Olen vasta nyt alkanut kattomaan näitä X-fileseja ja olen kovasti innostunut sarjasta. Alkupuolella jäi välistä jaksoja paljon, mitä nyt joitakin satunnaisia jaksoja näin ensimmäisistä tuotantokausista kun niitä löyty videoilta. Isommat sisarukset oli niitä nauhotellu ku kolmoselta tuli joskus vuonna nakki X-files maraton. Tiiän suurinpiirtein ton koko sarjan juonen, mutta voisitteko selventää mulle vähän tota. Oon yrittäny kattoa eri nettisivuilta mutta mun englannin kielen taidoilla ei ihan kaikkea tajua kun tuo sarja on muutenkin niin koukeroinen. Jos voisitte selvittää tarkalleen että miksi just sen Mulderin pikkusisko otettiin? Käsittääkseni sen Mulderin isä sai päättää kumpi niistä viedään tms. ja se valitsi Samanthan. Ylipäätään kaikki tieto mitä voitte antaa tosta pääjuonesta otetaan vastaan hyvin kiitollisena!
Alkeellisia kysymyksiä...
Miss Thing
2
838
Vastaukset
- hymänöidi
http://netti.nic.fi/~xfiles1/mainx.htm
Tuolta löytyy kaikenlaista salkkareista suomeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069