Juups, eli kuka muistaa : eräässä bondissa oli tälläne kohtaus::
Bond oli ampumassa,ja otti jonkun kisan muistaakseni?? ja sitten kun piti ampoua tauluun, joku mies oli puussa, ja yritti ilmeisesti tappaa bondin. sitten bondi käänty vuorollaan ja ampu sinne puuhun, sitte se vastustaja naurahti jtn, tyylii aika huti, ja sitt bond vaa sano jotain tylii ett hyvin se ainakin minusta osui. sitten se mie putos sielt puust, kenet bondi oli ampunu.----------------------------------- ja sitte viel toine juttu oli joku sellane, et joku nainen juoks jossain metässä, ja sit se kuoli sinne. oisko ollu sama? mut tää ei ollu goldfinger
KUKA MUISTAA?
7
796
Vastaukset
Itse ainakin muistan nuo kyseiset kohtaukset. Jos kyseisen Bond- leffan nimeä haet, niin valitettavasti en sitä muista.
- slaalaa
Joo, eli nimeä haen. eli KUKA MUISTAIS? OLISIN TOSI KIITOLLINEN
- ammuntaa muista
Mutta Kuuraketissa oli hyvin tuon tyyppinen kohtaus.
- Masa73
Naisen metsään tappaa kaksi verikoiraa.
- goldfinger94
Kyseinen elokuva on Kuuraketti ja se mies joka putosi puusta on joku Hugo Draxin (päävihollisen) kätyri.
- huugo bossi
en nyt muista kumpia.
- .......
Molemmat mainitsemasi kohtaukset ovat peräisin elokuvasta Kuuraketti ja ovatpa vielä peräkkäisiä kohtauksia. Ensin bond ja konna ampuvat lintuja, ja bond pudottaa puusta yhden roiston. Sitten bond lähtee ja tarinan pääkonna lähettää koirat naisen perään, koska on käynyt ilmi että nainen petti hänet juonimalla Bondin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984