Onkos kokemusta otsikossa mainitusta yrityksestä?
Kokemuksia Rakennus Loimakoski Oy:stä
7
2549
Vastaukset
- kokemusta on
Olemme asuneet perheen kanssa ko rakennusliikkeen rakentamassa rivitalossa Tampereen Levonmäessä ja me olemme ainakin olleet kotiimme tyytyväisiä.
- reksi 2
Haimme perheeni kanssa muutama vuosi sitten uutta rivitaloasuntoa ja vaimoni työkaveri oli asunut jo useamman vuoden Rakennus Loimakosken tekemässä rivitaloasunnossa Hallilassa ja oli ollut tyytyväinen asuntoonsa. Saimme tietää, että em yritys tekee rivitaloja Pappilaan ja ostimme heiltä asunnon. Mekin olemme olleet tyytyväisiä asuntoomme.
- turha kehua
Ostin ko.liikkeeltä asunnon kaukajärven levonmäestä.Olohuoneen lattia oli niin vino että tarjoiluvaunua ei tarvinnu itse työntää se liuku ihan itsekseen.
- huono valinta
Työn jälki on pääpiirteissään kohtuullista, mutta ko. rakennusliikkeen edustajien asiakaspalvelutaidot ovat mitäänsanomattomat. Edustavat lähinnä "asiakas-on-aina-väärässä" -mentaliteettia. Yhteistyö on heidän kanssaan tuskallista, jos asiakkaalla on huomautettavaa rakennusliikkeen työn tuloksista tai mikäli asunnon materiaaleihin halutaan tehdä rakennusvaiheessa muutoksia. En suosittele! (Eikä muuten moni muukaan meidän taloyhtiössämme...) Todella vaikeaa porukkaa.
- Huono rakennusliike
Negatiivisia kokemuksia täälläkin. Muun muassa ensimmäinen laatoittajaurakoitsijamme perui sopimamme laatoitusprojektin kokonaan kuullessaan, että rakennuttajana oli Rakennus Loimakoski Oy! Ei suostunut millään yhteistyöhön heidän kanssaan.
...Ja nyt jälkeenpäin, en ihmettele ollenkaan. EN SIIS SUOSITTELE kyseistä rakennusliikettä. - pentagon88
hop
- AlkesanteriLaatikko
Viestin aloitus oli vuodelta 2008, onko yritys Hämeessä? Kun kerran vastataan vasta vuonna 2014
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181