kaikille joilla on parisuhde. Itselläni ei ole ollut kuuteen vuoteen suhdetta kenenkään kanssa ja elämä tuntuu yhdeltä paskalta. Kiitos vaan paljon!
Vastaukset 6
- vuotta
...
- kysyn vaan
aika vaikeeta olla yksin siinä..
- parisuhteessa
n. 18 vuotta, (en sellaista halua!) mut eronnut ja yksin n. 9 vuotta, jos olisi parempi toimeentulo, ja sukulaiset lähempänä, eikä yksin kaupungissa, jossa kaikki vain ajattelevat omaa napaansa, olisi yksinolo ihan siedettävää!!! Hanki Tv ja radio, ne on mun ilonani, (sain tv:n kirpparilta)!
- ilman parisuhdetta
koska kateus ei ole kovin viehättävä piirre. Ei kukaan halua ketkeroitunutta puolisio itselleen eli onnea matkaan!
- ihan vapaasti
Ala katselemaan pariskuntia kaupoissa, kahviloissa, lenkkipolulla vaivihkaa niin huomaat, että eivät ne nyt niin onnensa kukkuloilla monikaan ole. Onhan siinä tietysti puolensa, että on kumppani, mutta turha kuvitella, että se elämä onnelaksi parisuhteen myötä muuttuu monellakaan.
- elämässäÄÄ
ei ole tapahtunut pitkään aikaan muuta kuin paskaa.
pikkusiskoni pääsi veljemme lapsen kummiksi.
tämä tuntuu minusta niin kamalalta ja järkyttävältä sortamiselta vaikka siihen on hyvät syyt.
näin pienessä maailmassa minä elän, on kyllä työ, mutta ei omaa miestä,oma lapsikin on olemassa.
silti on tyhjää, puuttuu oma kulta. siskollani on mies, veljelläni vaimo ja lapsi.
minä olen kateellinen noille kaikille vaikka ei kannattas. heillä on vain elämä hyvällä mallilla.
taas jouduin katselemaan kun menevät eteenpäin elämässänsä.
vituttaa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1491634Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431413Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak145969- 95893
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja124879- 65823
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt334681Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero160624- 39606
- 7567