Onpas jotkut ihmiset tyhmiä.
Jos naiset olisivat olleet tulkitsemassa koraania eivät islamilaisten naisten olot olisivat noin naurettavan huonoja.
Tai pyhä sota ei oikeasti tarkota sotimista vaan kisailua ja pelaamista.
Maalman naurettavin uskonto koko islam!
En kuulu mihinkään uskontoon joten nauran toisaalta kaikkia uskontoja ja todennut tämän olevan ylivoimaisesti naurettavin! ONNEKSI OLKOON!
"Nainen vaietkoon kirkossa"
3
603
Vastaukset 3
- asia
Otsikkosi lainaus on tosin Raamatusta.
Pyhää sotaa ei ole Islamissa. Väärin käännetty sana.
2:190 Taistelkaa Jumalan retkellä niitä vastaan, jotka vastaanne sotaa käyvät, mutta itse älkää aiheetta hyökätkö. Totisesti Jumala ei rakasta rauhanrikkojia.
Naisilla olisi muuallakin paremmat olot jos miehet noudattaisivat lakeja. Yhtälailla joidenkin muslimi-miesten pitäisi noudattaa Islamia ja kohdella vaimojaan hyvin.- aloittaja
lainaus löytyy koraanista, voi toki olla että myös raamatusta mutta koraanista tuon itse löysin.
Miehet ovat alkuperäistä koraania tulkinneet ja sitä kautta päässeet muuttamaan sanoja toisiksi.
Ja todella suuri osa islamilaisista miehistä pitää naisia nyrkin ja hellan välissä.
Tuon nyrkki ja hella asian tosiaan totesin itse kun entinen ystäväni oli vielä sinkku ja tämä teki perheessä kaikki kun tämän äiti oli jossain.
Sitten ystäväni meni naimisiin emmekä edes saa nykyisin tavata´saati sitten soitella, kiitos miehen. - :) kaikenlaista
aloittaja kirjoitti:
lainaus löytyy koraanista, voi toki olla että myös raamatusta mutta koraanista tuon itse löysin.
Miehet ovat alkuperäistä koraania tulkinneet ja sitä kautta päässeet muuttamaan sanoja toisiksi.
Ja todella suuri osa islamilaisista miehistä pitää naisia nyrkin ja hellan välissä.
Tuon nyrkki ja hella asian tosiaan totesin itse kun entinen ystäväni oli vielä sinkku ja tämä teki perheessä kaikki kun tämän äiti oli jossain.
Sitten ystäväni meni naimisiin emmekä edes saa nykyisin tavata´saati sitten soitella, kiitos miehen.Pakko pistää oma lusikka nyt tähänkin soppaan :D kun kerran aikoimoisen sopan joku keittänyt taas..
Kyllä se on niin, että naisten huono asema johtuu kulttuurillisista syistä, ei islamista. Ne vaimot joiden miehet todella noudattavat islamin lakeja, ovat kuin kukkia heidän kämmenillään.
Olen itse ollut aviossa suomalaisen kanssa, nyt saudi arabialaisen kanssa, ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä uskoaan harjoittavan muslimin vaimona on melko täydellistä olla..
Kuten Mohammad (SAAS) on sanonut:
"Parhaita teidän joukostanne ovat ne, jotka kohtelevat parhaiten vaimojaan.."
Ikävät esimerkit joita löytyy, johtuvat persoonasta, kulttuurista, ja etenkin siitä etteivät kyseiset ihmiset noudata islamia.
Tunne pari suomalaisen miehen vaimoa, jotka ovat väkivaltaisessa suhteessa..enpä silti ole tullut ajattelleeksi syyttää kristinuskoa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei81000Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125946- 109929
- 52866
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85792Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66701Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev146684- 55625
- 70566
- 95551
- 60514
- 52511
- 35487
- 22456
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15050448- 32440
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31423- 24420
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408