Miljoonakala-naaraallani huomattiin eilen olevan ihan muutama pikkuinen valkoinen täplä, evissä ja kehossa. Ja tänään ne ovat lisääntyneet hieman. Myös noin kolmella urosmiljoonakalalla oli tänään jokaisella noin 2 pilkkua. Molleilla taas ei näy yhtään ainakaan vielä.
Eli tuo on kai sitten valkopilkkutautia? :S Tänään ei enää kauppaan pääse lääkkeitä ostamaan kun kaupat ovat kiinni, ja huomenna kaikki kaupat kiinni koko päivän.. Selviävätkö kalat jos lääkitys alkaa maanantaina? Olen kuullut että lämpötilan muutos hidastaa tautia tms, mutta pitäisikö minun nostaa vai laskea akvaarion lämpötilaa?
Entä pystynkö tekemään mitään ennen lääkityksen alkua?
Olisin kiitollinen jos joku auttaisi hieman. Olen omistanut akvaarion vasta pari viikkoa, ja nyt jo kalat taudissa. :S
Valkopilkkutautia? :S
tilitonttu
1
396
Vastaukset 1
- Rihma
Lukaises tuolta;
http://www.aquahoito.info/suomi/taudit/pilktau.php
Kerrotko perustietoja akvaariostasi, niin voitais miettiä mistä pilkkutauti on tullut? Mitä muuta kalaa sieltä löytyy? Kuinka usein vaihdat vettä?
Onko akvaario vastaperustettu ja jos on, kypsytitkö sen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1362016Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66676- 71571