JousimiesN ja miehet...

Mandra31

Olen päälle 30v jouskarinainen ja "jälleen kerran" sinkku :) Lueskeltuani kirjoituksia ajattelin jakaa omat kokemukseni eri merkeistä...

Jostain syystä (mahdollisesti vastakohtaisuudesta) mulla on ollut taipumus ihastua/rakastua härkämiehiin. Mutta mikään niistä ei ole johtanut vakavammalle asteelle ja ehkä hyvä niin. Luulen että härkiä kiehtoo jousimiehen vapaus ja positiivinen elämänasenne, jousimiestä taas härkien rauhallisuus ja maanläheisyys... Mutta loppuviimein luulen ettei monikaan härkä voisi ymmärtää jousimiehen vapaudenkaipuuta ja samaan aikaan läheisyyden tarvetta, liian ristiriitaista härälle...

Skorppioni oli vikatikki. Monen vuoden suhde oli skorpparin mustasukkaisuuden siivittämä. Luottamuspula tuli vastaan aika nopeasti, skorppari ei voinut ymmärtää jouskarin sosiaalista elämää, monia ystäviä...

Kauris oli alkuunsa mukava kaikkine syvällisine keskusteluineen mutta tuntuu että kun keskustelut oli keskusteltu, juttu lopahti siihen. Jouskarina kun en pidä rutinoituneesta elämästä...

No "epätoivoinen" :) etsintä jatkuu, nyt elämääni tupsahti vesimiesmies, kaveri menneisyydestä. Sukat sai jo silloin pyörimään jaloissa eikä näköjään ole asiat muuttuneet... Mietin että ehkä tässä olisi nyt kaksi vapaudenkaipuista ihmistä, luotu? toisilleen... Aika näyttää!

Tuntuu että jouskari on merkeistä ehkä kaikkein vaikein... Samaan aikaan rakastan toisen läheisyyttä, syvällisiä keskusteluja, lapsia ja perhettä, mutta myös vapautta, vaihtelua, sosiaalista elämää... Ota siitä nyt sitten selvää... Ei siinä varmaan auta kuin yrittää löytää jokin samanhenkinen ihminen...

No samanhenkisille jouskareille ei muuta kuin tsemppiä tälle vuodelle :)

9

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousinainen vm.82

      Kuulostaa niin tutulta.....:)

      Mä oon tällä hetkellä aika pahastikkin ihastunu toiseen jousimieheen, ja se onkin aika iso pala purtavaksi......
      siihen ei tehoakkaan samat asiat kuin muihin merkkeihin! :D

      Näen niin paljoan itseäni tuossa miehessä, että oikein pelottaa :)

      Vesimiehen kanssa uskon, että sinulla varmasti on todella kiinnostava ja loppumaton suhde, itsekin vesimiehen kanssa seurustelleena voin todeta että niissä vaan on joku joka vetää puoleensa!

      Mutta tämä jousimies, kukaan ei vedä vertoja hänelle, mutta todella vaikeaa yrittää olla ei liian innokas kun on niin ihastunut.... pelkään vain että tuo kyseinen mies pelästyy ja sitten siinä ei enää mikään auta..... no aika näyttää täytyy vaan tehdä töitä sen eteen....

      Hyvää alkanutta vuotta munkin puolesta kaikille jouskareille!

      • anna67

        Mä olen myös jousimiesnainen ja olen nyt ollut 2,5 vuotta oinas miehen kanssa,petipuuhat menee ihan ok ja muutenki ihan ok,mutta oinas miehet ovat aika mustasukkasia kun sille päälle sattuu ja olen kai se mäkin kun se päivä on!:-)Mutta eikun toivotan kaikille jousimiesnaisille oikein mukavaa ja "jännittävää" Uutta Vuotta!


    • tehty edes

      sopivia horoskooppimerkkejä.. kyllästytään niin p.. äkkiä ja ajatellaan silti liikaa hyvää ihmisistä ja odotetaan liikaa

      • Piri

        Olen samaa mieltä, jousimiehet ovat "hankalia" tapauksia.Itse seurustelen tällä hetkellä Kalamiehen kanssa.Tiedä tuleeko mitään. Haluan olla lähellä ja kuitenkin omalla maalla.No tämä kala on kylläin sellainen,että pitää tietyn välimatkan ehkä minun mielestä liikaakin.Onko tietoa miten jouskari ja kala käy yksiin. Hyvää jatkoa vaan kaikille :)


    • helmiine

      Olen elämäni aikana asunut vesimiesmiehen kanssa. Siinä oli sitä jotain, mutta taisi lopahtaa rutiineihin. Harmi! Nyt on oinasmies kainalossa. Rakkauselämä on mahtavaa. Muu ei aina natsaa. Ehkä se on juuri tuo ristiriitaisuus omassa elämänasenteessa. Juuri tuo läheisyyden tarve ja vapaudenkaipuu samassa ihmisessä on aika tuskaista. Jopa itselle. Pienetkin merkit mustasukkaisuudesta saa vilkuilemaan ympärilleen, että olisko sittenkin muuta elämää. Oinasmies haluaa määräillä aika paljon ja kun itselle käskyjen vastaanottaminen ei ole sitä ominta, tulee helposti sanomista. Pieni kinastelu on joskus jopa virkistävää. Entä se sovinnon teko!! Nyt on vain pakko luottaa, että sitä osaa toimia oikein...

      • jousimiestypy

        Mullakin taitaa olla niin että en saa haluamaani haastetta muualta kun tosta yhtä hankalasta oinaasta. Tahtojen taisto on välillä kova, mutta tuntuu että se vaan vahvistaa. Kumpikaan ei alistu, vaan ollaan tasavertaisia. Välillä vaan jurppii kun toi mölli ei puhu mikä sitä nyppii, menee vaan omiin oloihinsa. mä kun en totuudesta rikki mene mutta epätietoisuus hajottaa. Kyllä se jossain vaiheessa puhuu, mutta siihen menee yleensä tovi. Tosin, mulla taitaa välillä olla vähän samoja taipumuksia, mut mä sentään vastaan puhelimeen :)


    • intohimo

      Aina sanotaan, ettei rapu ja jouskari viihdy yksissä. Intohimoa, ihanaa rakastelua. Jo 18 vuotta. Rapumieheni on tanakkakullista väkeä. Äitiä hän ajoittain kaipaa, mutta kun teen selväksi, että se äiti en ole minä, minä olen naaras, kyllä rapu talttuu. Sängyssä ei taltu, eikä tarvikkaan. Iiihana rapumieheni.Mulle rakkauselämä ja rakastelu on tärkeää. Isokullinen ja harteikas rapumieheni vie minut minne se tahtoo.

      • Joulukuun jouskarinainen

        Jouskarinaisena voin vain toivottaa hyvää onnea kohtalotovereille! Horoskooppimerkeistä jousimiesnainen on ylivoimainen muihin verrattuna. Muistakaapa se arvoisat jouskarit. Myös jouskarimiehistä löytyy fiksuja kulkijoita.


    • quencheer

      Itse olen kanssa jousimiesN (nouseva leijona) ja voisinpa kanssa jakaa omia kokemuksiani..

      Rapu mies oli liian mustasukkainen ja jokseenkin tylsä. Todella suloinen tapaus oli kylläkin, juttu päättyi yhtä nopeeta kun alkoikin.
      Jäi aina jotenkin tossun alle joka asiassa.

      Leijona vaikutti alussa aivan loistavalta valinnalta, loppu peleissä mies olikin itserakas, valehteleva p**ka jonka elämässä ei mikään asia ollut kunnossa. suuttuessaan totaalinen sekopää jota sai pelätä.. ei antanut myöskään vapautta tarpeeksi.

      Härkä oli jossain tapauksissa täydellisen oloinen, ehkäpä hieman epäselvä tapaus, ei tiennyt että halusiko seurustella tosissaan vai oliko seksin perässä? epäili tosin mua pettämisestä ja laittoi välit poikki, nykyään vuosien jälkeen taas soittelee vkloppuisin ja haluaa "tavata"... yrittääköhän kostaa jotain??

      Neitsyt mies... ei... maailman vaikein ja mustasukkaisin tapaus ikinä, mutta sillon kun meni hyvin niin meni todella hyvin. Myöskin todella uskollinen ja luotettava mies. Piti muutenkin minusta aina hyvää huolta ja osteli lahjoja.

      Kala M oli vikatikki. Kertoi tunteistaan minua kohtaan kaikille muille, mutta ei itse minulle ja se todella otti päähän kun en ikinä oikein tiennyt missä mentiin. Juttu päättyi kun löysin uuden miehen. Että oikein "vetelä kalasoppa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe