Heijaa.
Olisi asiantuntioille kysymys, ahdetussa autossani on virilastut kiinni ja autoon on muutettu isompi ahdin alkuperäisen tilalle. No ahtopainetta on nyt vähän reilu kilo, palikat ja ahdin kestäisivät lisää ahtoja. Jos esim. konehuoneeseen laittaa ahtopaineen säätimen ja yrittää siitä hivenen nostaa tuleeko moottoriohjaus vastaa ja estää paineen noston?
Pystyykö tuollaista ns.virilastua muokkaamaan vai joutuuko vaihtamaan toiset ja sitten uusi ohjelma Harisella/Karalalla?
Auttakaa ja antakaa neuvoja...
Ahtopaineen säätö.
5
3817
Vastaukset
- turboruuvi
Miksi se säädin pitää konehuoneessa olla?Itselläni on auton sisällä,josta voi näppärästi säätää.Itse tosin pidän paineet aina täysillä,joten säätöä en tarvitse.ahtopaineen säätö on tarkoitettu sellaisille,jotka ei hallitse tehoja ja joutuvat ajamaan kuristetulla koneella.
- Ongelma_
"Olisi asiantuntioille kysymys, ahdetussa autossani on virilastut kiinni"
Kuinkahan monta lastua kuvittelit autossasi olevan... 2 vai 3?- Powaheta
No nii-in. Joskus ihmettyttää kanssa. Kuinkahan monta lastua kuvittellaan olevan. oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla. Tuskin 3 tai eipä varmaankaan neljää :D
Jos haluat jutella enmmän niin mun maili on: [email protected]. Olis aika nastaa jutella asiantutijan kans ku itekki oon. - s4 audeissa
on pari "lastua", ja vaihdettaessa ohjelmaa kummatkin on uusittava.
- ............
s4 audeissa kirjoitti:
on pari "lastua", ja vaihdettaessa ohjelmaa kummatkin on uusittava.
Kyllä tossa kaksi lastua on eli pensalle ja paineelle omansa...
Lähinnä säätöä konehuoneen puolelle sen takia ettei sitä tarvi koko ajan ruuvata ja kun autolla ajaa joskus kuskikin , jää ne kokeilu halut pienemmiksi kun laskee ahdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152468- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821169