Uutta kotia etsimässä...

Waltteri

Moi! Olisiko kellään kiinnostusta ja aikaa nurelle leikatulle valkoisella fretti pojalle! Kaveri karkasi ja emäntä on turhan kiireinen. Mulla on mukavan kokoinen häkki ja kalusteet... Ei maksa paljon.
Olen tosi symppis ja tykkään kaikesta elävästä ja muro paketeista ja tyhjistä kissan hiekka pusseista.
Mammalle voi panna viestiä osoitteeseen [email protected]

9

981

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frettityttö

      Moi!!
      Minkäs ikäinen freetu on? Paljonko maksaa (ilman häkkejä ym)ja missä kaupungissa asut?

      • Wallu

        Poika on noin kolme vuotias ja ilman häkkiä, henkilökohtaisine tarvikkeineen... 120e. (iglu ja kuljetus boksi tarvittaessa)


    • hilleri

      Missäpäin Suomea majailee Waltteri?

    • Ellu

      joko frettisi on myyty? jos mennyt ilman häkkiä, paljonko pyydät pelkästä häkistä?

      • Wallu

        Wallu on edelleen vailla kotia. Sitä on käynyt yksi ihminen katsomassa ja päättää lie huomiseen mennessä ottaako hän pojan tytölleen kaveriksi.
        Jos hän Wallun ostaa, ei halua häkkiä joten sitten olisi häkki vailla kotia... ja siitä pyytäisin 120e. mitat noin 100cm lev. 80cm kork. ja 60cm syv. siis noin mitat.
        Mutta jos olette Wallusta tai häkistä vielä kiin, laitan huomenne viestiä onko kuka tai mikä vielä koditta. Asumme Joutsenossa.


    • Wallu

      No näin.
      Eivät ole vielä osanneet päättää ja odottamaan en jää. Wallun takia. Mitä pikimin sille vain koti löytyisi...

      • liinuzka

        voisin ottaa ehkä sen fretin, mutta ainut ongelma on ettei mulla oo oikeestaan rahaa nyt kun jotai parikymppiä eikä vanhemmat lainaa ja asun jyväskylässä ja kyyti ei onnistu ainakaan mun puolelta kun ei ole autoa... oon kyllä tunnollinen eläinten kanssa ja mulla on tällä hetkellä kissa ja akvaario...


      • KIINNOSTUNUT!

        Hei!
        Mua kiinnostais aivan kauheesti!
        Paitsi että asun Vaasassa ja oon 12v. on kokemusta eläinten hoidosta! Omaksi eläimeksi.
        P.s. maks. hinta:25e...ilmoittele.


      • lololololooll
        KIINNOSTUNUT! kirjoitti:

        Hei!
        Mua kiinnostais aivan kauheesti!
        Paitsi että asun Vaasassa ja oon 12v. on kokemusta eläinten hoidosta! Omaksi eläimeksi.
        P.s. maks. hinta:25e...ilmoittele.

        frettikö 12 vuotiaalle :oo
        ja 25 eurollako meinasit saada -.-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe