onnistua, ainakin tiedän että pidän tästä skopumiehestä valtavasti, mutta pitkässä juoksussa, saapa nähdä ;)
Skorpioni ja skorpioni
6
1469
Vastaukset
- millie82
me ollaan miehen kanssa myös molemmat skorppareita ja aivan loistava suhde.yhdessä oltu 3v,kihloissa 2v ja nyt vauva tulossa ja sitten häät.ollaan kovin erinlaisia ja varmaan juuri siksi juttu toimii todella hyvin!
- rakastuneet
skorpionit, täydellinen rakkauselämä,
mutta olisi vaatinut molempien puolelta muutoksia
elämän suhteissa, minä en ottanut vastaan, kadun nyt. - kelvannutkaan
kuin skorppari. Me molemmat skorppareita, yhdessä jo 35 vuotta ja seuraavat 35 v ilmeisesti vielä edessä. Mies sanonut olevansa tyytyväinen, kun elämä ei koskaan tylsää. Joskus kyllä häntä "kaikki tai ei mitään" -mentaliteettini hirvittää. Uskoo olevansa enemmänkin vaaka kuin skorppari, mutta aito skorppariM hän minusta on. :)
Tiedän ikävä kyllä myös skorppariparin, joiden avioliitto päättyi toisen paettua ikkunasta toinen lähti hakemaan kaapista kivääriään. :( Tosin kyseessä oli kylläkin luonnehäiriöinen mies (rauha hänen sielulleen), joita voi olla missä horoskooppimerkissä hyvänsä.- Nimetön
skorppreit on kahden laisia . toiset väijyy ja hyökkää (uskollisia) ja toiset tulee silmille heti kun on aihetta (tulinen rakastaja)
- minullakin
skorppari skorppari, ollaan oltu yhdessä 32 vuotta, josta yli 30 vuotta naimisissa. Eipä olisi miulla muullanen käynytkään. Yksikään päivä ei oo ollu tylsä ja tunteehan sen skopunsa hyvin. Jo nenänasento kertoo kannattaako lähteä vastaamaan tuleen vai jättääkö hiukan tuonnemaksi (;
- Nimetön
Kyl se suhde kannattaa. 10 v kokemuksella voin kertoa että oli elämäni parasta aikaa. Itse skopumies ja vaimoni oli kans skopu. Tulista rakkautta kaiken aikaa. Eikä pelkoa syrjähypyistä. Itsepäinen luonne kyl on pieni miinus mut haastetta pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728