Kuinka paljon Puutalokympin tallille/katokselle saa laskea lisähintaa tuon pakettihinnan päälle? Kiitos vastauksistanne! :)
Puutalokympin autotallin kokonaiskustannukset?
4
1346
Vastaukset
- Suurinpiirtein
15000 euroa, eli kokonaiskustannukset 20-25 t euroa, edellyttää että olet itse osallisena rakentaa!
- kymppitallin tehnyt
Eipä tuohon voi tarkkaa vastausta antaa. Muut kulut rippuu ihan siitä millaisen siitä tallista teet. Kylmään tallin et tarvitse kuin pohjan, kattopellit, ikkunalasit ja sähköt jos sellaiset meinaat laittaa. Eikä todellakaan tule maksamaan 25k€.
Minun tallista löydät kuvia aiemmista kymppitallikeskusteluista. - kokemusta on
kymppitallin tehnyt kirjoitti:
Eipä tuohon voi tarkkaa vastausta antaa. Muut kulut rippuu ihan siitä millaisen siitä tallista teet. Kylmään tallin et tarvitse kuin pohjan, kattopellit, ikkunalasit ja sähköt jos sellaiset meinaat laittaa. Eikä todellakaan tule maksamaan 25k€.
Minun tallista löydät kuvia aiemmista kymppitallikeskusteluista.Joku jo vastasikin, riippuu tallista mitä pitää topeskaa lisää
löytyä. Katea-aineetkin saa nykyisin sovitettua pakettiin, samoin kuin lasitkin
jos ajatettaan kp-10 riittää kokonaisbudjetiksi
7-8000 euroa. vaikka vierasta työvoimaakin käyttäisi. - kustannukset
kokemusta on kirjoitti:
Joku jo vastasikin, riippuu tallista mitä pitää topeskaa lisää
löytyä. Katea-aineetkin saa nykyisin sovitettua pakettiin, samoin kuin lasitkin
jos ajatettaan kp-10 riittää kokonaisbudjetiksi
7-8000 euroa. vaikka vierasta työvoimaakin käyttäisi.kun varaukset ja valmiudet tehdä joskus lämpimäksi tuli maksamaan aika tarkkaan 15.000,- Perustukset ja sähkötyöt teetin ulkopuolisella. Katteeksi palahuopakate.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052