Olen ymmärtänyt että silmälasit saa edullisesti mutta kuinka on aurinkolasien kanssa. Hankintalistalla olis monitehoiset aurinkolasit. Onko jollain kokemusia? Onko epäonnitumisen riski suurempi kuin odotettavissa oleva "säästö"?
Olemme menossa Saigon-Nha Tran-Saigon . Kummassa paikassa kannattais teettää? Onko suosituksia johonkin liikkeeseen?
Mielenkiintoista matkaa odotellessa on ollut mukava lueskella kaikkien kommentteja ja kokemuksia Vietnamista. Lukijoita / kiinnostuneita näyttää olevan enenevässä määrin.
Kaikkea hyvää kaikille.
Aurikolasit
2
771
Vastaukset
- osmop
Kyllä edullisesti saa.Kannattaa ehkä Saigonista
katsella,Nha-Tranissa oli mielestäni hieman
vanhahkot mallit myynnissä.Muutenkin ostokset
kantsii tehdä Saigonissa.Nha-Tranissa on suppeat
valikoimat.Kyllä sielläkin tietty t-paitaa ja
muuta kamaa löytyy,mutta pieniä kokoja vaatteissa.
Muistelen,että vain yksi varsinainen tavaratalo.
Karaoke hyvin suosittua....ja käyppäs saariretkillä,
vallan mahtavaa soudella paikallisella pyöreällä
veneellä.
Iltaisin usein sähkökatkoja,ota pieni taskulamppu mukaan.Tuuli oli iltaisin hieman viileää ja kovaa.
Hyvää matkaa. - vietcongi
kalliimpaa, mutta paremmat valikoimat. 2004 teetätin aurinkolasit, yksitehot, ja yhä käytössä. Mun mielestä siellä on työn laatu aivan yhtä hyvä kuin Suomessa. Liikkeitä on vähän joka puolella, kannattaa kierrellä ja vertailla hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016