Lihavilla lyhyt, laihoilla pitkä!

181cm/59kg

Olet varmaan huomannut saman, minkä minäkin. Tosi lihavilla miehillä on pieni kalu ja pienet killuttimet. Syykin on ilmiselvä, kun sitä miettii hiukan. Lihoessa alavatsalle ja reisille kertyy rasvaa ja mies ikään kuin paisuu kuin kohoava taikina. Eihän se kalu juuriltaan nouse, vaan se veitikka jää tavallaan tuon kohoavan taikinan sisään ja siis näyttää lyhenevän. - Juttelin asiasta kerran erään sairaanhoitajan kanssa ja hän vahvisti asian. Jos miespotilas on tuollainen 130-kiloinen, katetrointikin on hankalaa, kun koko pippeli on niin piilossa, ettei siitä meinaa saada otetta!

Itse olen laihduttanut 98-kiloisesta 60-kiloiseksi ja kas kummaa! Pikkuveljestä on tullut iso! Lepotilassa alle sormenmittaisena töpöttänyt pikkuinen roikkuu nyt 15-senttisenä punnuksena ja kun "ottaa eteen", pituutta on 19 senttiä. Alavatsalla on ihon alla vain tiukkaa lihaa tai vastaavaa, ei rasvaa tipan tippaa. Lantio kapeni silminnähden, koko äijä keveni kolmanneksella! Arvatkaapas onko vaimo tyytyväinen. Entisen velton lihakasan tilalla hänellä on nyt reisiensä välissä sama tiukkapeppuinen, hoikka ja kevyt panokone kuin silloin 18-vuotiaana, kun näitä puuhia aloimme opetella. Ja se 19-senttinen tuntuu hänelle todella maistuvan! Ahkeroimme näissä puuhissa nykyään yhtä tiuhaan kuin silloin nuorina, vaikka olemme molemmat jo yli viisikymppisiä! - Olisiko tässä omalla kohdallasi opittavaa ja kenties jotain tehtävissä? Ja vaimot, tyttöystävät: pistäkää äijänne laihdutuskuurille! Motivointikeinot saatte keksiä itse.

13

6768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      59 kg onkin miehekäs paino. Varsinkin yli 180 senttiselle kropalle. Taitaa emäntäskin painaa enemmän.

    • Lihava

      itse olen lihava ja voin sanoa, ettei läskiä ole siinä kohtaa, mistä penis on. Se läski kerääntyy mahaan ja muualle.

    • jep

      aivan oikeassa jos läskiä on paljon...ja kunto ei kestä monen tunnin toimintaa

    • Hulk

      Kaveri kunnon kynäniska ! hyvät massat oot laihuttanut pois.. vois luulla, että olet joku salibandyn pelaaja -heh heh. nooh, sitä se on.

      • Ron Jeremy

        Kunnon mexikaanilla riittää vielä meisseliä vaikka maha jo retkottaa kyrvän selässä.
        Eli jos on alkujaan tarpeeksi iso ei se läskeihin huku-


      • Nick
        Ron Jeremy kirjoitti:

        Kunnon mexikaanilla riittää vielä meisseliä vaikka maha jo retkottaa kyrvän selässä.
        Eli jos on alkujaan tarpeeksi iso ei se läskeihin huku-

        Vitut Ron mikään meksikaani ole!!
        Se on juutalainen ja niillä onkin isot meisselit!


      • jepsheps
        Nick kirjoitti:

        Vitut Ron mikään meksikaani ole!!
        Se on juutalainen ja niillä onkin isot meisselit!

        ei toi nyt ihan noinkaan mene... oon nimittäin 184 pitkä ja painan 64 kg... munani on vain 6-7 cm levossa (15 kunnossa)


    • Erkki H. O. Moilanen

      ..kuitenkin kannattaisi laittaa se naisväkikin laihdutuskuurille. Parikymmentä kiloa makkaraa vatsalta tai perseeltä pois niin pääsee pienelläkin pohjalle;)

    • MissShemale

      >

      En oikein saa tolkkua teksistäsi. Väitätkö
      a) lihavien penis näyttää pieneltä, koska on isojen massojen ympäröimä.
      vai
      b) isot massat sulkevat peniksen ja eivät päästä tätä erektoitumaan kokonaisuudessaan.

      Ylläolevan siteerauksen mukaan ymmärtäisin a) mutta lopputekstin perusteella b).

      Toisaalta voiko laihduttaa 38 kiloa ja olla "vain tiukkaa lihaa tai vastaavaa, ei rasvaa tipan tippaa". Onko veltostunut iho kutistunut takaisin perusmittoihin?

      Omien huomioiden mukaan lihavilla on oikeasti pieni penis. Lihavat miehet potevat pienen peniksensä takia alemmuuskompleksia ja siksi suuntaavat tyydyttämättömät himonsa syömiseen.

      Lihavien kanssa on vaikea myös harrastaa seksiä.
      a) lihava hikoilee, seksi on nihkeää ja pahanhajuistakin.
      b) seksi on ihan käytännössä hankalaa ja epänautittavaa. Mistään asennosta ei pääse kunnolla sisälle, kun maha on aina tiellä.

      • ehei

        Ei pidä paikkaansa tuo väitteesi, itse asiassa jos pistän kaluni ympärille käteni nyrkin lailla ja työnnän alaspäin niinkuin tyhjästä tulee extra 3cm piniksen tyveen tulee rasvaa ja sinun väitteesi oli täysin epätieteellinen.


      • MissShemale
        ehei kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa tuo väitteesi, itse asiassa jos pistän kaluni ympärille käteni nyrkin lailla ja työnnän alaspäin niinkuin tyhjästä tulee extra 3cm piniksen tyveen tulee rasvaa ja sinun väitteesi oli täysin epätieteellinen.

        En ymmärtänyt ollenkaan, mitä halusit sanoa. Hio kirjallista ilmaisuasi.


    • hmmm

      tuo on totta näin lihavana miehenä voin varmistaa sen minulta jää lähemmäs 5cm rasvan alle se on valitettavaa.
      jos jokin niin siinä olisi minulle syy laihduttaa mutta ei jaksa.

    • Anonyymi

      Itellä ainakin oli koulu uinti tänään ja hävettää ku oon luokan ainoo "pullero"
      Nii kaikilla muilla oli 5cm pidempi kalu. Laihuttais jos jksais

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe