Olen kateellinen

kaikille joilla on parisuhde. Itselläni ei ole ollut kuuteen vuoteen suhdetta kenenkään kanssa ja elämä tuntuu yhdeltä paskalta. Kiitos vaan paljon!

6

1755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuotta

...

• kysyn vaan

aika vaikeeta olla yksin siinä..

• parisuhteessa

n. 18 vuotta, (en sellaista halua!) mut eronnut ja yksin n. 9 vuotta, jos olisi parempi toimeentulo, ja sukulaiset lähempänä, eikä yksin kaupungissa, jossa kaikki vain ajattelevat omaa napaansa, olisi yksinolo ihan siedettävää!!! Hanki Tv ja radio, ne on mun ilonani, (sain tv:n kirpparilta)!

• ilman parisuhdetta

koska kateus ei ole kovin viehättävä piirre. Ei kukaan halua ketkeroitunutta puolisio itselleen eli onnea matkaan!

• ihan vapaasti

Ala katselemaan pariskuntia kaupoissa, kahviloissa, lenkkipolulla vaivihkaa niin huomaat, että eivät ne nyt niin onnensa kukkuloilla monikaan ole. Onhan siinä tietysti puolensa, että on kumppani, mutta turha kuvitella, että se elämä onnelaksi parisuhteen myötä muuttuu monellakaan.

• elämässäÄÄ

ei ole tapahtunut pitkään aikaan muuta kuin paskaa.
      pikkusiskoni pääsi veljemme lapsen kummiksi.
      tämä tuntuu minusta niin kamalalta ja järkyttävältä sortamiselta vaikka siihen on hyvät syyt.
      näin pienessä maailmassa minä elän, on kyllä työ, mutta ei omaa miestä,oma lapsikin on olemassa.
      silti on tyhjää, puuttuu oma kulta. siskollani on mies, veljelläni vaimo ja lapsi.
      minä olen kateellinen noille kaikille vaikka ei kannattas. heillä on vain elämä hyvällä mallilla.
      taas jouduin katselemaan kun menevät eteenpäin elämässänsä.
      vituttaa!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      523
      1664
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      891
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      63
      885
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      81
      807
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      717
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe