Olen kateellinen

kaikille joilla on parisuhde. Itselläni ei ole ollut kuuteen vuoteen suhdetta kenenkään kanssa ja elämä tuntuu yhdeltä paskalta. Kiitos vaan paljon!

6

1755

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuotta

...

• kysyn vaan

aika vaikeeta olla yksin siinä..

• parisuhteessa

n. 18 vuotta, (en sellaista halua!) mut eronnut ja yksin n. 9 vuotta, jos olisi parempi toimeentulo, ja sukulaiset lähempänä, eikä yksin kaupungissa, jossa kaikki vain ajattelevat omaa napaansa, olisi yksinolo ihan siedettävää!!! Hanki Tv ja radio, ne on mun ilonani, (sain tv:n kirpparilta)!

• ilman parisuhdetta

koska kateus ei ole kovin viehättävä piirre. Ei kukaan halua ketkeroitunutta puolisio itselleen eli onnea matkaan!

• ihan vapaasti

Ala katselemaan pariskuntia kaupoissa, kahviloissa, lenkkipolulla vaivihkaa niin huomaat, että eivät ne nyt niin onnensa kukkuloilla monikaan ole. Onhan siinä tietysti puolensa, että on kumppani, mutta turha kuvitella, että se elämä onnelaksi parisuhteen myötä muuttuu monellakaan.

• elämässäÄÄ

ei ole tapahtunut pitkään aikaan muuta kuin paskaa.
      pikkusiskoni pääsi veljemme lapsen kummiksi.
      tämä tuntuu minusta niin kamalalta ja järkyttävältä sortamiselta vaikka siihen on hyvät syyt.
      näin pienessä maailmassa minä elän, on kyllä työ, mutta ei omaa miestä,oma lapsikin on olemassa.
      silti on tyhjää, puuttuu oma kulta. siskollani on mies, veljelläni vaimo ja lapsi.
      minä olen kateellinen noille kaikille vaikka ei kannattas. heillä on vain elämä hyvällä mallilla.
      taas jouduin katselemaan kun menevät eteenpäin elämässänsä.
      vituttaa!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      149
      1634
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1413
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      145
      969
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      95
      893
    5. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      124
      879
    6. Luulin sua silloin 10 vuotta nuoremmaksi..

🤣
      Ikävä
      65
      823
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      334
      681
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      624
    9. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      39
      606
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      7