kaikille joilla on parisuhde. Itselläni ei ole ollut kuuteen vuoteen suhdetta kenenkään kanssa ja elämä tuntuu yhdeltä paskalta. Kiitos vaan paljon!
Olen kateellinen
6
1677
Vastaukset
- vuotta
...
- kysyn vaan
aika vaikeeta olla yksin siinä..
- parisuhteessa
n. 18 vuotta, (en sellaista halua!) mut eronnut ja yksin n. 9 vuotta, jos olisi parempi toimeentulo, ja sukulaiset lähempänä, eikä yksin kaupungissa, jossa kaikki vain ajattelevat omaa napaansa, olisi yksinolo ihan siedettävää!!! Hanki Tv ja radio, ne on mun ilonani, (sain tv:n kirpparilta)!
- ilman parisuhdetta
koska kateus ei ole kovin viehättävä piirre. Ei kukaan halua ketkeroitunutta puolisio itselleen eli onnea matkaan!
- ihan vapaasti
Ala katselemaan pariskuntia kaupoissa, kahviloissa, lenkkipolulla vaivihkaa niin huomaat, että eivät ne nyt niin onnensa kukkuloilla monikaan ole. Onhan siinä tietysti puolensa, että on kumppani, mutta turha kuvitella, että se elämä onnelaksi parisuhteen myötä muuttuu monellakaan.
- elämässäÄÄ
ei ole tapahtunut pitkään aikaan muuta kuin paskaa.
pikkusiskoni pääsi veljemme lapsen kummiksi.
tämä tuntuu minusta niin kamalalta ja järkyttävältä sortamiselta vaikka siihen on hyvät syyt.
näin pienessä maailmassa minä elän, on kyllä työ, mutta ei omaa miestä,oma lapsikin on olemassa.
silti on tyhjää, puuttuu oma kulta. siskollani on mies, veljelläni vaimo ja lapsi.
minä olen kateellinen noille kaikille vaikka ei kannattas. heillä on vain elämä hyvällä mallilla.
taas jouduin katselemaan kun menevät eteenpäin elämässänsä.
vituttaa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627