Elämä toi eteeni sellaista mitä en koskaan osannut odottaa. Siksi on parempi, ettei me enää yritetä mitään. Voi olla, että et mitään olisi enää halunnutkaan. Samalla olen surullinen, sillä sinuun minä rakastuin silloin. Toivon kaikkea hyvää elämääsi. Sinulla on paikka sydämessäni ja jos joskus tuntuu että elämä kaatuu päälle, on yksi ihminen joka rakastaa ja ajattelee sinua. Minä ajattelen.
Sinulle
31
3644
Vastaukset
- Minulta
Kiitos samoin... voi hyvin!
- minä sen?
että joku ajattelee, oletko kertonut sen minulle?
- minulta
Niinkuin varmaan tiedätkin, niin moni kuvittelee tämän olevan itselleen tarkoitettu. Niin kai kuvittelen itsekin. Syystä jota en itsekään tiedä.
Ei niin, etteikö kirjoituksesi olisi ollut koskettava ja tunteita herättävä, mutta mietityttää miksi juuri nyt...Mikä sai sinut nyt tunnustamaan tuon kaiken kunnet ole sitä noin suoraan aiemminkaan tunnustanut.
Jos kirjoituksesi nyt olisikin ollut minulle niin ainakin sait tunteet pintaan. En tiedä, oliko se tarkoituksesikin mutta ainakin siinä onnistuit; haikeutta...surua...epätoivoa...
En tiedä mitä olet tehnyt minulle ja enkä varsinkaan tiedä miten sen olet tehnyt, mutta kaikesta huolimatta vieläkin sinulla on suuri vaikutus minuun. Ota se sitten kohteliaisuutena.
Rakkaus; se asia, josta ei puhuttu. Se, jonka molemmat varmasti tuntee sisimmässään, mutta sinne sisälle se sitten kummallekin taitaa vain jäädä...purkautuakseen tänne tai johonkin toisaalle ja tietysti ajatuksissa se on ja pysyy. Eipä se mihinkään niin vain häviä.
En tiedä, millaista vastausta odotit minulta/häneltä, mutta kirjoitin vain omia tämänhetkisiä ajatuksiani. Minä olisin halunnut vaikka mitä, et koskaan kysynyt, enkä uskonut että haluaisit edes tietää, mutta olisin halunnut. En mistään muusta ole osannut unelmoidakaan, mutta niin...en kai voi siitä sen enempää kertoa.
Surullista tosiaan, jos minuun rakastuit ja halusit kuitenkin lopettaa kaiken jo ennen kuin edes saatoit sen minun tietooni. Mutta en tietenkään voi sinua syyttää, koska yhtä hiljaa olin itsekin.
Syitä tähän ei kai kumpikaan voida kuin arvailla...
Miltä sinusta itsestäsi tuntuu nyt? Kuuntele sydäntäsi, kyllä se kertoo sinulle mihin suuntaan olet menossa. Jos koet olevasi oikealla tiellä niin en voi sinua takaisinkaan vaatia kääntymään, mutta voin ainakin luvata etten itse ole lähdössä mihinkään. Pysyn, niinkuin lupasin. Ehkä joskus joudut tulemaan takaisin ja on sitten ainakin joku joka rakastaa ja odottaa sinua. Minä odotan.- -A-
Havahduin, mietin, miksi joskus puhuminen on niin vaikeaa, kertoa toiselle mitä tuntee häntä kohtaan.
Vaikeaa toisen on aina ajatuksia lukea, kertomalla toiselle rehellisesti tunteitaan ,peloistaan ja toiveista, saataisiin enempi aikaan.
-A- - minulta (t)
Tuo voisi olla minulle, tai sitten ei. Haluan kuitenkin vastata ja selventää pari asiaa. Ensiksi. Minulla ei ole ketään toista ja toiseksi, koskaan ei kannata sanoa, ei koskaan. Nyt on vaan tilanne, jossa minun on parempi olla yksin. En halua sotkea sinua siihen. En halua sinulle minun murheitani.
Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi viestillä tai nostattaa tunteita pintaan. Kaipaan minäkin sinua niin paljon, että välillä tunnen suurta epätoivoa.
Rakkauden tunne, jota tunnen sinua kohtaan on ollut aina läsnä. Välillä kielsin sen ja yritin peittää sitä. En ollut varma sinun tunteista ja ajattelin ettei yksipuolinen ihastuminen ja rakastuminen johda mihinkään. Särkisin vaan itseni siinä. Mutta ajan myötä olen huomannut, että eipä se tunne häviä yhtään mihinkään. Niin kuin itsekin sanoit. Ja enemmän kuin mitään muuta, olisin halunnut tietää mitä sinä olisit silloin halunnut. En vaan uskaltanut sitä kysyä.
En vaadi sinua odottamaan sitä hetkeä, jolloin olisin valmis. Se voi tapahtua viikon päästä tai muutaman kuukauden päästä. Ja jos tapaat hienon ihmisen, joka tuntuu oikealta, elä elämääsi. Kyllä minä selviän. Haluan vaan, että olet onnellinen, vaikka itse en elämässäsi olisikaan.
Hiljaa ollaan oltu kummatkin ja aikaisemmat väärinkäsitykset sotkee tilannetta entisestään ja ajatuttaa varmasti molempia. Ehkä joskus tulee päivä, jolloin voimme jutella avoimemmin asioista tai ylitsepääsemättömältä tuntuva tilanne ratkeaa. Hiljaa sydämessäni tunnen rakkautta sinua kohtaan ja pelkään, mitä jos en saa tilaisuutta sinulle koskaan sitä kertoa. En unohda sinua koskaan. - vielä minulta
minulta (t) kirjoitti:
Tuo voisi olla minulle, tai sitten ei. Haluan kuitenkin vastata ja selventää pari asiaa. Ensiksi. Minulla ei ole ketään toista ja toiseksi, koskaan ei kannata sanoa, ei koskaan. Nyt on vaan tilanne, jossa minun on parempi olla yksin. En halua sotkea sinua siihen. En halua sinulle minun murheitani.
Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi viestillä tai nostattaa tunteita pintaan. Kaipaan minäkin sinua niin paljon, että välillä tunnen suurta epätoivoa.
Rakkauden tunne, jota tunnen sinua kohtaan on ollut aina läsnä. Välillä kielsin sen ja yritin peittää sitä. En ollut varma sinun tunteista ja ajattelin ettei yksipuolinen ihastuminen ja rakastuminen johda mihinkään. Särkisin vaan itseni siinä. Mutta ajan myötä olen huomannut, että eipä se tunne häviä yhtään mihinkään. Niin kuin itsekin sanoit. Ja enemmän kuin mitään muuta, olisin halunnut tietää mitä sinä olisit silloin halunnut. En vaan uskaltanut sitä kysyä.
En vaadi sinua odottamaan sitä hetkeä, jolloin olisin valmis. Se voi tapahtua viikon päästä tai muutaman kuukauden päästä. Ja jos tapaat hienon ihmisen, joka tuntuu oikealta, elä elämääsi. Kyllä minä selviän. Haluan vaan, että olet onnellinen, vaikka itse en elämässäsi olisikaan.
Hiljaa ollaan oltu kummatkin ja aikaisemmat väärinkäsitykset sotkee tilannetta entisestään ja ajatuttaa varmasti molempia. Ehkä joskus tulee päivä, jolloin voimme jutella avoimemmin asioista tai ylitsepääsemättömältä tuntuva tilanne ratkeaa. Hiljaa sydämessäni tunnen rakkautta sinua kohtaan ja pelkään, mitä jos en saa tilaisuutta sinulle koskaan sitä kertoa. En unohda sinua koskaan.Uskon nyt entistä vahvemmin, että kirjoitit minulle. Usko sinäkin, että seuraavat sanat ovat suoraan sinulle:
En minäkään unohda sinua koskaan.
Ja toivon myös, että saadaan kaikki asiat selviksi. Uskon, että se tapahtuu kyllä, tavalla tai toisella. Yritetään silloin voittaa se epävarmuus, se kun on se joka eniten tuhoa saa aikaan.
Ja ehkä tälle kaikelle on molemmille joku tarkoituksensa. Niin minun ainakin on se ollut pakko ajatella, silloin kun oikein on harmittanut kaikki. Asioiden kannattaa joskus antaa mennä vain omalla painollaan...
Aikahan sen näyttää, miten elämä kummallakin etenee. Ei minullakaan ole ketään toista, eikä edes sellaista haluakaan suunnitella mitään vakavampaa. Kaikki on muutenkin ihan auki...
Tuntuu vaan niin hyvältä tietää, että olen ajatuksissasi samoin kuin sinä olet minulla. Ja olethan sinä aina elämässäni; ainakin juuri niissä ajatuksissa ja sydämessä. Se tapahtuu, mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi, mutta oli se mitä tahansa, niin en usko, että ihan helpolla ainakaan meidän yhteys katoaa. Ja kunhan pidät itsekin huolen, että pystyt onnellisena, niin lupaan pyrkiä itsekin siihen samaan. Rakastan sinua. - minulta (t)
vielä minulta kirjoitti:
Uskon nyt entistä vahvemmin, että kirjoitit minulle. Usko sinäkin, että seuraavat sanat ovat suoraan sinulle:
En minäkään unohda sinua koskaan.
Ja toivon myös, että saadaan kaikki asiat selviksi. Uskon, että se tapahtuu kyllä, tavalla tai toisella. Yritetään silloin voittaa se epävarmuus, se kun on se joka eniten tuhoa saa aikaan.
Ja ehkä tälle kaikelle on molemmille joku tarkoituksensa. Niin minun ainakin on se ollut pakko ajatella, silloin kun oikein on harmittanut kaikki. Asioiden kannattaa joskus antaa mennä vain omalla painollaan...
Aikahan sen näyttää, miten elämä kummallakin etenee. Ei minullakaan ole ketään toista, eikä edes sellaista haluakaan suunnitella mitään vakavampaa. Kaikki on muutenkin ihan auki...
Tuntuu vaan niin hyvältä tietää, että olen ajatuksissasi samoin kuin sinä olet minulla. Ja olethan sinä aina elämässäni; ainakin juuri niissä ajatuksissa ja sydämessä. Se tapahtuu, mikä on tarkoitettu tapahtuvaksi, mutta oli se mitä tahansa, niin en usko, että ihan helpolla ainakaan meidän yhteys katoaa. Ja kunhan pidät itsekin huolen, että pystyt onnellisena, niin lupaan pyrkiä itsekin siihen samaan. Rakastan sinua.näyttää, mikä tarkoitus tällä kaikella on. Yksi asia on kuitenkin varmaa. Rakastan sinua ja tarkoitan sitä koko sydämestäni. En ole koskaan sitä sinulle sanonut, mutta älä epäile sitä koskaan.
- minulta vielä
minulta (t) kirjoitti:
näyttää, mikä tarkoitus tällä kaikella on. Yksi asia on kuitenkin varmaa. Rakastan sinua ja tarkoitan sitä koko sydämestäni. En ole koskaan sitä sinulle sanonut, mutta älä epäile sitä koskaan.
Kiitos.
Jos joku asia pitäisi mainita josta olen erityisen onnellinen, niin se olisi se että sinä olet olemassa minulle. - minulta (t)
minulta vielä kirjoitti:
Kiitos.
Jos joku asia pitäisi mainita josta olen erityisen onnellinen, niin se olisi se että sinä olet olemassa minulle.onnellinen siitä, että olen tavannut sinut. Olen onnellinen, että saan ikävöidä juuri sinua. Jos voisin lentää, lentäisin nyt luoksesi ja kuiskaisin sen korvaasi, nukahtaisin viereesi.
- tipahdin minä
toinen tee lukemaan tämän viestin. Aloitusviesti ei ihan osunut kohdalleni, mutta se oikea olisi voinut nimikirjaimen perusteella luulla sitä itselleen. Mihinkään en ole menossa, en vielä. Ilman sinua en haluaisi, sillä olet tärkein mulle. Tunteet on ollut pinnassa aika ajoin, mutta pikku hiljaa alkaa helpottaa. Tiedän että jos näkisin sinut jossain alkaisi sydän pamppailla samaan kiihtyvään tahtiin kuin joskus aikaisemmin. En tiedä mitä tapahtui välillämme silloin, mutta nyt ainakin tiedän että kaipaan sinua mielettömän paljon. Rakkaus, se tunne, jonka molemmat tunsi kun katsoimme toisiamme silmiin, mutta jota ei koskaan sanottu... jää sinne sisälle molemmilla. Ellemme toisin päätä.
Se täsmäsi, että rakastuin sinuun pienellä sydämelläni, enkä enää tiennyt miten päin olisi pitänyt olla, kun halusin olla vaan lähelläsi, mutta samalla saatoin antaa epävarman kuvan itsestäni, kun en tiennyt mitä sinä ajattelit.
Molemmat oltiin hiljaa, eli yhtä syyllisiä ollaan. Voin vain kuitenkin joka ilta rukoilla, että niin tapahtuu kuin on tarkoitettu. Aina kuitenkin liitän siihen toiveen, että sinä kuuluisit elämääni vielä joku päivä. Sillä tuntuu niin väärältä, etten voi näyttää tunteitani sinulle, jotka kasvavat kasvamistaan tuolla sisällä sydämessäni.
Voit löytää itsellesi uuden naisen tai sellaisen joka sytyttää sydämesi vielä, jos se en ole minä. Tietenkin toivoisin, että voisin kuulua elämääsi, mutta jos niin ei käy, toivon koko sydämestäni sinulle onnea ja rakkautta.
Olis voinut olla mun kirjoitus. Mutta minä olisin valmis yrittämään vielä.
-T- - #####
..voinut kirjoittaa myös noin, mutta en niin tehnyt..
Edelleen toivoisin meidän selvittävän nämä välillämme olevat tunteet. Miksi ne ei vaan katoa vieläkään? Emmehän edes oikeasti tunne toisiamme. Kuitenkin tuntuu, että olen vain sinua odottanut saapuvaksi elämääni.. En tiedä enää mistään mitään..
Eräs toinen T täältä jostain..- kaiketi
tällä palstalla "puhua", mutta kuitenkin.
Kerran olen kertonut Sinulla että merkitset enemmän kuin ystävä. En olisi sitäkään sanonut, jos olisin tiennyt!!!
Sen jälkeen alkoi hiljaisuus. Sinä et puhunut minulle koskaan mitään tunteista.
JA, minähän en kerjää. Sen verran täytyy ihmisellä olla ylpeyttä että kärsii itse erehdyksensä.
En edelleenkään ole mitään tahtomassa, en milloinkaan vaarantaisi sitä mikä on sinulle pyhää. En tiedä minkä käsityksen olet minusta saanut...ja miten? - nyt tähänkin..
kaiketi kirjoitti:
tällä palstalla "puhua", mutta kuitenkin.
Kerran olen kertonut Sinulla että merkitset enemmän kuin ystävä. En olisi sitäkään sanonut, jos olisin tiennyt!!!
Sen jälkeen alkoi hiljaisuus. Sinä et puhunut minulle koskaan mitään tunteista.
JA, minähän en kerjää. Sen verran täytyy ihmisellä olla ylpeyttä että kärsii itse erehdyksensä.
En edelleenkään ole mitään tahtomassa, en milloinkaan vaarantaisi sitä mikä on sinulle pyhää. En tiedä minkä käsityksen olet minusta saanut...ja miten?En siis tiedä meneekö edes oikealle henkilölle, mut puranpa samalla ajatuksia..
Erehdys tai ei. Se tapahtui kuitenkin. Ehkä se oli kohtalo.. En tiedä.
Periaattessa siis ei ollut, kuin tuo yksi kerta, kun kohtasimme kunnolla. Ohimennen olimme nähneet ennenkin. Puhua en jäkeenpäin uskaltanut, kun en edes ollut varma olitko se sinä sittenkään. Tunsin sen, mutta epäilin kuitenkin.
En osaa sanoa mistä nämä tunteet tulee sinua kohtaan. Ne vaan pulppuaa jostain. Joku viisaampi, kun sen kertoisi..
Voin kertoa, että jalat veit kuitenkin altani kohdatessamme. Nyt sitten et suostu häviämään ajatuksistani. Ja täällä roikkuminen ei juuri auta asiaa.. Päinvastoin antaa turhia toiveita. - ----
ihan samanlainen tunne...
- vaaleeee
nyt tähänkin.. kirjoitti:
En siis tiedä meneekö edes oikealle henkilölle, mut puranpa samalla ajatuksia..
Erehdys tai ei. Se tapahtui kuitenkin. Ehkä se oli kohtalo.. En tiedä.
Periaattessa siis ei ollut, kuin tuo yksi kerta, kun kohtasimme kunnolla. Ohimennen olimme nähneet ennenkin. Puhua en jäkeenpäin uskaltanut, kun en edes ollut varma olitko se sinä sittenkään. Tunsin sen, mutta epäilin kuitenkin.
En osaa sanoa mistä nämä tunteet tulee sinua kohtaan. Ne vaan pulppuaa jostain. Joku viisaampi, kun sen kertoisi..
Voin kertoa, että jalat veit kuitenkin altani kohdatessamme. Nyt sitten et suostu häviämään ajatuksistani. Ja täällä roikkuminen ei juuri auta asiaa.. Päinvastoin antaa turhia toiveita.uskomatonta, kuinka tunteet jyllää eikä niistä pääse taistelemallakaan tai kieltämällä! Olen luovuttanut ja myönnän että rakastan sinua...
- T****
täältä hihkaisee, että oisin voinut kirjoittaa noin, mutta ei, en tehnyt niin. Näihin sanoihin taas voisin tarttua. Ihan kuin olisin odottanut sinua aina. Törmäsimme vain jotenkin myöhään. Onko kaikki mahdotonta????
Toivon, että selvitämme nämä asiat vielä. Puhumme, mitään ei tarvitse tapahtua kuitenkaan, jos niikseen menee. Tiedän, että tunteita on. Sinullakin. Ei suuretkaan sanat suuta halkaise, siis!
Voi olla, että pelissä on liian suuret panokset. Selvitetään!
-> **** - ----
T**** kirjoitti:
täältä hihkaisee, että oisin voinut kirjoittaa noin, mutta ei, en tehnyt niin. Näihin sanoihin taas voisin tarttua. Ihan kuin olisin odottanut sinua aina. Törmäsimme vain jotenkin myöhään. Onko kaikki mahdotonta????
Toivon, että selvitämme nämä asiat vielä. Puhumme, mitään ei tarvitse tapahtua kuitenkaan, jos niikseen menee. Tiedän, että tunteita on. Sinullakin. Ei suuretkaan sanat suuta halkaise, siis!
Voi olla, että pelissä on liian suuret panokset. Selvitetään!
-> ****kenelle tarkoitettu, mut vastaan kuitenkin...
Minulla ei mitään menetettävää, asia olis kyl selvitettävä;) - se kolmas T
---- kirjoitti:
kenelle tarkoitettu, mut vastaan kuitenkin...
Minulla ei mitään menetettävää, asia olis kyl selvitettävä;)en minäkään tiedä, kuka vastasi. Mutta mitään menetettävää ei ole? Mun mielestä paljonkin, siksihän "pakoilen". Mä kun en vaan ole itsekäs ihminen. Yritän olla, mutta en osaa...
Siitä huolimatta tai juuri sen vuoksi asia oiskin selvittävä. Meidän molempien vuoksi.
T: T***a ? - A_ _ _
se kolmas T kirjoitti:
en minäkään tiedä, kuka vastasi. Mutta mitään menetettävää ei ole? Mun mielestä paljonkin, siksihän "pakoilen". Mä kun en vaan ole itsekäs ihminen. Yritän olla, mutta en osaa...
Siitä huolimatta tai juuri sen vuoksi asia oiskin selvittävä. Meidän molempien vuoksi.
T: T***a ?kuule kolmas t_ _ _ _ Sopiiko Nimeni sinun ajattelemaasi?
- kolmas T
A_ _ _ kirjoitti:
kuule kolmas t_ _ _ _ Sopiiko Nimeni sinun ajattelemaasi?
Kyllä nimessä A on, mutta nyt se on ihan väärässä kohdassa! ;-) Eli ei osunut!
T**** -> *a** - Nimetön
A_ _ _ kirjoitti:
kuule kolmas t_ _ _ _ Sopiiko Nimeni sinun ajattelemaasi?
Mutta "rakkauttasi" en enään kerjää...
T*** - kolmas T
Nimetön kirjoitti:
Mutta "rakkauttasi" en enään kerjää...
T***Olisi voinut osua parikymmentä vuotta sitten! ;-)
Joo, no tiedän itse tämänhetkisen tilanteen. Myös sen ihmisen kohdalla, jota kaipailen. Joskus sitä vaan haksahtaa kirjoittamaan jotain. Sotkeutuu kaiketi mielikuvitukseensa! =)
- odottaa aikansa...
ja se joku on sinä ja minä ja sitten me. en osannut odottaa kaltaistasi ihmistä enkä olr tavannut ketään muuta, jota ikävöisin samalla tavalla. on vaikea olla ilman hymyäsi.
- usein
täällä utelet. Mitä sä sillä tiedolla olisit tehnyt?
- ollut
minulta toi:/ mitään ei ole menetetty vielä!
- vielä mihin
kaupunkiin tai mihin päin viestin kirjoitit??? Kuulostaa tutulle:)
- minulta (t)
en kerro,
mutta 09-alueelle. :) - vaan
minulta (t) kirjoitti:
en kerro,
mutta 09-alueelle. :)niinhän se monille muillekin sopis -09 ja jostain sieltä jotain vähän enemmän.
- Anonyymi00030
Op tunti sinulle tulee liian lähelle muistihoitaja seurasva
muista muistihoitaja - Anonyymi00031
Kiitos en tiedä kenen suulla puhut.
Mukavaa päivää oli miten oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740