Moi! olin eilen yhden miehen kaa, joka sormetti mua. sen jälkeen huomasin että multa tulee verta alapäästä. onko se ihan normaalia? :o ikinä ennen ei oo käyny niin. oon vielä neitsyt.
sormetuksen jälkeen verta
4
7529
Vastaukset
- jokuvaanjoo
jos olet ollut miehen kanssa yhdynnässä, et ole neitsyt, mutta jos et ole ollut, niin olet neitsyt.
neitsyys ei mene itsetyydytyksessä tai jos mies hyväilee sormin vaan oikein yhdynnässä
tuo verenvuoto, sattuiko sinua kun mies hyväili? minulla on joskus vuotanut verta sen takia koska minua on sattunut kun mies on ollut liian kovakourainen ja esimerkiksi tottapuhuen kynsillään raapinut tms
itse yhdynnässä mulla taas on tullut joskus verta kun on ollut esim liian kuivat paikat- vaaaan
pm1 kirjoitti:
koska todennäköisesti immen kalvo repes siitä pieni verenvuoto ei siinä aina tarvita penistä
neitsyys menee kun kyrpä on käyny pillussas voithan itekki puhkasta kalvos mut oot silti neitsyt.
- Neitsytkö
Teinityttönä tuli puuhailtua sormettamisen lisäksi kaikenlaista pillun kanssa kun halutti kokeilla mitä sinne mahtuu. Joskus sattuikin mutta verta ei tullut koskaan. Olen kuitenkin varma että immenkalvo oli hävinnyt jo ennen ensimmäistä yhdyntää. Ihan sama sanotaanko sellaista tyttöä neitsyeksi. Eka kerta se on kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228