Olen kateellinen

kaikille joilla on parisuhde. Itselläni ei ole ollut kuuteen vuoteen suhdetta kenenkään kanssa ja elämä tuntuu yhdeltä paskalta. Kiitos vaan paljon!
61756
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

...

Äänestä

aika vaikeeta olla yksin siinä..

Äänestä
  • n. 18 vuotta, (en sellaista halua!) mut eronnut ja yksin n. 9 vuotta, jos olisi parempi toimeentulo, ja sukulaiset lähempänä, eikä yksin kaupungissa, jossa kaikki vain ajattelevat omaa napaansa, olisi yksinolo ihan siedettävää!!! Hanki Tv ja radio, ne on mun ilonani, (sain tv:n kirpparilta)!

Äänestä

koska kateus ei ole kovin viehättävä piirre. Ei kukaan halua ketkeroitunutta puolisio itselleen eli onnea matkaan!

Äänestä

Ala katselemaan pariskuntia kaupoissa, kahviloissa, lenkkipolulla vaivihkaa niin huomaat, että eivät ne nyt niin onnensa kukkuloilla monikaan ole. Onhan siinä tietysti puolensa, että on kumppani, mutta turha kuvitella, että se elämä onnelaksi parisuhteen myötä muuttuu monellakaan.

Äänestä

ei ole tapahtunut pitkään aikaan muuta kuin paskaa.
pikkusiskoni pääsi veljemme lapsen kummiksi.
tämä tuntuu minusta niin kamalalta ja järkyttävältä sortamiselta vaikka siihen on hyvät syyt.
näin pienessä maailmassa minä elän, on kyllä työ, mutta ei omaa miestä,oma lapsikin on olemassa.
silti on tyhjää, puuttuu oma kulta. siskollani on mies, veljelläni vaimo ja lapsi.
minä olen kateellinen noille kaikille vaikka ei kannattas. heillä on vain elämä hyvällä mallilla.
taas jouduin katselemaan kun menevät eteenpäin elämässänsä.
vituttaa!!!!!!!!!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

**** kirjoitti:

kaikille joilla on parisuhde. Itselläni ei ole ollut kuuteen vuoteen suhdetta kenenkään kanssa ja elämä tuntuu yhdeltä paskalta. Kiitos vaan paljon!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu