Niin mikäs olisi hyvä punaisen värinen kuohuviini tai shampanja?
kuohuviini
4
500
Vastaukset
- edes
roseviinitkään ei ole samassa huudossa kuin punainen tai valkoinen, joten se taitaakin olla jotain B-luokan kamaa; miksi sitä ylipäätään valmistetaan
- on hyvää..
Kokeile Fresitaa. Punaista, mansikanmakuista kuoharia.
- kommentinjättäjä
"Niin mikäs olisi hyvä punaisen värinen kuohuviini tai shampanja?"
Punaisia, rosé, shampanjoita on vähän, Alkon listoilla pari kolme, hintaluokassa 40 - 65 €. Kestääkö kukkarosi?
Jos juoman pitää olla väristä huolimatta oikea kunnon kuohuviini, niin unohda kaikki mansikka- yms. sekoitukset. - että joku
haluaa punaista kuohuviiniä, jopa aitona samppanjana.
No samppanjana täyspunaista ei edes ole, ainoastaan muutama pinkki ("Pink Champagne"). Kallista on, enkä suosittele muutenkaan. Lähinnä amerikkalaiset kananaivoiset nousukasbimboblondit juovat sitä.
Kaikelaisia kuohareita sen sijaan löytyy punaisinakin (jopa tummanpunaisina), mutta ovat aikamoista litkua, ja usein varsin makeitakin.
Ja etenkin jollekin "mansikalle" maistuva kuohuviini on tuskin edes viiniä - käynyttä marjamehua korkeintaan.
Joten kun todellisuus on tämmöinen, on aika vaikea suositella sinulle jotain erityistä merkkiä - varsinkaan kun emme tunne sinun makuasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415