minulla on langaton reititin WEBstar ja kun kirjaudun modeemiin sisälle osoitteella 192.168.0.1 niin kohdasta signal näen oman verkkoni yhteyden WLAn tilan.
se näyttää että signal tulee käyttöpisteeseen kolmen esteen läpi ja että sen vahvuus on erinomainen.
WEBstar
6
960
Vastaukset
- maöls
kannattaa säätää kohdasta signal myös signaalin voimakkuutta jottei naapurille ulotu sinun verkkosi signaalia laisinkaan.
- evätty
olen joutunut monesti resetoimaan WEBstarini ja nyt ei enää aukea kuin vaan se setup toiminto, onneksi edes se. Pitääkö minun nyt jotenkin gonfata laite, että pääsisin muihinkin toiminteisiin. Ja miten se tehdään?
- bryan malone
evätty kirjoitti:
olen joutunut monesti resetoimaan WEBstarini ja nyt ei enää aukea kuin vaan se setup toiminto, onneksi edes se. Pitääkö minun nyt jotenkin gonfata laite, että pääsisin muihinkin toiminteisiin. Ja miten se tehdään?
ei resetointi poista oikeuksia modeemin eri osoioihin vaan siinä on oltava jonkinlainen lukitus homma päällä, kun kirjaudut modeemiin niin webstariin ei kirjoiteta adminia laisinkaan jotta päästään modeemin sisälle, mutta nyt tuntuu että esim. operaattori on laittanut jonkun salasanan joka siihen pitää kirjoittaa että pääsee käsiksi kaikkiin modeemin osioihin.
kysy asiaa operaattorilta....... - evätty
bryan malone kirjoitti:
ei resetointi poista oikeuksia modeemin eri osoioihin vaan siinä on oltava jonkinlainen lukitus homma päällä, kun kirjaudut modeemiin niin webstariin ei kirjoiteta adminia laisinkaan jotta päästään modeemin sisälle, mutta nyt tuntuu että esim. operaattori on laittanut jonkun salasanan joka siihen pitää kirjoittaa että pääsee käsiksi kaikkiin modeemin osioihin.
kysy asiaa operaattorilta.......Näin kertoi asentaja kun häneltä asiaa kysyin:
"Käyttöoikeuksia ei ole rajoitettu mitenkään. Ja että laitteessa on ominaisuus että kun sen resetoi, se täytyy uudestaan konfiguroida, ennen kuin pääsee eteenpäin. Tämä on tehdasasetuksena. Eli laitetta ei kannata resetoida."
Eli eikö kyseinen asentaja muka tiedä asiaa.. - huoltamo
evätty kirjoitti:
Näin kertoi asentaja kun häneltä asiaa kysyin:
"Käyttöoikeuksia ei ole rajoitettu mitenkään. Ja että laitteessa on ominaisuus että kun sen resetoi, se täytyy uudestaan konfiguroida, ennen kuin pääsee eteenpäin. Tämä on tehdasasetuksena. Eli laitetta ei kannata resetoida."
Eli eikö kyseinen asentaja muka tiedä asiaa..en ole koskaan kuullutkaan että laitteen toiminteisiin ei pääse resetoinin jälkeen, taitaa olla asentajana ollu joku nippeli tietoa etsivä sovinisti jonkun operaattorin kätyri.
ei ole mahdollista. - evätty
huoltamo kirjoitti:
en ole koskaan kuullutkaan että laitteen toiminteisiin ei pääse resetoinin jälkeen, taitaa olla asentajana ollu joku nippeli tietoa etsivä sovinisti jonkun operaattorin kätyri.
ei ole mahdollista.Kyseessä oli atk-huoltoliike. Kyseinen henkilö kyllä toimii myös operaattorin alihankkijana eli renkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848