Vanhempi nainen

auttoi....

Olin pitkään ujo, arka ja en saanut naista. Vasta 23-vuotiaana poikuus meni. Kapakka, sopiva känni, sieltä erään 50 v naisen luo. Ja tämä nainen oli ikäisekseen nätti, kroppa seksikäs ja muodokas, ja osasi temput. Opetti minua läpi yön ja seuraavan aamun. Kun lähdin pois, olin aivan lopen uupunut mutta onnellinen. Ja me tavattiin hänen kanssaan vielä useita kertoja, oli eronnut nainen.

Jos kellä on vielä poikuus/neitsyys tallella ja ikää alkaa olla jo murrosiän yli, kannattaa miettiä sitä keinoa että otattaa sen pois itseään reilusti vanhemmalla henkilöllä. Heillä on kokemusta, taitoa ja kykyä ymmärtää ensikertalaista. Silloin pystyy rentoutumaan ja pelikään ei lopsahda alas heti alkuunsa.

4

5198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riku,

Itse aikoinani olin nuorena useitakin suhteita vanhempien naisten kanssa. Todella varsinkin jos on ujompi kaveri on parempi opetella vanhemman naisen kanssa. Saa myöskin laatu sexiä. Ei pelkkää naintia.

• Jaska...

....Että nuoren miehen ja vanhemman naisen seksisuhde on edelleen puheenaiheena jonkinlainen tabu? Kenenkään nuorukaisen kun en ole kuullut kehuvan niillä suorituksilla (julkisesti ja omalla nimellä siis), mutta monetkin kehuvat, jos saavat seksiä ikätovereiltaan. Pidetäänkö asiaa yhtä nolona kuin maksullisilla käyntiä, vai mikä on hiljaisuuden syy? Vai eivätkö nuoret pojat tajua, että vanhassa vara parempi?

• riku,
        Jaska... kirjoitti:

....Että nuoren miehen ja vanhemman naisen seksisuhde on edelleen puheenaiheena jonkinlainen tabu? Kenenkään nuorukaisen kun en ole kuullut kehuvan niillä suorituksilla (julkisesti ja omalla nimellä siis), mutta monetkin kehuvat, jos saavat seksiä ikätovereiltaan. Pidetäänkö asiaa yhtä nolona kuin maksullisilla käyntiä, vai mikä on hiljaisuuden syy? Vai eivätkö nuoret pojat tajua, että vanhassa vara parempi?

Ilmeisesti usein monilla on tiettyä kateutta kun esim vanhempi nainen ja nuori mies seurustelevat. olen huomannut vain vuosien varrella. Se ilmenee tiettynä ivallisuutena puheissa.

• Anonyymi
        riku, kirjoitti:

Ilmeisesti usein monilla on tiettyä kateutta kun esim vanhempi nainen ja nuori mies seurustelevat. olen huomannut vain vuosien varrella. Se ilmenee tiettynä ivallisuutena puheissa.

Niin se minäkin sain poikuuteni pois vanhemman naisen kanssa eikä siitä mitää nongelmia kummallekkaan jääny ja se ett äjoku kehuu o nhuonoa itsetuntoa,itse en ole koskaa nkehunu ketä olen pannu j a ketä en.
        ON jotenkin naista halventavaa kehua/haukkuahäntä toiselle miehelle tai jopa naiselle selän takana,jos on pantu niin on ja se siitä,mitä se muille kuuluu yksityisasiat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      261
      14296
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      65
      7261
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      207
      7048
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      42
      5074
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      112
      4846
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4694
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      89
      4454
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4391
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4152
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3938
    Aihe