"Nainen vaietkoon kirkossa"

typeryyttä

Onpas jotkut ihmiset tyhmiä.
Jos naiset olisivat olleet tulkitsemassa koraania eivät islamilaisten naisten olot olisivat noin naurettavan huonoja.
Tai pyhä sota ei oikeasti tarkota sotimista vaan kisailua ja pelaamista.
Maalman naurettavin uskonto koko islam!
En kuulu mihinkään uskontoon joten nauran toisaalta kaikkia uskontoja ja todennut tämän olevan ylivoimaisesti naurettavin! ONNEKSI OLKOON!

3

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia

      Otsikkosi lainaus on tosin Raamatusta.

      Pyhää sotaa ei ole Islamissa. Väärin käännetty sana.

      2:190 Taistelkaa Jumalan retkellä niitä vastaan, jotka vastaanne sotaa käyvät, mutta itse älkää aiheetta hyökätkö. Totisesti Jumala ei rakasta rauhanrikkojia.

      Naisilla olisi muuallakin paremmat olot jos miehet noudattaisivat lakeja. Yhtälailla joidenkin muslimi-miesten pitäisi noudattaa Islamia ja kohdella vaimojaan hyvin.

      • aloittaja

        lainaus löytyy koraanista, voi toki olla että myös raamatusta mutta koraanista tuon itse löysin.

        Miehet ovat alkuperäistä koraania tulkinneet ja sitä kautta päässeet muuttamaan sanoja toisiksi.
        Ja todella suuri osa islamilaisista miehistä pitää naisia nyrkin ja hellan välissä.
        Tuon nyrkki ja hella asian tosiaan totesin itse kun entinen ystäväni oli vielä sinkku ja tämä teki perheessä kaikki kun tämän äiti oli jossain.
        Sitten ystäväni meni naimisiin emmekä edes saa nykyisin tavata´saati sitten soitella, kiitos miehen.


      • :) kaikenlaista
        aloittaja kirjoitti:

        lainaus löytyy koraanista, voi toki olla että myös raamatusta mutta koraanista tuon itse löysin.

        Miehet ovat alkuperäistä koraania tulkinneet ja sitä kautta päässeet muuttamaan sanoja toisiksi.
        Ja todella suuri osa islamilaisista miehistä pitää naisia nyrkin ja hellan välissä.
        Tuon nyrkki ja hella asian tosiaan totesin itse kun entinen ystäväni oli vielä sinkku ja tämä teki perheessä kaikki kun tämän äiti oli jossain.
        Sitten ystäväni meni naimisiin emmekä edes saa nykyisin tavata´saati sitten soitella, kiitos miehen.

        Pakko pistää oma lusikka nyt tähänkin soppaan :D kun kerran aikoimoisen sopan joku keittänyt taas..

        Kyllä se on niin, että naisten huono asema johtuu kulttuurillisista syistä, ei islamista. Ne vaimot joiden miehet todella noudattavat islamin lakeja, ovat kuin kukkia heidän kämmenillään.

        Olen itse ollut aviossa suomalaisen kanssa, nyt saudi arabialaisen kanssa, ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä uskoaan harjoittavan muslimin vaimona on melko täydellistä olla..

        Kuten Mohammad (SAAS) on sanonut:
        "Parhaita teidän joukostanne ovat ne, jotka kohtelevat parhaiten vaimojaan.."

        Ikävät esimerkit joita löytyy, johtuvat persoonasta, kulttuurista, ja etenkin siitä etteivät kyseiset ihmiset noudata islamia.

        Tunne pari suomalaisen miehen vaimoa, jotka ovat väkivaltaisessa suhteessa..enpä silti ole tullut ajattelleeksi syyttää kristinuskoa siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe