Skorpparin aktiivisuus

Kalat

Olen tutustunut muutama viikko sitten skorpparimieheen, joka alusta asti on kertonut pitävänsä minusta paljon. Itsellänikin tunteita pelissä ja pidän tyypistä todella paljon!
Mies on hyvin aktiivinen, pitää päivittäin yhteyttä ja haluaa nähdä usein. Itse varovaisempana haluaisin toppuutella tilannetta, koska pelkään, että tämä juttu "palaa loppuun" heti alkuunsa.
Eli mua lähinnä mietityttää onko tuollainen "kiihkeys" skorpparille tavallista, koska olen pitänyt skorppareita vähän "tuumailevampina" tyyppeinä ja minkalainen pinna skorppareilla on? Eli voiko olettaa kiinnostuksen pysyvän yllä pidempään kuin pari kuukautta, kun vauhtia on jo nyt 100 lasissa...
Tietenkin aion katsoa jutun loppuun asti ja tehdä omat päätelmäni asiasta, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia asiasta!

10

2784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaliskuun Idus

kokemuksen perusteella en voi puhua, kun olen skorpparimiehen kanssa seurustellut vasta vähän yli neljä kuukautta, mutta kyllä tämäkin tapaus melkosta vauhtia piti. Viikkossa tuli rakkaudentunnustus, ja kahden viikon jälkeen halusi jo kihloihin. Tunnepuolella siis hyvin kiihkeä ihminen, mutta kyllä sieltä toiselta puoletla löytyy se syvällinen mietiskelijäkin. Voi että sitä loistetta silmissä kun on joku käytännön ongelma mikä pitää ratkaista. Epäilen että mies on jotain sukua Pelle Pelottomalle. =:)

• Maaliskuun Idus

fisu olen minäkin.

• SkorppNainen

Ite olen skorpNainen,ja tavannutkin jonkin aikaa skorpMiestä juu voin sanoo että skorp on aika aktiivinen mutta myös varovainen eli tarkkailee koko ajan ja pohtii syvällisesti..vaikka ei siltä näyttäiskään...ei se kuihdu jos oikeesti tykkää...hiukan voi hidastua välillä mutta nou hätä...

• N skorp

Ite olen skorpNainen,ja tavannutkin jonkin aikaa skorpMiestä. juu voin sanoo että skorp on aika aktiivinen mutta myös varovainen eli tarkkailee koko ajan ja pohtii syvällisesti..vaikka ei siltä näyttäiskään...ei se kuihdu jos oikeesti tykkää...hiukan voi hidastua välillä mutta nou hätä...

• änimöl

Tartu siihen rautaan ku se on vielä kuumaa. Ihan oikeesti, skorp. miehet ovat pohdiskelevia, koska he syvillä vesillä mitä mieluiten etsien vastausta itseensä ja suhteeseensa maailmaan. Sitten astuu kuvaan nainen joka antaa sisältöä elämään jotta ei tarvitsisi pohdiskella omia, vaan voisi pitää toisesta huolta ja niin edelleen. Loput vastaukset voit päätellä itse. älä ole hölmö.

• sanoa..

Olen skopunainen ja itse koen olevani välillä aika kiihkeä monien aisioiden suhteen. Jos todella tykästyn ihmiseen niin voi sitä pommitusta, minkä toinen saa :-D.. Kuitenkin osaan malttaa mieleni ja pohdiskella asioita, antaa toiselle tilaakin ;-)
      Kuitenkin kun meitä ihmisiä on myös erilaisia niin hankala tietää onko ihastus pysyvää vai ei.. Sehän selviää sitten..

• änimöl

vähän huijaatn ittees nyt :) se kun tulee niin
        !!!!!!!!PADAM!!!!!!!!
        kuin luoti otsaan.
        Ota neuvosta vaarit ja shhh... kuuntele kun sanon että olen käynyt helvetissä. Siellä ei rakastuneita ihmisiä näe... Tarkoitan että AINA katso ja tee joka ikinen asia sekunti sekunnilta sielusi silmin. Olet hyvä ihminen. Kaikki ovat ja tiedän sen vaikka kaikkia en ole tavannutkaan... Sillä olemme osa luontoa ja meidät luotiin jumalan kuviksi ja hyvin väreileviksi sellaisiksi...Itse avaa vain silmät ja ota iisisti. Ei tarvitse käydä kirkossa, mutta kohtele muita kuin kohtelisit itseäsi, tee mitä muut sanovat, eikä mitä muut tekevät... hmmm... mitä vielä... saattaa olla että
        jotain jäi epäselväksi, mutta kaikki on okei?... aina saa kysyä... olen mielellään auttamassa. Minä olen minä ja minä hymyilen sinulle ja aina ihmisen tekstistä riippuen kirjoitan ihmiselle enkä tekstille :) pusipusi. (just välähti että pidän pussailusta enemmän kuin halailusta) johtuu varmaan siitä kun olen vasta vähän aikaa sitten herännyt kukkaan... kevät ja ikää 21... Olen kerännyt vuosien aikana paljon tulta sydämeeni ja vaikuttaa siltä että on aika päästä se purkamaan. Näin tunnen ja myös sinuakin kohden... Nothing too
        sexual ;) Aika lapsellista.., mutta kummiskin luonto syleilee lasta...

• Nimetön
        änimöl kirjoitti:

vähän huijaatn ittees nyt :) se kun tulee niin
        !!!!!!!!PADAM!!!!!!!!
        kuin luoti otsaan.
        Ota neuvosta vaarit ja shhh... kuuntele kun sanon että olen käynyt helvetissä. Siellä ei rakastuneita ihmisiä näe... Tarkoitan että AINA katso ja tee joka ikinen asia sekunti sekunnilta sielusi silmin. Olet hyvä ihminen. Kaikki ovat ja tiedän sen vaikka kaikkia en ole tavannutkaan... Sillä olemme osa luontoa ja meidät luotiin jumalan kuviksi ja hyvin väreileviksi sellaisiksi...Itse avaa vain silmät ja ota iisisti. Ei tarvitse käydä kirkossa, mutta kohtele muita kuin kohtelisit itseäsi, tee mitä muut sanovat, eikä mitä muut tekevät... hmmm... mitä vielä... saattaa olla että
        jotain jäi epäselväksi, mutta kaikki on okei?... aina saa kysyä... olen mielellään auttamassa. Minä olen minä ja minä hymyilen sinulle ja aina ihmisen tekstistä riippuen kirjoitan ihmiselle enkä tekstille :) pusipusi. (just välähti että pidän pussailusta enemmän kuin halailusta) johtuu varmaan siitä kun olen vasta vähän aikaa sitten herännyt kukkaan... kevät ja ikää 21... Olen kerännyt vuosien aikana paljon tulta sydämeeni ja vaikuttaa siltä että on aika päästä se purkamaan. Näin tunnen ja myös sinuakin kohden... Nothing too
        sexual ;) Aika lapsellista.., mutta kummiskin luonto syleilee lasta...

melkein runoutta , mutta humala puskee läpi. Ja kaukana alkuperäisestä aiheesta

• änimöl
        Nimetön kirjoitti:

melkein runoutta , mutta humala puskee läpi. Ja kaukana alkuperäisestä aiheesta

no höh eikä ollu... Tarvitaan vaan vähän rohkaisua.
        ja sitäpaitsi olin humalassa maailmasta, mutta tänään väsyttää.

• skorpioni nainen

Olen skorpioni nainen ja voin kertoo että me skorpionit olemme vauhdikkaita jo alussa varsinkin jos sitä kiinnostusta oikeesti löytyy eikä kiinostus heti lopu. Takertuvaisia ollaan mikä saattaa aika useesti ahdistaa muita horoskooppeja mutta seki kannattaa sanoo suoraan että hiljennäs tahtia vähän. Itellä on muutama juttu loppunu siihen kun olen roikkunu ehkä vähän liikaa mutta sille ei vaan voi mitää. Muista että skorpioni on äärettömän mustasukkanen. Toivottavasti sua ei hirveesti ahdista koska kalalla ja skorpionilla on yhdessä unelmaliitto. Kalalta skorpioni saa melkein kaiken mitä tarvitsee, kun läheisyys on yksi tärkeimmistä. onnea teille kuitenkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe