Auto "kaasuttelee" ohjauspyörää käännettäessä vaikkei jalka ole kaasupolkimella. Missä vika?
Outo vika
8
1017
Vastaukset
- jkjkjkjkjjkj
Jos kyseessä ruiskumoottorilla ja ohjaustehostimella varustettu auto, niin silloin koneen kierrokset nousevat kun ohjauspyörää käännetään.
Kierrokset nousee siksi ettei moottori sammu, kun tehostin kuormittaa moottoria. mun 626 -88 dieselikin teki tota samaa mutta aika lievästi,ihan on normaalia tollanen,varsinkin bensakoneella
- S626
Ota ohjausvaihteesta sensorin piuha irti, sen jälkeen toimii normaalisti. Ei tarvita muuta korjausta.
- peenaa
...tuossa olikin jo selkeä vastaus. Eli ohjaustehostinkin tarvitsee energiaa ja moottori haluaa toimittaa sitä.....eli ei siis halua sammua vaan jatkaa pyörimistään...
- kierrokset
nousevat jopa 3-4 tonniin pienellä käännöllä. Risteyksessä kääntyessäkin nopeus kasvaa yllättäen, vaarallista jo.
Ei ole ruiskumoottori eikä diesel.- peenaa
...tosiaan tuo alkuperäinen kysyjä ja tuo auto käyttäytyy noin, vie merkkiliikkeen tms. tutkimukseen. Tuo ei ole normaalia, sanon minä.
- xfghgfzj
ja seuraa kaasuvaijeria. Ottaa varmaan kiinni johonkin mihin ei saisi ottaa.
- paineanturista
liitin irti, vika häviää. Suht yleinen vika vanhemmissa Mazdoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352