Kuinka paljon Puutalokympin tallille/katokselle saa laskea lisähintaa tuon pakettihinnan päälle? Kiitos vastauksistanne! :)
Puutalokympin autotallin kokonaiskustannukset?
4
1315
Vastaukset
- Suurinpiirtein
15000 euroa, eli kokonaiskustannukset 20-25 t euroa, edellyttää että olet itse osallisena rakentaa!
- kymppitallin tehnyt
Eipä tuohon voi tarkkaa vastausta antaa. Muut kulut rippuu ihan siitä millaisen siitä tallista teet. Kylmään tallin et tarvitse kuin pohjan, kattopellit, ikkunalasit ja sähköt jos sellaiset meinaat laittaa. Eikä todellakaan tule maksamaan 25k€.
Minun tallista löydät kuvia aiemmista kymppitallikeskusteluista. - kokemusta on
kymppitallin tehnyt kirjoitti:
Eipä tuohon voi tarkkaa vastausta antaa. Muut kulut rippuu ihan siitä millaisen siitä tallista teet. Kylmään tallin et tarvitse kuin pohjan, kattopellit, ikkunalasit ja sähköt jos sellaiset meinaat laittaa. Eikä todellakaan tule maksamaan 25k€.
Minun tallista löydät kuvia aiemmista kymppitallikeskusteluista.Joku jo vastasikin, riippuu tallista mitä pitää topeskaa lisää
löytyä. Katea-aineetkin saa nykyisin sovitettua pakettiin, samoin kuin lasitkin
jos ajatettaan kp-10 riittää kokonaisbudjetiksi
7-8000 euroa. vaikka vierasta työvoimaakin käyttäisi. - kustannukset
kokemusta on kirjoitti:
Joku jo vastasikin, riippuu tallista mitä pitää topeskaa lisää
löytyä. Katea-aineetkin saa nykyisin sovitettua pakettiin, samoin kuin lasitkin
jos ajatettaan kp-10 riittää kokonaisbudjetiksi
7-8000 euroa. vaikka vierasta työvoimaakin käyttäisi.kun varaukset ja valmiudet tehdä joskus lämpimäksi tuli maksamaan aika tarkkaan 15.000,- Perustukset ja sähkötyöt teetin ulkopuolisella. Katteeksi palahuopakate.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840