9mm ja semi-wadcutterit

MagnaMies

Oletteko minkälaisella menestyksellä ja hinnalla ladanneet ysimillisiä semi-wadcuttereilla? Radalla jolla käyn, ei saa ampua vaipallisilla eikä ysimillisellä lainkaan, mutta nyt on tulossa muutos että saa ampua ysilläkin kun käyttää semi-wadcuttereita ja siksi asia kiinnostaisi.

Mistäänhän noita ei taida, ainakaan Suomesta, saada valmiina?

3

559

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillbergmounting

Suattaavat itelattoova asseet ottoo nokkiisa syöttövaeheessa vuatkuutteroesta. Hommoo RN elikkä pyöree nokkasija lyijyluotilosta. Jotkut asseet kylläe viistää niistä nokkoo. Archipelagot sitte seoraavaks. Oovat copper platettuja valettuja fr:jä. Elikkä jäläkipuristettuja, kuparpiälystettyjä valuluotiloeta. Eevät kimpoela esmerkiks jonnii persiisee kun hiä seisoo selin. Tietennii jos assees onnii kertalaakiiva, nii silloha kääp luoti ku luoti. 9mm varsinnii cetor-secundat nii väljäpiipusija jotta .38 vad- ja semivadcutterit käävät hyvinnii. Täätine sentää. Eekö lähiseevulla ookkaa kunno ratoja, missee typerykset ee hinkkoo tyhmiä siäntölöetä?

• RietuT

Nyt meenoo jiähä haaskalta urputus poekkee. No, mään tästä kahville.

• Eräsmies6
        RietuT kirjoitti:

Nyt meenoo jiähä haaskalta urputus poekkee. No, mään tästä kahville.

Haalikkopata voen onnii helekutan voenniin hilipata mukkoo nähköö tulloo. Haalikkopata noennii kahtelloo tuokkii helekutan eleketten loeppati ruhkoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1576
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      378
      977
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      975
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      169
      602
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe