon huomannu et kalat ei sovi jouskarille missään mielessä! Mulla oli kalapoikakamu ja se ei mitenkää toiminu ja mun kaverin kans on tosi vaikee olla koska se on tosi arvaamaton ja suuttuu mun suorista puheista joita ei oo tarkotettu otettavix tosissaan.. hän on myös kala. olen ottanut sen opikseni ja kartan kaloja.
        Mutta poikkeuksiakin tietysti voi olla, mut tää on mun kommentti.
        Kaksoset ja oinas sopii hyvin.

        Kyllä joukkari ja kalat sopii ihan hyvin yhteen. Ite oon joukkari ja poikaystäväni on kalat... ja meillä menee aivan loistavasti. Se riippuu aina vähä ihmisestä, että sopiiko yhteen vai ei. Onhan kalojakin monenlaisia. Jonkun kalan kanssa juttu voi toimia kun taas jonkun toisen kalan kanssa ei. Ei pidä mennä yleistämään...


    • alanko

      ehdottomasti tuli (jousimies, oinas, leijona) tai ilma merkkinen(vesimies ,vaaka ,kaksonen). Vältä vesi ja maamerkkejä niin onnistumisenmahdollisuus on parempi vaikka eihän se pelkkä aurinkomerkki kerro kaikkea mutta suuntaa...

    • Jarkko

      MOI!

      Kiitos palautteesta. Sen olen oppinut, että kahden jousimiehen suhde on erittäin vaativa. Molemmat merkit ovat niin vapaudenhaluisia ja itsenäisiä. Kaikki tietävät sen totuuden, että jousimiestä tympii erityisesti sitoutuminen johonkin asiaan.

      Jousimies osaa myös sanomisen taidon erittäin hyvin. Huh, kuinka kipeää tekeevät jousimiehen napakasti ammutut sananuolet. Niitä haavoja lääkitään kauan!

      Kertokaa, miten esim. kalat tai oinas sopivat jousimiehelle. Mitä näissä merkeissä on jousimiehelle tärkeää?

      Jarkko

      • ikku_silma

        en ole ikinä kokeillu suhdetta jousimiehen kanssa se voisi olla erityisen kokemuksen arvonen suhde koska kaikki on pelotellu siitä mutta jos joskus kerran edes sattuisi kaksi jousimiestä löytämääm elämäm kumppanin toisesta jousikiehestä se voisi varmaan olla hieno suhde! itse olen jousimies nainen ja tällä hetkellä paras kaverini (M) on kalat ja meillä synkkaa näin aluks ainakin kaverillisesti aika täydellisesti! meidän ei edes välttämättä tarvitse kertoa mitä ajattelemme vaan näemme toisistamme sen mitä toinen ajattelee!


    • Jarkko

      MOI!

      Kiitos palautteesta. Sen olen oppinut, että kahden jousimiehen suhde on erittäin vaativa. Molemmat merkit ovat niin vapaudenhaluisia ja itsenäisiä. Kaikki tietävät sen totuuden, että jousimiestä tympii erityisesti sitoutuminen johonkin asiaan.

      Jousimies osaa myös sanomisen taidon erittäin hyvin. Huh, kuinka kipeää tekeevät jousimiehen napakasti ammutut sananuolet. Niitä haavoja lääkitään kauan!

      Kertokaa, miten esim. kalat tai oinas sopivat jousimiehelle. Mitä näissä merkeissä on jousimiehelle tärkeää?

      Jarkko

      • toinen

        olet oikeassa tuossa nuolen ampumisessa. itse olen kärsinyt niin monesti, kun pitkän pinnan omaavana lopulta ammuntäydeltä terältä... en huutaen , mutta ah, niin terävästi, että voin vain ihmetellä, mistä tämä hitonmoinen teräväkielinen verbaalilahjakkuus ( jessus, mikä sanahirviö) on syntynyt.
        mutta mulla synkkaa kalan kanssa hyvin, tosin mä olen se suorasukaisempi ja kala taas näkyy olevan kuin kala verkossa...menee silmun läpi, jos pääsee...joutuu nostamaan välillä kissat pöydälle, jos kalan kanssa haluaa selvitä.

        mutta huumorintaju on meillä aivan loistava yhdistävä tekijä ja myös monenlaiset mukavat keskustelut.

        jousimiehellä on todella kova vapauden kaipuu ja kohdallani tulikin ero aikoinaan, kun toinen ei hyväksynyt omaa tilaani, vapauttani, eikä sosiaalisuuttani. jousimiestähän ei voi omistaa, ei niin millään. vapaudella en kuitenkaan tarkoita uskottomuutta, mutta ainakin toinen jousimies ymmärtää, mitää on uskollinen vapaudentarve.


      • kalat83
        toinen kirjoitti:

        olet oikeassa tuossa nuolen ampumisessa. itse olen kärsinyt niin monesti, kun pitkän pinnan omaavana lopulta ammuntäydeltä terältä... en huutaen , mutta ah, niin terävästi, että voin vain ihmetellä, mistä tämä hitonmoinen teräväkielinen verbaalilahjakkuus ( jessus, mikä sanahirviö) on syntynyt.
        mutta mulla synkkaa kalan kanssa hyvin, tosin mä olen se suorasukaisempi ja kala taas näkyy olevan kuin kala verkossa...menee silmun läpi, jos pääsee...joutuu nostamaan välillä kissat pöydälle, jos kalan kanssa haluaa selvitä.

        mutta huumorintaju on meillä aivan loistava yhdistävä tekijä ja myös monenlaiset mukavat keskustelut.

        jousimiehellä on todella kova vapauden kaipuu ja kohdallani tulikin ero aikoinaan, kun toinen ei hyväksynyt omaa tilaani, vapauttani, eikä sosiaalisuuttani. jousimiestähän ei voi omistaa, ei niin millään. vapaudella en kuitenkaan tarkoita uskottomuutta, mutta ainakin toinen jousimies ymmärtää, mitää on uskollinen vapaudentarve.

        Jep, olen huomannut että jousimiehen kanssa synkkaa todella hyvin, näin kalanaisena kun sanon:) Jousimies osaa satuttaa sanallisesti, mutta annan takaisin samalla mitalla, tosin en tiedä onko se niin ominaista kalan luonteelle?? Mutta eihän horoskoopit ihmisen luonnetta kokonaan kerro..
        Huumorintaju ja syvälliset keskustelut yhdistävät myös meitä, ainakin minusta tuntuu että olen jousimieheni kanssa täysin samalla aaltopituudella, lukuunottamatta pieniä kiistoja, mutta sehän kuuluu asiaan..?:)
        Ja ymmärrän jousimiehen "vapauden kaipuun", sillä itse olin niin pitkään sinkkuna, että tarvitsen tietyin väliajoin hieman omaa tilaa ja "yksinäisyyttä". Mutta jostain horoskoopista lueskelin, että kalat ymmärtää jousimiehiä kaikista parhaiten..;)
        Hmm, saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy:)


      • toinen
        kalat83 kirjoitti:

        Jep, olen huomannut että jousimiehen kanssa synkkaa todella hyvin, näin kalanaisena kun sanon:) Jousimies osaa satuttaa sanallisesti, mutta annan takaisin samalla mitalla, tosin en tiedä onko se niin ominaista kalan luonteelle?? Mutta eihän horoskoopit ihmisen luonnetta kokonaan kerro..
        Huumorintaju ja syvälliset keskustelut yhdistävät myös meitä, ainakin minusta tuntuu että olen jousimieheni kanssa täysin samalla aaltopituudella, lukuunottamatta pieniä kiistoja, mutta sehän kuuluu asiaan..?:)
        Ja ymmärrän jousimiehen "vapauden kaipuun", sillä itse olin niin pitkään sinkkuna, että tarvitsen tietyin väliajoin hieman omaa tilaa ja "yksinäisyyttä". Mutta jostain horoskoopista lueskelin, että kalat ymmärtää jousimiehiä kaikista parhaiten..;)
        Hmm, saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy:)

        no ihan hyvää siitä voipi kehittyä...minä (n) jousimies olen kyllä elänyt elämäni rakkaussuhteen kalan kanssa...vaikka tällä hetkellä on vähän huono tilanne, mutta tähän tunnepaljouteen mitään verrattavaa en ole koskaan kokenut...enkä tätä suhdetta kadu vaikka lopulta kävisi miten tahansa. Voin sanoa, että olen elänyt. Joten onnea matkaan!


      • Kalanainen
        kalat83 kirjoitti:

        Jep, olen huomannut että jousimiehen kanssa synkkaa todella hyvin, näin kalanaisena kun sanon:) Jousimies osaa satuttaa sanallisesti, mutta annan takaisin samalla mitalla, tosin en tiedä onko se niin ominaista kalan luonteelle?? Mutta eihän horoskoopit ihmisen luonnetta kokonaan kerro..
        Huumorintaju ja syvälliset keskustelut yhdistävät myös meitä, ainakin minusta tuntuu että olen jousimieheni kanssa täysin samalla aaltopituudella, lukuunottamatta pieniä kiistoja, mutta sehän kuuluu asiaan..?:)
        Ja ymmärrän jousimiehen "vapauden kaipuun", sillä itse olin niin pitkään sinkkuna, että tarvitsen tietyin väliajoin hieman omaa tilaa ja "yksinäisyyttä". Mutta jostain horoskoopista lueskelin, että kalat ymmärtää jousimiehiä kaikista parhaiten..;)
        Hmm, saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy:)

        Itse kalana olen saavuttanut kaksi viimesitä pitkää suhdetta Jousimies-miehen kanssa. Olisin varmasti jäänyt jo ekan kanssa, koska synkkasi hyvin, mutta ikäero yms. tappoi lopulta suhteen. Nyt olen taas Jousimiesmiehen kanssa, ja very happy. Toki tulee yhteenottoja tulisenkin jousimiehen kanssa mutta myös minä annan joskus takaisin..tosin herkkänä kalana usein loukkaannun ja olen vaan ihan hiljaa...Kuitenkin noin yleisesti ymmärrämme toisiamme hyvin.! =)


    • sivulta

      www.astrologiakeskus.com nouseva merkkisi. Sinulle sopii nousevan merkin vastakkainen merkki. eli itse olen kaksonen nousevalta merkiltä eli minulle sopii jousimies! Tosi muuten on. Aurinkomerkiltäni olen skorpioni.

    • tiina

      neitsyt sopii hyvin!

      • ämmä

        Neitsyt ei TODELLAKAAN sovi jouskarille. Kokemusta on liikaakin. Neitsyt-tyypit ovat aivan naurettavia ja pinnallisia. Neitsyt sucks.


      • joo
        ämmä kirjoitti:

        Neitsyt ei TODELLAKAAN sovi jouskarille. Kokemusta on liikaakin. Neitsyt-tyypit ovat aivan naurettavia ja pinnallisia. Neitsyt sucks.

        Täsmälleen samaa mieltä neitsyistä...ei ikinä jousimiehelle!


      • Globe
        joo kirjoitti:

        Täsmälleen samaa mieltä neitsyistä...ei ikinä jousimiehelle!

        Paras ystäväni (minä olen mies, hän nainen) on neitsyt. Hyvin toimii.


      • Miksa
        Globe kirjoitti:

        Paras ystäväni (minä olen mies, hän nainen) on neitsyt. Hyvin toimii.

        ...sujuu hyvin jousimiehen ja neitsyen kanssa. Olin aikoinaan napakympissä ja sieltä kautta tutustuin neitsytnaiseen ja ystävyyssuhde on säilynyt edelleen hyvänä. Vaikka ei meistä paria tullut, silti pidetään tiiviisti yhteyttä toisiimme viikottain.


      • Näin on;)
        Globe kirjoitti:

        Paras ystäväni (minä olen mies, hän nainen) on neitsyt. Hyvin toimii.

        Oon samaa mieltä, Neitsyt ja Joukkari parhaimmillaan kannustaa toisiaan hulluissa projekteissaan, edellyttäen että Neitsyt on kasvanut aikuiseksi pessimistisyydestään.(sitäpaitsi erilaisten tyyppien kunnioitus toisiaan kohtaan virittää kevyen sähkön mukaviksi pienen ydinvoimalan käyttökapasiteetin energiavirroiksi,joilla onkin sitten tulevaisuutta aina hetkittäisiin purkauksiin, tai vuosiksi eteenpäin) ite Neitsyt-nainen ja PARHAAT ystävät ja rakastajat Joukkareita!! usein vielä ystävä-parit Joukkari-Neitsyt yhdistelmiä! ihania tyyppejä!!!


    • satu

      jousimiehelle sopii jousimies erittäin paljon. sanariidoissa kummatki antaa toiselle takaisin samalla mitalla, oletteko joskus kokeilleet? minä olen ja se onnistuu hyvin. kummatkaan ei anna periksi ;)
      on totta että joku muu horoskooppi sopisi ehkä paremmin, mutta omasta mielestäni jousimies on paras jousimiehelle. sanokoot joku mitä tahansa vaa.

      • heh

        Jousimies Jousimiehelle on katastofi!!! Kummatkin kaipaa omaa vapauttaan. En suosittele 20 vuoden kokemuksella.


      • Raimo

        Ihan samaa mieltä oon, ja 20 vuoden kokemuksella.
        Muiden kanssa ei oo onnistunut, mutta Jousimiestytön kanssa synkkaa hyvin.
        Samanlaisia ollaan, mutta niin ihanaa, ei
        koskaan tylsää päivää.

        Kaikkea hyvää sulle Satu.
        T: Jousimies


    • love

      jellona ja jousimies rules
      jos ei muuta niin ainakin romanttisuutta ja
      hauskuutta on riittänyt
      itse olen sen osapuoli joka antaa tilaa toiselle

    • kaksonen

      millane jouskari sit on suhteessa?
      ei osaa heti kertoa tunteitaa, ei pidä joka päivä yhteyttä likkakamuunsa...?
      vai onx kokemukseni täysin väärät?

      • Niiskuneiti

        Jousimies saattaa olla hyvinkin romanttinen ja mukava, mutta kaikki riippuu sinusta. Jos olet takertuvaa ja/tai mustasukkaista tyyppiä ("miksi et soittanut mulle eilen, mitä teit, kenen kanssa olit, mistä puhuitte, monelta tulit kotiin ym.ym."), voit olla melko varma, että mitä enemmän työnnät jousimiestä nurkkaan, sitä varmemmin hän ei soita sinulle joka päivä ja jonain päivänä ei kenties enää lainkaan.


    • Jousimies(n)75

      Jätin vasta hetki sitten taakseni lapsuuteni rakkauden, neitsyen... ei toiminut, tai sitten lakkasin tukahduttamasta sitä meille niin ominaista vapauden kaipuuta. Tämä neitsyeni olisi kovasti halunnut sulkea minut näkymättömään häkkiin jotten lentäisi pois, suunnitella elämää kymmeniä vuosia eteenpäin... onko moiset piirteet tyypillisiä neitsyille, sitä en tiedä, mutta uskoisin että mietin kahdesti otanko vielä neitsyen elämääni... ;)

      • Jousimies

        Itse seurustelen neitsyt-miehen kanssa (ensirakkaus)ja olen huomannut hänessäkin tuon piirteen, et hän yrittää kahlita mua, suunnittelee vauvoja ym. ja mua se taas hieman ahdistaa (on meillä kyllä 2 lasta, mut alkavat olee jo isoja), mä taas haluaisin matkustella, opiskella, elää vaihteeksi omaa elämää.
        No onneksi hän alkaa pikkuhiljaa tajuamaan, et jos aikoo pysyä mun kanssa, ni on vaan parempi antaa mun olla oma itseni, eikä yrittää muuttaa mua "pullantuoksuiseks" kotiäidiks (ni et kyllähän noi neitsyt-miehetkin lopulta antavat periksi).


    • Itsekin oinas

      Mulla itsellä on jousimies ja meillä synkkaa tosi hyvin!

    • Jousimies itsekin

      Jousimiestä ei ole tehty mitään pysyvää suhdetta varten! Jousimies on vapaa ja pysyy onnelisena vain jos on vapaa.

      • Niinpä

        ...joskus kieltämättä ajattelen just noin!!! Näin jousiMiehenä sitä ahdistuu ja pitkästyy niin helposti, riippuu paljon toisesta. Mutta vesimies on kyllä sopinut mulle ylivoimaisesti paremmin, kuin kolme rapua tätä ennen. Mut kolmesti piti koettaa ennen kuin oppi!


      • Niiskuneiti
        Niinpä kirjoitti:

        ...joskus kieltämättä ajattelen just noin!!! Näin jousiMiehenä sitä ahdistuu ja pitkästyy niin helposti, riippuu paljon toisesta. Mutta vesimies on kyllä sopinut mulle ylivoimaisesti paremmin, kuin kolme rapua tätä ennen. Mut kolmesti piti koettaa ennen kuin oppi!

        Jostain luin, että rapu-jousimies-parin alku saattaa olla järisyttävän upeaa, mutta pidemmän päälle ravun kotikeskeisyys ja jousimiehen vapaudenkaipuu kohtaavat ja tuolloin saattaa olla jousimiehen aika siirtyä väljemmille vesille.

        Tämän totesin aikoinaan rapumiehen kanssa. Suhteesta lopulta luovuin, mutta voi, jäin kyllä kaipaamaan sitä rytinää ja räiskettä joka sydämessäni tuolloin alkuun kävi... ;)


      • Miksa
        Niiskuneiti kirjoitti:

        Jostain luin, että rapu-jousimies-parin alku saattaa olla järisyttävän upeaa, mutta pidemmän päälle ravun kotikeskeisyys ja jousimiehen vapaudenkaipuu kohtaavat ja tuolloin saattaa olla jousimiehen aika siirtyä väljemmille vesille.

        Tämän totesin aikoinaan rapumiehen kanssa. Suhteesta lopulta luovuin, mutta voi, jäin kyllä kaipaamaan sitä rytinää ja räiskettä joka sydämessäni tuolloin alkuun kävi... ;)

        Seurustelin kahden rapunaisen kanssa ja molempien kanssa suhde päättyi ns. arjen koittaessa, kun ei yksinkertaisesti ajatukset käyneet yksiin. Mutta alku oli yhtä huumaa ja niitä hyviä hetkiä synkkinä hetkinä muistelen...
        t. joutskarimies


      • Jousimies8280

        Höpö höpö että jousimiestä ei ois tehty pitkää suhdetta varten. Ite kaipasin sitä oikeeta jo yläasteen alusta ja se on päämäärä koko ajan ollu, saada se oikee vaan elämään mahdollisimman pian. 10v meni ja sitten se tuli kohdalle =) jousimies-mies, kaikki on niin helppoa ollu alusta asti, molemmat tietää että toinen rakastaa mielettömästi, ollaan rehellisiä ja avoimia, kaikinpuolin samanlaisia. 9 vuotta jo takana, kannatti odottaa. Jos on väärän ihmisen kanssa, ei se kuulukaan kestää ja tuonko takia joku saa sitoutumiskammoisen kuvan =D viisaampi huono juttu lopettaa on, kun jatkaa siinä!

        Kalan kanssa oli vetelä kalasoppa, aivan sopimaton juttu, hyi. Samaan kastiin meni vesimieskin, ök ja näiden kahden kanssa ei passaa kaverisuhdekaan. Skorpioneja on ollu jostain syystä kavereina kauhee määrä ja niiden kanssa on loppupelissä ollu pakko pistää välit poikki, niitä ei kestä, ne märehtii asioilla kauheesti! Jousimies on kaverinakin hyvä, ollaan samanlaisia =)


    • Marju

      Onko kellään jousimiehellä kokemusta pitkäaikaisesta suhteesta neitsyen kanssa? Onko se mahdollista?? Tapailin taannoin jousimies-likkaa, itse olen neitsyt ja juttu meni melkein kaikilla tavoilla sotkuun... Kertokaatten lohduttavia menestystarinoita. Oon jostain lukenut että jos jousimies ja neitsyt tajuaa mitä he voivat saada toisiltaan juttu voi onnistua vaikka ollaankin aika vastakohtaiset luonteet...onko näin?

    • 101

      Olen jousimies ja mieheni oinas. Meillä ainakin homma toimii. Juuri mentiin naimisiin...

      Ex oli vaaka ja se ei kyllä toiminut! Hän oli aivan liian omistushaluinen!

    • jousinainen vm. 53

      Jos haluat tulisen suhteen niin ota Oinas, mutta varo ettet jää jyrän alle.... parhaimmillaan luulet eläväsi maanpäällisessä paratiisissa. Jos taas haluat tasoittavan suhteen, ota Kalat. Kokeiltu juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe