Ahtopaineen säätö.

Turbo urpo

Heijaa.

Olisi asiantuntioille kysymys, ahdetussa autossani on virilastut kiinni ja autoon on muutettu isompi ahdin alkuperäisen tilalle. No ahtopainetta on nyt vähän reilu kilo, palikat ja ahdin kestäisivät lisää ahtoja. Jos esim. konehuoneeseen laittaa ahtopaineen säätimen ja yrittää siitä hivenen nostaa tuleeko moottoriohjaus vastaa ja estää paineen noston?
Pystyykö tuollaista ns.virilastua muokkaamaan vai joutuuko vaihtamaan toiset ja sitten uusi ohjelma Harisella/Karalalla?
Auttakaa ja antakaa neuvoja...

5

3632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turboruuvi

Miksi se säädin pitää konehuoneessa olla?Itselläni on auton sisällä,josta voi näppärästi säätää.Itse tosin pidän paineet aina täysillä,joten säätöä en tarvitse.ahtopaineen säätö on tarkoitettu sellaisille,jotka ei hallitse tehoja ja joutuvat ajamaan kuristetulla koneella.

• Ongelma_

"Olisi asiantuntioille kysymys, ahdetussa autossani on virilastut kiinni"

Kuinkahan monta lastua kuvittelit autossasi olevan... 2 vai 3?

• Powaheta

No nii-in. Joskus ihmettyttää kanssa. Kuinkahan monta lastua kuvittellaan olevan. oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla. Tuskin 3 tai eipä varmaankaan neljää :D

Jos haluat jutella enmmän niin mun maili on: [email protected]. Olis aika nastaa jutella asiantutijan kans ku itekki oon.

• s4 audeissa

on pari "lastua", ja vaihdettaessa ohjelmaa kummatkin on uusittava.

• ............
        s4 audeissa kirjoitti:

on pari "lastua", ja vaihdettaessa ohjelmaa kummatkin on uusittava.

Kyllä tossa kaksi lastua on eli pensalle ja paineelle omansa...
        Lähinnä säätöä konehuoneen puolelle sen takia ettei sitä tarvi koko ajan ruuvata ja kun autolla ajaa joskus kuskikin , jää ne kokeilu halut pienemmiksi kun laskee ahdot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2261
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1752
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1440
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1373
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      369
      1183
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      336
      1128
    Aihe