osaisko joku kertoa,millainen on lohikäärme? Lisäks aurinkomerkki kalat,nouseva leijona ja kuu skorpioneissa. Olis kiva kuulla edes jotain :)
osaisko joku kertoa?
3
480
Vastaukset
- Nimetön
Lohikäärme:
Kuvaus:
Kiehtova ja ihailijoita keräävä lohikäärme on voimakas liittolainen, jolla on voimakkaat mielipiteet. Hän rakastaa hyviä keskusteluja ja jakelee joskus mielipiteitään, vaikka niitä ei edes kysytä. Hänen tavoitteensa ovat korkealla ja hänellä on kova tahdonvoima. Lohikäärme on myös tunteellinen, mutta hän suuttuu helposti. Lohikäärme on pitkävihainen ja hänen kostonsa on armoton. Hän inhoaa rutiineja ja innostuu kaikesta uudesta. Lohikäärme on johtajaluonne.
tässä on linkki kalojen luonnehoroskooppiin:
https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/luonnehoroskooppi/merkki/pis - grigori r
tässä varsin viehättävä henkilö. äärimmäisyyksien ihminen..kalat ja noi muut avut pehmentää ton lohikäärmeen kielteisiä ominaisuuksia(mä oon lohikäärmeen kans aviossa) tämä on oikea aarre jollekkin ,joka osaa hänen mutkaistakin persoonaa arvostaa ja saa hyvät puolet esiin- käyttöön..
toivottavasti elämä kohtelee häntä hyvin ja oikeudenmukaisesti. hän ansaitsee sen...ahtaalle joutuessaan ehkä hiukan itsetuhoinen..(muuten mietin pitkään laitanko tuota viimeistä lausetta.) - Nesha
kiitos kaikille :) kyllä tunnistan noista itseni. Kerran eräs horoskooppeja tunteva vanhempi nainen kuuli yhdistelmän ja kommentti oli "ohhoh" ja pitkä litania päivittelyä päälle,sen kummemmin hän ei ehtinyt reaktiotaan selittämään,mutta herätti mielenkiintoni :) Eiks se ole tod ristiriitainen yhdistelmä? Siitä itsetuhoisuudesta ei sinänsä kokemusta,mut jos tulee jotai isoja vastoinkäymisiä niin siitä suosta noustakseen kyllä tarvii ystävien tukea ja kaikki viimeiset voiman rippeet. Mut arvostan suuresti rehellisyyttä ja suoraa puhetta, et hyvä Grigori kun sitten päätit lopunki kirjoittaa :) Mut sen olen huomannu matkan varrella, että sellaisia ihmisiä jotka mun ajatuksiani ymmärtäis,on tosi harvassa...liekkö sillä sitten horoskoopin kanssa tekemistä. Ja toivottavasti jonain päivänä löytyis se sielunkumppani jonka kans jakaa loppuelämä ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939