Olen ollut ja vielä olen ihastunut skorpioni mieheen (tai poikaan oikeesti), mutta en uskalla kertoa hänelle. miten saisin hänet hurmautettua? Auta pliide.
APUA!
5
758
Vastaukset
- mutta varma ja testattu neuvo
on, että menet hänen lähelleen, katsot silmiin ja sanot, että hän saa herätettyä sisäisen kissapetosi.
Neuvoin kerran ystävääni toteamaan näin miehelle, johon oli ihastunut, mutta joka mies ei ilmeisesti ollut huomannut häntä. Kun ystävättäreni oli sanonut hänelle: "Herätät minussa naarasleijonan", ei sanoja enää tarvittu. ;)
Paitsi skorpionit ovat myös hyvin syvällisiä ja välttävät suhdetta kevytkenkäisiin ihmisiin, joten voit miettiä tilalle myös jotain, mitä ei voi mitenkään tulkita tuhmaksi.
Terv. Yksi skorpioninainen- änimöl
VAU!! hitto vaan ku tommosta tapahtuis mullekin :)
Rakastan määrätietoisuutta... Siis itseluottamusta.
Kyllä sen näkee että jos ihminen pyörii sukissaan... mutta en lähtis semmosta paapomaan kun ei ole omakaan todellisuus täysin hyppösissä. Voi päätellä että koskaan ei tiedä ellei se tule ulos selvästi. - Mie taas...
Kyllä se sittenkin suostui tulemaan poikakaveriks, mut kolmen päivän päästä erottiin. Kaverini sanoi, että hän (siis se poika) vieläkin pitää minusta, mutta harmin paikka kun hän muuttaa pois parin viikon päästä. Kyllä me vielä puhutaan aika paljon toisillemme ja välillä tekstaillaankin. Pakko kuitenkin myöntää en oo mikäään maailman rohkein, mut jos jonkun on pakko tehdä niin mä teen.
- on tärkeä
Jos olet vaan rohkea ja uskallat mennä juttelemaan tälle henkilölle niin tee se ja vielä parempi on jos tunnet kyseisen henkilön ;)Itse lähestyin poikaystävääni tekstiviestillä (ei kovin romanttista), mutta kyllä siihen tarvittiin muutaman kaverin avustusta ennekuin juttu lähti luistamaan. Nyt poikaystäväni on onnellinen, että otin häneen yhteyttä, koska hän ei sitä varmaankaan olisi itse tehnyt (skorpionit, kun tuppaa olemaan hieman arkoja). Nyt ollaan kummatkin tosi onnellisia :D
Lähestyminen yleensä tuottaa eniten alussa vaikeuksia ;D Kyllä se siitä - ihmettelen kovasti
nynnyä miestä. Skorpparimiehethän ovat nynnyjä, ujoja, arkoja, jos heitä loukataan niin voi kamalaa, mutta itse sanotaan mitä sylki suuhun tuo.
Ja sitä salaamista, salataan vähäpätöisiä asioita, jotka ei todellisuudessa ketään kiinnosta.
Miehestä täytyy löytyä rohkeutta tehdä aloite ja toimia, eikä nynnyillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370