sormetuksen jälkeen verta

prinsessainenhh

Moi! olin eilen yhden miehen kaa, joka sormetti mua. sen jälkeen huomasin että multa tulee verta alapäästä. onko se ihan normaalia? :o ikinä ennen ei oo käyny niin. oon vielä neitsyt.

4

7957

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaanjoo

jos olet ollut miehen kanssa yhdynnässä, et ole neitsyt, mutta jos et ole ollut, niin olet neitsyt.

neitsyys ei mene itsetyydytyksessä tai jos mies hyväilee sormin vaan oikein yhdynnässä

tuo verenvuoto, sattuiko sinua kun mies hyväili? minulla on joskus vuotanut verta sen takia koska minua on sattunut kun mies on ollut liian kovakourainen ja esimerkiksi tottapuhuen kynsillään raapinut tms

itse yhdynnässä mulla taas on tullut joskus verta kun on ollut esim liian kuivat paikat

• koska todennäköisesti immen kalvo repes siitä pieni verenvuoto ei siinä aina tarvita penistä

• vaaaan
        pm1 kirjoitti:

koska todennäköisesti immen kalvo repes siitä pieni verenvuoto ei siinä aina tarvita penistä

neitsyys menee kun kyrpä on käyny pillussas voithan itekki puhkasta kalvos mut oot silti neitsyt.

• Neitsytkö

Teinityttönä tuli puuhailtua sormettamisen lisäksi kaikenlaista pillun kanssa kun halutti kokeilla mitä sinne mahtuu. Joskus sattuikin mutta verta ei tullut koskaan. Olen kuitenkin varma että immenkalvo oli hävinnyt jo ennen ensimmäistä yhdyntää. Ihan sama sanotaanko sellaista tyttöä neitsyeksi. Eka kerta se on kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      899
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      195
      687
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      66
      637
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe