Oletteko minkälaisella menestyksellä ja hinnalla ladanneet ysimillisiä semi-wadcuttereilla? Radalla jolla käyn, ei saa ampua vaipallisilla eikä ysimillisellä lainkaan, mutta nyt on tulossa muutos että saa ampua ysilläkin kun käyttää semi-wadcuttereita ja siksi asia kiinnostaisi.
Mistäänhän noita ei taida, ainakaan Suomesta, saada valmiina?
9mm ja semi-wadcutterit
3
559
Vastaukset 3
- hillbergmounting
Suattaavat itelattoova asseet ottoo nokkiisa syöttövaeheessa vuatkuutteroesta. Hommoo RN elikkä pyöree nokkasija lyijyluotilosta. Jotkut asseet kylläe viistää niistä nokkoo. Archipelagot sitte seoraavaks. Oovat copper platettuja valettuja fr:jä. Elikkä jäläkipuristettuja, kuparpiälystettyjä valuluotiloeta. Eevät kimpoela esmerkiks jonnii persiisee kun hiä seisoo selin. Tietennii jos assees onnii kertalaakiiva, nii silloha kääp luoti ku luoti. 9mm varsinnii cetor-secundat nii väljäpiipusija jotta .38 vad- ja semivadcutterit käävät hyvinnii. Täätine sentää. Eekö lähiseevulla ookkaa kunno ratoja, missee typerykset ee hinkkoo tyhmiä siäntölöetä?
- RietuT
Nyt meenoo jiähä haaskalta urputus poekkee. No, mään tästä kahville.
- Eräsmies6
RietuT kirjoitti:
Nyt meenoo jiähä haaskalta urputus poekkee. No, mään tästä kahville.
Haalikkopata voen onnii helekutan voenniin hilipata mukkoo nähköö tulloo. Haalikkopata noennii kahtelloo tuokkii helekutan eleketten loeppati ruhkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598