elikkäs ostin pc:lle pelkän guitar hero 3 pelin, koska minulla on jo ps2 kitaraohjain. Liitin sen tietokoneeseeni ps2->pc-adapterilla mutta kitara ei toimi pelissä ollenkaan? koitin ladata sitä xbox accessories juttua mutta ei siltikään toimi =( kertokaa joku miten saan kitaran toimimaan?
Guitar hero 2:en langaton ohjain tietokoneessa
5
1351
Vastaukset
- ^^^
nii miten liitit sen ps2 gh2 kitaran koneen usb-aukkoon sellasta vaan. ni mitä adapteria sä käytit siihen?
- tuuo
En usko että toimii vaikka olisi mikä adapteri tahansa, yleensä kaikki ohjaimet tarttee ajurit toimiakseen.. En tiedä, ite oon ettimäs PClle pelkkää kitaraa mutta ei oikein onnaa
- tuuo
tuuo kirjoitti:
En usko että toimii vaikka olisi mikä adapteri tahansa, yleensä kaikki ohjaimet tarttee ajurit toimiakseen.. En tiedä, ite oon ettimäs PClle pelkkää kitaraa mutta ei oikein onnaa
Sori joo siis toi xbox ajurit juu.. niitten avulla sit pitäs toimii, kannattaa tarkistaa onko USB 1.1 vaiko 2.0, 1.1:llä voi olla takkuilevaa tai ei ollenkaan toimi
- tuuo
tuuo kirjoitti:
Sori joo siis toi xbox ajurit juu.. niitten avulla sit pitäs toimii, kannattaa tarkistaa onko USB 1.1 vaiko 2.0, 1.1:llä voi olla takkuilevaa tai ei ollenkaan toimi
Osaan taas hyvin lukea:D Jos siis yritit PS2 verison
langatonta ohjainta, ei toimi. Langallinen ainoostaa
pitäs toimii, oon kylläki kuullu että tolla xbox ajureil on saatu toimimaa.
Mutta ainakin näin sanotaan että langaton ei toimi - floge
tuuo kirjoitti:
Osaan taas hyvin lukea:D Jos siis yritit PS2 verison
langatonta ohjainta, ei toimi. Langallinen ainoostaa
pitäs toimii, oon kylläki kuullu että tolla xbox ajureil on saatu toimimaa.
Mutta ainakin näin sanotaan että langaton ei toimiMyös xbox360 ohjaimen saa helposti usb-liitännällä, tosin se maksaa mukavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881