Leijona

Teijataija

Hei!

En tiiä, mitä horoskoopista hyötyy, mutt niit on kyll hauska lukee, mutt pari juttuu on jääny vähän mietityttään...Voiko ihmisen luonteen perusteella arvata hänen horoskooppinsa?Esim. jos leijona on rauhallinen, johtaja ainesta...räiskyvä tempperementti...Mä en usko horoskooppin sillai 100%, mutt onhan sitä kiva uskoo, ett jotain asioita tapahtuu...

12

2064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bite

      ...no ei ihan noin suoraan ja yksiselitteisesti mitä leijonan piirteiksi luettelit. Ja sen päälle vielä jokainen on oma persoonansa,kasvatus vaikuttaa ja ympäristö ym. Mut mä olen ainakin huomannut eri merkeissä yhtäläisyyksiä. En ainakaa yhtään tuntemaani leijonaa luonnehtis varsinaisesti rauhalliseksi :) on niitä kiva joskus miettiä uusien ihmisten kohdalla ja usein ovat osuneet kohdalleen,jollei ensimmäisellä nii sit toisella yrittämällä :)

      • Noda

        Eikös ne ole vain suuntaa antavia,eikä mitään ennustuksia jotka varmasti tulee tapahtuu.. noi kuukaushoroskoopit jne. Siis jos et muuta itse tapahtumien kulkua,kertovat mihin se tie johtaa tai milloin on hyvä aika tehdä isoja ratkasuja, millon taas hiukan ottaa rauhassa. Jokainen on kuitenkin itse oman elämänsä herra.


      • Teijataija

        Juu...itse olen leijona....olen huomannu monia luonteenpiirteitä mitä luettelin itsessäni...Olen tosi rauhallinen, mutt osaan kuitenkin pitää hauskaa...Mutt sitten kun suutun niin sillon kannattaa harkita pikasta lähtöö maapallon toiselle puolelle.. ;).Sen takia oon miettinyt onko kaikilla leijonilla samoja luonteenpiirteitä ja muutakin yhteistä koska...löysin kerran horoskooppi kirjan´, siell lueteltiin kaiken maailman juttua, kuten esim...Leijonan lempiväri on taivaan sininen, sen kirjan mukaan...en tiiä muista leijonista mutt mun kohalla se ainakin pitää paikkaansa :D


      • Angellica
        Teijataija kirjoitti:

        Juu...itse olen leijona....olen huomannu monia luonteenpiirteitä mitä luettelin itsessäni...Olen tosi rauhallinen, mutt osaan kuitenkin pitää hauskaa...Mutt sitten kun suutun niin sillon kannattaa harkita pikasta lähtöö maapallon toiselle puolelle.. ;).Sen takia oon miettinyt onko kaikilla leijonilla samoja luonteenpiirteitä ja muutakin yhteistä koska...löysin kerran horoskooppi kirjan´, siell lueteltiin kaiken maailman juttua, kuten esim...Leijonan lempiväri on taivaan sininen, sen kirjan mukaan...en tiiä muista leijonista mutt mun kohalla se ainakin pitää paikkaansa :D

        on että ainakin omalla kohdallani noi leijonan luonteen piirteet on suunnilleen samat kun sullakin. Eli rauhallinen,sosiaalinen osaa pitää hauskaa myös mutta se että kun suuttuu niin silloin toisen on parempi kadota. Meillä ovat muut jo oppineet että määrätty äänensävy on merkki alkavasta räjähdyksestä.Mutta pinna on aika venyvä,harvoin saan enää ns.kohtauksia. Ikä auttaa tuohonkin. Ja itseään voi vähän kouluttaa noiden virheiden korjaamiseksi. Toisista ihmisistä kyllä jotenkin pystyy arvioimaan mikä merkki on. Itse tunnistan ainakin kaksosen,liekö syynä niiden yleinen levottomuus ja se että ovat menossa koko ajan johonkin.


      • Teijataija
        Angellica kirjoitti:

        on että ainakin omalla kohdallani noi leijonan luonteen piirteet on suunnilleen samat kun sullakin. Eli rauhallinen,sosiaalinen osaa pitää hauskaa myös mutta se että kun suuttuu niin silloin toisen on parempi kadota. Meillä ovat muut jo oppineet että määrätty äänensävy on merkki alkavasta räjähdyksestä.Mutta pinna on aika venyvä,harvoin saan enää ns.kohtauksia. Ikä auttaa tuohonkin. Ja itseään voi vähän kouluttaa noiden virheiden korjaamiseksi. Toisista ihmisistä kyllä jotenkin pystyy arvioimaan mikä merkki on. Itse tunnistan ainakin kaksosen,liekö syynä niiden yleinen levottomuus ja se että ovat menossa koko ajan johonkin.

        Juu...itse tunnistan jousimiehen ja skorppionin ja mm...myös oinas ja härkä....on perheen jäsenten horoskoopit ku on niitten kanssa elänyt koko elämänsä...Juu on itellekin ikä auttanut paljon ja ammattivalinta edellyttää sitä pitkäjänteisyyttä ja ku olen ite kohta 18 niin pitää kuitenkin jo aikuistua sen verran, että otetaan vakavasti :)


      • yks`

        Leijona joka todellakin on luonteeltaan rauhallinen, Mutta toisin taas saatan olla myös energinen....


      • maailma on pieni....
        Teijataija kirjoitti:

        Juu...itse tunnistan jousimiehen ja skorppionin ja mm...myös oinas ja härkä....on perheen jäsenten horoskoopit ku on niitten kanssa elänyt koko elämänsä...Juu on itellekin ikä auttanut paljon ja ammattivalinta edellyttää sitä pitkäjänteisyyttä ja ku olen ite kohta 18 niin pitää kuitenkin jo aikuistua sen verran, että otetaan vakavasti :)

        Täällä kans` leijona...mitens muutto onnistui?
        Olisin lähtennyt jeesaan mut oli muita kiireitä,ku mun yksi pennuista oli tulossa junalla, ni piti mennä vastaan ja kotiin ruokkimaan.


      • bite
        yks` kirjoitti:

        Leijona joka todellakin on luonteeltaan rauhallinen, Mutta toisin taas saatan olla myös energinen....

        tuntemani leijonat ovat toimeliaita, energisiä,sosiaalisia,hauskoja...mut kun väsyvät,vetäytyvät omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä ja todellakin ovat rauhallisia ja jopa ehkä vaisuja. Mut silti en kuvailisi heitä ensimmäisenä rauhallisiksi...tosin voin vain kertoa omista kokemuksista. Eiks kaikilla killeillä ole vielä se omakin persoona :)


      • Teijataija
        maailma on pieni.... kirjoitti:

        Täällä kans` leijona...mitens muutto onnistui?
        Olisin lähtennyt jeesaan mut oli muita kiireitä,ku mun yksi pennuista oli tulossa junalla, ni piti mennä vastaan ja kotiin ruokkimaan.

        Öhhh...Tunnetaanko me?? Muutto?
        Ooksä nyt varma, ett puhut oikeelle henkilölle??
        Mutt siin olit kyll oikeessa, ett leijonii ollaan...


      • tuntea
        Teijataija kirjoitti:

        Öhhh...Tunnetaanko me?? Muutto?
        Ooksä nyt varma, ett puhut oikeelle henkilölle??
        Mutt siin olit kyll oikeessa, ett leijonii ollaan...

        koska tunnistan tuon sun kirjoitus tyylis, puhut lähes samalla tavalla. ja sanooko oljenkorsi mitään sulle?


      • puhut ja
        bite kirjoitti:

        tuntemani leijonat ovat toimeliaita, energisiä,sosiaalisia,hauskoja...mut kun väsyvät,vetäytyvät omaan ylhäiseen yksinäisyyteensä ja todellakin ovat rauhallisia ja jopa ehkä vaisuja. Mut silti en kuvailisi heitä ensimmäisenä rauhallisiksi...tosin voin vain kertoa omista kokemuksista. Eiks kaikilla killeillä ole vielä se omakin persoona :)

        oikeassa olet, ylltättävän hyvinkin. Koska tuli tunne kuin olisit kuvaillut minua pirteenä, että myös väsyneenä...
        Kyllä uskoisinet on =)


    • Sama luonne

      Intiaani voi olla räiskyvä luonne, mutta myös sanattoman hiljainen, mutta seuraa tapahtumia ympärillään.... Kun saalis eteen tulee käy leijona pöyhistelemässä. Josko olis saalis kiinnostunut... Mut ei pahassa tarkoituksessa... Leijonat ovat uskollisia kumppaneita. Vain yksinäiset saalistavat...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe