kalat+jousimies?

kalat83

Kellään kokemusta kalat(nainen) ja jousimies(mies) suhteesta? Joka paikassa lukee ettei mitään mahdollisuuksia..? En nyt niin kovasti usko horoskooppeihin mut kiinnostaa silti..:)

17

2588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainuli -80

      joo, kyllä se näyttää toimivan. Ollaan nimittäin seurusteltu 8 ja puol vuotta. En kyllä usko usko juurikaan horoskooppeihin, mutta kai ne jotakin luonteenpiirteitä ihmisessä määräävät?! (horoskoopit tulee kyllä lähes aina luettua, hauskaa luettavaahan ne yleensä ovat)

      Kannattaa ainakin kokeilla, kyllä sen sit pian huomaa toimiiko se vai ei.

      Lycka till!!!

      • kalat83

        ..:) Olipas kiva kuulla, että ainakin jotkut on onnistunut! Vaikka kahdesta eri persoonastahan siinä on kyse, ei horoskooppimerkeistä. Kivat kesänjatkot sinulle..!


      • Ainuli-80
        kalat83 kirjoitti:

        ..:) Olipas kiva kuulla, että ainakin jotkut on onnistunut! Vaikka kahdesta eri persoonastahan siinä on kyse, ei horoskooppimerkeistä. Kivat kesänjatkot sinulle..!

        Hauskaa kesän jatkoa myös sinulle ja onnea yritykselle :)

        Jos toista todella rakastaa, ei siinä astrologialla taida olla merkitystä. Ja vaikeankin suhteen voi saada toimimaan jos on valmis tekemään työtä sen eteen.

        Ja haaveiluhan kuuluu kalojen luonteenpiirteeseen :)

        Mielikuvituksellista ja haaveiden täyttämää kesää siis sinulle ja jousimiehelle...


      • Kalat + Jousimies

        Aviossa jo 36v. Yhdessä 38v Mukavaa on ollut.
        Ei olla vieläkään eroamassa.


      • Ainuli-80
        Kalat + Jousimies kirjoitti:

        Aviossa jo 36v. Yhdessä 38v Mukavaa on ollut.
        Ei olla vieläkään eroamassa.

        Onneksi olkoon. Se on tosi pitkä aika. Toivottavasti mekin pystytään samaan ;)


      • kalat83
        Kalat + Jousimies kirjoitti:

        Aviossa jo 36v. Yhdessä 38v Mukavaa on ollut.
        Ei olla vieläkään eroamassa.

        Tommonen on tuntuu olevan aika harvinaista nykypäivänä.. joten paljon onnea teille! :)Hieno todiste siitä, että jousimies ja kalat sopii hyvin yhteen;)


      • Kalat + Jousimies
        kalat83 kirjoitti:

        Tommonen on tuntuu olevan aika harvinaista nykypäivänä.. joten paljon onnea teille! :)Hieno todiste siitä, että jousimies ja kalat sopii hyvin yhteen;)

        Minun on tähän jatkettava sellainen tärkeä seikka että. Minä olen Kalat- Kauriissa. Erittäin itsepäinen. Mieheni on Jousimies-Neitsyessä.
        Jousimies on kiltti ja positiivinen, mutta erittäin hanakas antamaan seuvonsa ilman kysymättä. Kalat loukkaantuu erittäin helposti jollei ole tälläistä vahvaa merkkiä rinnalla kuten minulla tämä Kauris. Siis sopivuus tulee näistä rinnakkais merkkien sopivuudesta.


      • iines
        Kalat + Jousimies kirjoitti:

        Minun on tähän jatkettava sellainen tärkeä seikka että. Minä olen Kalat- Kauriissa. Erittäin itsepäinen. Mieheni on Jousimies-Neitsyessä.
        Jousimies on kiltti ja positiivinen, mutta erittäin hanakas antamaan seuvonsa ilman kysymättä. Kalat loukkaantuu erittäin helposti jollei ole tälläistä vahvaa merkkiä rinnalla kuten minulla tämä Kauris. Siis sopivuus tulee näistä rinnakkais merkkien sopivuudesta.

        Mitä tarkoitat rinnakkaismerkeillä?
        Luuletko, että minä ,kala, nous. kauris,vesimies rajalla, kuu oinaassa, venus kaloissa. Hän ,jousimies, nouseva rapu,kuu vaa`;assa ja venus skorpionissa, tultais juttuun?!
        nim. niin rakastunu jousimieheen


      • Kalat + Jousimies
        iines kirjoitti:

        Mitä tarkoitat rinnakkaismerkeillä?
        Luuletko, että minä ,kala, nous. kauris,vesimies rajalla, kuu oinaassa, venus kaloissa. Hän ,jousimies, nouseva rapu,kuu vaa`;assa ja venus skorpionissa, tultais juttuun?!
        nim. niin rakastunu jousimieheen

        ...toisin ajoin on kova taistelu vallasta. Vaikka Jousimies ei ole mikään johtaja tyyppi niin hän kuitenkin saattaa antaa viisaan neuvonsa väärässä paikassa. Ja niin ollen varsinkin silloin kun sinulla on Kalat tai Skorpiooni päällä.


    • kala(n)

      hei seurustelin jousumiehen kanssa ja alusta loppuun saakka kaikki meni ihan pieleen. olin nuori ja syytin itseäni ongelmista, vasta myöh tajusin että hänkin oli ihan epäsopiva minulle. Joskus hauskoja aikoja oli, joskus ei muutakun surua ja kärsimystä. Omien kokemusten perusteella.. ei onnistu.

      Hyvää jatkoo! :)

      • jou-n.

        Asuin Kalat -miehen kanssa 16 v. yhdessä ja seurusteluineen n. 17 v. On juttuja, joita en koskaan voinut ymmärtää kaloissa: kun kysyin mielipidettä, niin esitin sen asian siksi, että halusin KUULLA sen eikä loukatakseni toisen ymmärryskykyä.. tms. Kalat saattoi ottaa ja lähteä pariks päiväks vaan pois vaikka mun mielestä "meillä meni ihan hyvin" ja tulla takaisin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan. Kalat on kuitenkin ihanan herkkä ihminen ja jousimiehelle sellainen mukava kainaloinen, jolla on koko ajan haaveksiva ilme..

        Joo, meillä meni hyvin ja kalat on TODELLA hauska ja huumorintajuinen seuraihminen. Meidän juttu päättyi vaan siihen, että hänelle tuli vauvakuume ja minulle ei.


    • kala

      Mulla on sellanen fiilinkin, että kalka on "liian herkkä" jousarille. Kala on niin haaveileva ja tunteellinen, että periaatteelliselle jousarille se saattaa mennä yli hilseen. Mulla on myös sellanen aaninkin, että jousimies on "liian järkevä" kalalle. (en tarkoita että kalat ois tyhmiä kuitenkaan)
      Tsemppiä=)

    • kalatyttö

      ...parin vuoden kokemuksella voin sanoa, että jousimies ja kalat sopivat hyvin yhteen. tosin olemme aivan erilaisia.

      • lotta

        Mun juttu jousimiehen kans ei oikeen ottanu onnistuakseen... ehkä mä vaan halusin liian paljon ja liian nopeesti, tai sit siinä oli se et mä halusin olla sen ainut, mutten ollu... yleensä meillä meni hyvin sillon ku oltiin kahestaa jossaki, muuten se ei kyllä mulle montaa sanaa sanonu. mä olisin ollu valmis antaan sille tilaa hengittää ja liikkua kavereidensa kans, mut sekää ei auttanu. Se näytti mulle kerran sen kirjoittaman runon ja sillon mä ymmärsin et se ei halunnu kuulua kenellekään. Ja mä tiedän sen tunteen myös itse, koska mä olen kokenut sen...siis ennen tätä henkilöä. Tämä juttu ei siis päättyny mitenkää onnellisesti, mut kai me vielä ollaan väleissä. I hope so. onnea vaa kaikille kaloille ja muillekki merkeille jousimiehen kans.


    • -S-

      Kyllä suhde toimii. Itse seurustelin jousimiehen kanssa melkein 6-vuotta. Nykyiseen suhteeseen verraten (mies on kaksonen), suhde ja elo jousimiehen kansas oli erittäin helppoa! Matseja kyllä oli, niinkun jokaisessa suhteessa, mutta jousimies sulattaa kalojen oikkuja aika paljon, joka helpottaa suhdetta ;) Ja sama tietysti toisin päin. Paras ystäväni on ollut yli 15-vuotta sama tytsy ja hän on jousimies :)

    • jousinaikkonen

      Kihlattuni on kalat ja minä jousimies ja meillä ei ole kun kerran tullu riitaa ja olemme ollut yhdessä sen 1,5vuotta. Kalojen ärsyttävät piirteet tulee puolenvuoden jälkeen esille kuten turha herkkyys, mutta kyllä suhde toimii kun muistaa ettei ittekkää ole täydellinen. Kaloissa on myös se hyvä puoli että he näyttävät tunteensa eli jos rakastaa niin rakastaa näyttävästi jos on vihanen näyttää sen ja jos kiitollinen ja ilonen saa toisen ihmisen tuntemaan itsensä mailman parhaaksi tyttöystäväksi. Onnea kaikille!:) suosittelen. Elämä on ihmisen parasta aikaa älä mieti vaan tee se!:)

    • jujutus

      No harvinaista että tulen ja veden merkki toimisi pidemmän päälle!!!! Ei vaan toimi!! Kalat herkkä ja omistushaluinen ja mustasukkainen kuin mikä!! Jouskarista miehestä ei näy kuin perävalot kun sen tajuaa!!! Vesimies, vaaka, oinas tai leijona sopii. Jos haluaa kalojen akvaarioon niin sitten onnea vaan sen aikaa kun kestää....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe