minulla on langaton reititin WEBstar ja kun kirjaudun modeemiin sisälle osoitteella 192.168.0.1 niin kohdasta signal näen oman verkkoni yhteyden WLAn tilan.
se näyttää että signal tulee käyttöpisteeseen kolmen esteen läpi ja että sen vahvuus on erinomainen.
WEBstar
6
986
Vastaukset
- maöls
kannattaa säätää kohdasta signal myös signaalin voimakkuutta jottei naapurille ulotu sinun verkkosi signaalia laisinkaan.
- evätty
olen joutunut monesti resetoimaan WEBstarini ja nyt ei enää aukea kuin vaan se setup toiminto, onneksi edes se. Pitääkö minun nyt jotenkin gonfata laite, että pääsisin muihinkin toiminteisiin. Ja miten se tehdään?
- bryan malone
evätty kirjoitti:
olen joutunut monesti resetoimaan WEBstarini ja nyt ei enää aukea kuin vaan se setup toiminto, onneksi edes se. Pitääkö minun nyt jotenkin gonfata laite, että pääsisin muihinkin toiminteisiin. Ja miten se tehdään?
ei resetointi poista oikeuksia modeemin eri osoioihin vaan siinä on oltava jonkinlainen lukitus homma päällä, kun kirjaudut modeemiin niin webstariin ei kirjoiteta adminia laisinkaan jotta päästään modeemin sisälle, mutta nyt tuntuu että esim. operaattori on laittanut jonkun salasanan joka siihen pitää kirjoittaa että pääsee käsiksi kaikkiin modeemin osioihin.
kysy asiaa operaattorilta....... - evätty
bryan malone kirjoitti:
ei resetointi poista oikeuksia modeemin eri osoioihin vaan siinä on oltava jonkinlainen lukitus homma päällä, kun kirjaudut modeemiin niin webstariin ei kirjoiteta adminia laisinkaan jotta päästään modeemin sisälle, mutta nyt tuntuu että esim. operaattori on laittanut jonkun salasanan joka siihen pitää kirjoittaa että pääsee käsiksi kaikkiin modeemin osioihin.
kysy asiaa operaattorilta.......Näin kertoi asentaja kun häneltä asiaa kysyin:
"Käyttöoikeuksia ei ole rajoitettu mitenkään. Ja että laitteessa on ominaisuus että kun sen resetoi, se täytyy uudestaan konfiguroida, ennen kuin pääsee eteenpäin. Tämä on tehdasasetuksena. Eli laitetta ei kannata resetoida."
Eli eikö kyseinen asentaja muka tiedä asiaa.. - huoltamo
evätty kirjoitti:
Näin kertoi asentaja kun häneltä asiaa kysyin:
"Käyttöoikeuksia ei ole rajoitettu mitenkään. Ja että laitteessa on ominaisuus että kun sen resetoi, se täytyy uudestaan konfiguroida, ennen kuin pääsee eteenpäin. Tämä on tehdasasetuksena. Eli laitetta ei kannata resetoida."
Eli eikö kyseinen asentaja muka tiedä asiaa..en ole koskaan kuullutkaan että laitteen toiminteisiin ei pääse resetoinin jälkeen, taitaa olla asentajana ollu joku nippeli tietoa etsivä sovinisti jonkun operaattorin kätyri.
ei ole mahdollista. - evätty
huoltamo kirjoitti:
en ole koskaan kuullutkaan että laitteen toiminteisiin ei pääse resetoinin jälkeen, taitaa olla asentajana ollu joku nippeli tietoa etsivä sovinisti jonkun operaattorin kätyri.
ei ole mahdollista.Kyseessä oli atk-huoltoliike. Kyseinen henkilö kyllä toimii myös operaattorin alihankkijana eli renkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181