Oletteko minkälaisella menestyksellä ja hinnalla ladanneet ysimillisiä semi-wadcuttereilla? Radalla jolla käyn, ei saa ampua vaipallisilla eikä ysimillisellä lainkaan, mutta nyt on tulossa muutos että saa ampua ysilläkin kun käyttää semi-wadcuttereita ja siksi asia kiinnostaisi.
Mistäänhän noita ei taida, ainakaan Suomesta, saada valmiina?
9mm ja semi-wadcutterit
3
514
Vastaukset
- hillbergmounting
Suattaavat itelattoova asseet ottoo nokkiisa syöttövaeheessa vuatkuutteroesta. Hommoo RN elikkä pyöree nokkasija lyijyluotilosta. Jotkut asseet kylläe viistää niistä nokkoo. Archipelagot sitte seoraavaks. Oovat copper platettuja valettuja fr:jä. Elikkä jäläkipuristettuja, kuparpiälystettyjä valuluotiloeta. Eevät kimpoela esmerkiks jonnii persiisee kun hiä seisoo selin. Tietennii jos assees onnii kertalaakiiva, nii silloha kääp luoti ku luoti. 9mm varsinnii cetor-secundat nii väljäpiipusija jotta .38 vad- ja semivadcutterit käävät hyvinnii. Täätine sentää. Eekö lähiseevulla ookkaa kunno ratoja, missee typerykset ee hinkkoo tyhmiä siäntölöetä?
- RietuT
Nyt meenoo jiähä haaskalta urputus poekkee. No, mään tästä kahville.
- Eräsmies6
RietuT kirjoitti:
Nyt meenoo jiähä haaskalta urputus poekkee. No, mään tästä kahville.
Haalikkopata voen onnii helekutan voenniin hilipata mukkoo nähköö tulloo. Haalikkopata noennii kahtelloo tuokkii helekutan eleketten loeppati ruhkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3192471Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161870Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel701794- 1011454
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2231443Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861190Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1441063TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201020Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1741014Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601013