Aneros - Onko hintansa arvoinen?

Nimetön

Eli kertokaapas käyttäjät/kokeiliat, onko siitä siihen, mitä kirjoitukset lupaavat?

28

16128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadsdadsa

      olen käyttänyt Anerosta jo pari vuotta. Kyllä se on juuri niin hyvä kun mainoksissa sanotaan mutta kuten myös monessa paikassa sanotaan että älä odota ihmeitä ensimmäisellä kerralla, vaatii harjoittelua tuon oppiminen. Itselläni on nuo kaikki mallit ja parhaimmaksi koen tuon Helix:n. Mutta ennenkaikkea maltti on valttia, itse pääsen tuon kanssa hekumaan jo noin viiden minuutin sisällä ja sen jälkeen mennään noin tunti huumassa..

      • -tietotoimisto-

      • -!!!-

      • Nimetön

        sitten on kun kaikki näyttää päällisin puolin samanlaisilta eikä ole kun hinnassa eroja? Millainenkahan se edullisempi versio aneroksesta lie?


      • ihan vaan ehdotus
        e-stim kirjoitti:

        http://video.xtube.com/watch.php?cv=0&idx=5&v=Ax7DAxD209-&cl=nzH1uzJnOH-


        http://video.xtube.com/watch.php?cv=0&idx=3&v=99MXs1UwkOE&cl=WDJ2RLMsYFz


        http://pcdnv4.xtube.com/watch_video.php?cv=0&idx=5&v=zU6ZTtq809-&cl=HvOu1yVibM-

        Monilla internetissä seksivälineitä myyvillä liikkeillä on palautelomake tai sähköpostiosoite sivuillaan.
        Kannattaa tiedustella näistä e-stim ja electrosex laitteista näiltä kaupoilta ja saattaa olla että ne piankin ottavat tuotteen valikoimiinsa.

        Suomalainen keskustelu aiheesta.
        http://www.leikkikeha.net/component/option,com_joomlaboard/Itemid,29/func,view/id,190/catid,4/

        http://www.extremerestraints.com/electrosex-gear_43/


      • Jussi Pussi
        Nimetön kirjoitti:

        sitten on kun kaikki näyttää päällisin puolin samanlaisilta eikä ole kun hinnassa eroja? Millainenkahan se edullisempi versio aneroksesta lie?

        Valmistajan sivulla on "selection guide" mistä näkyy erot. Minulla on se halvin (MGX) eikä ole ollut valittamista. Tosin olen mielenkiinnosta alkanut harkita että pitäisikö ostaa toinen vähän eri muotoinen.

        Itselläni homman opettelussa meni monta viikkoa, pari ensimmäistä kertaa oli itse asiassa aika mitäänsanomattomia. Minun kokemukseni perusteella kannattaa olla aika kärsivällinen ja ajan kanssa rauhassa opetella. Olen käyttänyt anerosta noin kerran viikossa reilun vuoden verran ja edelleenkin tuntuu että siitä lähtee edelleen enemmän ja enemmän irti.

        Vehkeen käyttämisen myötä olen oppinut tuntemaan seksuaalista mielihyvää ihan uudella tavalla, nyt koen että minulla on peniksen lisäksi toinenkin sukupuolielin joka toimii ihan omalla tavallaan. Kun laitan laitteen takapuoleen, menee vain muutama minuutti kun alan kauttaaltani täristä ja voihkia hekuman huumassa, hekuman joka tuntuu yhtä hyvältä kuin orgasmi, mutta erilaiselta, ja joka kestää niin kauan kuin vaan jaksan sitä sietää.

        Aneroksen opettelun jälkeen olen huomannut että voin esim tuolilla istuessa puristella kullin juuressa olevilla lihaksilla ja ikään kuin runkata eturauhastani, mikä tuntuu erittäin miellyttävältä, ilman tavalliseen seksuaaliseen kiihottumissn liittyvää erektiota. Ja mainittakoon vielä että kokeilin aivan hiljattain ensimmäisen kerran elämässäni anustappia, ja kun sen viimein sain ujutettua kokonaan sisälle, se tuntui niin mahtavalta että tämän seurauksena kohosin hitaasti mutta väistämättömästi aivan uskomattomaan orgasmiin, ja tämä mielestäni on suoraa seurausta siitä kuinka aneroksen käyttäminen on opettanut minut tuntemaan muullakin kuin kyrvälläni.

        Ja lopuksi voisin huomauttaa että tällaisia laitteita tekee muutkin valmistajat, itse päätin että kun ostan toisen tämmöisen niin kokeilen Nexus-merkkistä.


      • Nimetön
        Jussi Pussi kirjoitti:

        Valmistajan sivulla on "selection guide" mistä näkyy erot. Minulla on se halvin (MGX) eikä ole ollut valittamista. Tosin olen mielenkiinnosta alkanut harkita että pitäisikö ostaa toinen vähän eri muotoinen.

        Itselläni homman opettelussa meni monta viikkoa, pari ensimmäistä kertaa oli itse asiassa aika mitäänsanomattomia. Minun kokemukseni perusteella kannattaa olla aika kärsivällinen ja ajan kanssa rauhassa opetella. Olen käyttänyt anerosta noin kerran viikossa reilun vuoden verran ja edelleenkin tuntuu että siitä lähtee edelleen enemmän ja enemmän irti.

        Vehkeen käyttämisen myötä olen oppinut tuntemaan seksuaalista mielihyvää ihan uudella tavalla, nyt koen että minulla on peniksen lisäksi toinenkin sukupuolielin joka toimii ihan omalla tavallaan. Kun laitan laitteen takapuoleen, menee vain muutama minuutti kun alan kauttaaltani täristä ja voihkia hekuman huumassa, hekuman joka tuntuu yhtä hyvältä kuin orgasmi, mutta erilaiselta, ja joka kestää niin kauan kuin vaan jaksan sitä sietää.

        Aneroksen opettelun jälkeen olen huomannut että voin esim tuolilla istuessa puristella kullin juuressa olevilla lihaksilla ja ikään kuin runkata eturauhastani, mikä tuntuu erittäin miellyttävältä, ilman tavalliseen seksuaaliseen kiihottumissn liittyvää erektiota. Ja mainittakoon vielä että kokeilin aivan hiljattain ensimmäisen kerran elämässäni anustappia, ja kun sen viimein sain ujutettua kokonaan sisälle, se tuntui niin mahtavalta että tämän seurauksena kohosin hitaasti mutta väistämättömästi aivan uskomattomaan orgasmiin, ja tämä mielestäni on suoraa seurausta siitä kuinka aneroksen käyttäminen on opettanut minut tuntemaan muullakin kuin kyrvälläni.

        Ja lopuksi voisin huomauttaa että tällaisia laitteita tekee muutkin valmistajat, itse päätin että kun ostan toisen tämmöisen niin kokeilen Nexus-merkkistä.

        Nexus excel mallin saksasta, koska en löytänyt sitä suomesta mistään googlen avulla.. Saa nähdä, kun nexus tulee kotiin, millainen se on käyttää, sillä kun kerroit että olet anustappia käyttänyt, niin mielestäni sillä en saa kunnon viboja..


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Nexus excel mallin saksasta, koska en löytänyt sitä suomesta mistään googlen avulla.. Saa nähdä, kun nexus tulee kotiin, millainen se on käyttää, sillä kun kerroit että olet anustappia käyttänyt, niin mielestäni sillä en saa kunnon viboja..

        niin edullisimmin tuon nexuksen sai http://onacup.de. Postikuluineen 47,76€


      • aneros.com

      • Aneros Eupho

      • Super-O
        Aneros Eupho kirjoitti:

        http://aneros.com/forum/viewtopic.php?t=1119

        http://mastechnique.blogspot.com/search/label/prostate


      • Aneros Helix

      • Aneros

      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Nexus excel mallin saksasta, koska en löytänyt sitä suomesta mistään googlen avulla.. Saa nähdä, kun nexus tulee kotiin, millainen se on käyttää, sillä kun kerroit että olet anustappia käyttänyt, niin mielestäni sillä en saa kunnon viboja..

        sitten tuli postissa. Täytyy käydä ostamassa liukkaria ja illalla kokeilla. Olivat laittaneet pakettiin vielä pienen suklaa levyn... Minusta kohtuu hyvää palvelua ja paketti tuli nopeesti.


      • ei aloittelija
        Nimetön kirjoitti:

        sitten tuli postissa. Täytyy käydä ostamassa liukkaria ja illalla kokeilla. Olivat laittaneet pakettiin vielä pienen suklaa levyn... Minusta kohtuu hyvää palvelua ja paketti tuli nopeesti.

        Ensimmäiseltä käyttökerralta ei kannata odottaa paljon, nämä kun eivät ole hätäisten välineitä.

        Usein menee viikkoja ennen kuin alkaa päästä kärryille oikeasta käyttötavasta.

        Ulkomaisilta sivuilta voi lukea kuinka joillakin on mennyt jopa kuukausia ennen kuin ovat alkaneet tuntea mitään, mutta toisaalta löytyy niitäkin jotka ovat onnistuneet jopa ensimmäisellä kerralla.


      • Aneros

      • ja ajattelinkin
        ei aloittelija kirjoitti:

        Ensimmäiseltä käyttökerralta ei kannata odottaa paljon, nämä kun eivät ole hätäisten välineitä.

        Usein menee viikkoja ennen kuin alkaa päästä kärryille oikeasta käyttötavasta.

        Ulkomaisilta sivuilta voi lukea kuinka joillakin on mennyt jopa kuukausia ennen kuin ovat alkaneet tuntea mitään, mutta toisaalta löytyy niitäkin jotka ovat onnistuneet jopa ensimmäisellä kerralla.

        ettei eka kerta voi mennä nappiin... MUTTA... kieltämättä loppuvaiheessa alkoi jo tuntua sen vaikutus, sillä en joutanut (työ aikana) sen aneroksen ohjeen mukaan tekemään, niin oioin siinä, mutta laaki tuntui tosiaan erilaiselle...


      • kannattaa ottaa mallia
        ja ajattelinkin kirjoitti:

        ettei eka kerta voi mennä nappiin... MUTTA... kieltämättä loppuvaiheessa alkoi jo tuntua sen vaikutus, sillä en joutanut (työ aikana) sen aneroksen ohjeen mukaan tekemään, niin oioin siinä, mutta laaki tuntui tosiaan erilaiselle...

        Sivun keskivaiheilla on useita videoita joissa Anerosta käytetään!

        http://mastechnique.blogspot.com/2007/04/aneros.html


      • Kysyjä?
        ja ajattelinkin kirjoitti:

        ettei eka kerta voi mennä nappiin... MUTTA... kieltämättä loppuvaiheessa alkoi jo tuntua sen vaikutus, sillä en joutanut (työ aikana) sen aneroksen ohjeen mukaan tekemään, niin oioin siinä, mutta laaki tuntui tosiaan erilaiselle...

        Heti kun olet kokeillut ihan ajan kanssa? :)


      • Aneros Forum

      • Anonyymi

        kyllä on uskomato vekotin. kaattaa tutustua anerosin foorumiin, josa on paljon käyttäjien kokemuksia sekä pitkäakaisia lelun käyttäjiä.
        samaa mieltä edellisestä, pitempiaikaine käyttö useis herättää aivan ukomattomia hyväntuulen aaltoja kehossasi , voihit hyvänolon tunteesta. Lelun toiminta perustuu täysin kehon omien ihaksien hermojen toimintaan. Laittesta tosin on olemassa elektroninen versio, mutta en ole sitä itse käyttänyt. Nykyisin en tarvitse koko lelua pääsemiksi tuohon hurmiotilaan. Kannattaa kokeilla.


    • aneroksesta

      Noin vuosi sitten hankittu laite. Nykyään on
      selvillä millä tavalla pääsee vauhtiin.
      Ennen sessiota pitää "rauhoittua" ja rentoutua.
      Aluksi en saanut mitää fiboja polvet-koukussa
      asennossa, mutta nyt olen huomannut, että se
      on kuitenkin paras asento.
      Viime kerralla pumppauksen alkaessa aneroksen
      koukkupää oli ilmeissti oikeassa paikassa,
      koska tunsin hermoyhteyden suoraan kyrvän
      päähän. Kun horkka alkoi ja vauhti kiihtyi,
      niin tunsin, että nyt se megaorkku tulee.
      Siis vähän samanlainen tunne, kun runkatessa
      on tulossa, mutta PALJON voimakkaampana.
      Paukku oli just tulossa, kun voimat loppuivat
      totaalisesti. Sama asia on vaivannut aiemminkin,
      joten punttisalille siis, jos mielii
      superorkuille.
      Fiilis oli kyllä niin hyvä, että voin treenailla
      vaikka vähän enemmänkin...

      • aneroksesta osa 2

        No niin, eilen se sitten onnistui.
        Yritin olla jännittämättä vatsalihaksia
        ja lopussa pääsin kiihotusvaiheen "yli",
        jonka seurauksena kylpytakki on nyt täynnä
        spermaa..No tosi mielenkiintoiset vibat
        tänäänkin oli vielä "orkkuinen" olo.

        Sitten odottamaan seuraavaa kertaa..


    • Anonyymi

      Pieni varoituksen sana (oikeastaan ISO)
      Lueskelin Anerosin keskustelupalstaa ja sieltähän löytyi mm. keskustelu jossa kaveri valitteli, ette hån saa enäå nukuttua vaikka ei enää käyttänyt Anerosin rakkineita. Hän mietti jo
      vahvasti itsemurhaa, koska ne "hekumat" loppuneetkaan. Tosi paha juttu. Eikä tuo tappaus ole ainoa. Lopetin heti Anerosin käytön vaikka se
      niin hyvältä tuntuukin. Miettisin kyllä useamman
      kerran jos Anerosin leluja osto olisi mielessä.

    • Anonyymi

      Juu on siitä olen saanut aivan ihanan kokemuksen suosittelen. Nykyään käytän sitä joka päivä😏🍆🤤

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe