Olen 46-vuotias kauriin (!) kanssa naimisissa ollut jouskarinainen. Nyt en enää haksahda väärään merkkiin ja etsin KAKSOSMIESTÄ. Kaipa vesimies tai vaakakin tasapainottaisivat vilkasta luonnettani?
JouskariN etsii
6
1134
Vastaukset
- ihastunut kaurismieheen
Saako kysyä olitko miten kauan kaurismiehen kanssa yhdessä ja miksi teillä meni sukset ristiin? Mikä oli hyvää ja mikä huonoa suhteessanne?
- Kaurismies
Kuule, kauris on TYLSÄ. Liian paikoilleen jähmettynyt, konservatiivinen ja tunteeton.
Kauris ei kyennyt keskustelemaan eikä jakamaan ajatuksiaa tai tunteitaan, seurauksena valtavia raivokohtauksia. Siis hän oli väkivaltainen ja pahoinpiteli minua.
Kukaan ei ole uskoa kun kerron hänen pimeästä puolestaan, niin rauhallisen ja leppoisan vaikutelman hän osasi antaa. Väkivalta astui kuvaan vasta un olimme jo naimisissa.
HAuska yhteensattuma muuten, että myös MINÄ olen nouseva skorppioni. Ollaankome vaikeita luonteita? Miesmaailmassa ei ainakaan mulla ole ollut menestystä,ei ikinä elämässäni.
:( - miesten maailmassa
Kaurismies kirjoitti:
Kuule, kauris on TYLSÄ. Liian paikoilleen jähmettynyt, konservatiivinen ja tunteeton.
Kauris ei kyennyt keskustelemaan eikä jakamaan ajatuksiaa tai tunteitaan, seurauksena valtavia raivokohtauksia. Siis hän oli väkivaltainen ja pahoinpiteli minua.
Kukaan ei ole uskoa kun kerron hänen pimeästä puolestaan, niin rauhallisen ja leppoisan vaikutelman hän osasi antaa. Väkivalta astui kuvaan vasta un olimme jo naimisissa.
HAuska yhteensattuma muuten, että myös MINÄ olen nouseva skorppioni. Ollaankome vaikeita luonteita? Miesmaailmassa ei ainakaan mulla ole ollut menestystä,ei ikinä elämässäni.
:(Olen ollu kihloissa rapu -miehen, ja naimisissa kalat -miehen kanssa, ovat herkkiä ja kilttejä =) Vakasti olen seurustellut kaksos- skorpioni- sekä kaurismiesten kanssa. Kaksosmies oli myös herkkä, skorpioni ja kaurismiehet jotenkin kovempia, machompia.
- ollutkin tylsä
miesten maailmassa kirjoitti:
Olen ollu kihloissa rapu -miehen, ja naimisissa kalat -miehen kanssa, ovat herkkiä ja kilttejä =) Vakasti olen seurustellut kaksos- skorpioni- sekä kaurismiesten kanssa. Kaksosmies oli myös herkkä, skorpioni ja kaurismiehet jotenkin kovempia, machompia.
Kauris on liian tylsä, skorppari vaikea ja rapu ja kalat ihan liian erilaisia? Näin ajattelen, en pääse samalle aaltopituudelle kalojen kanssa ollenkaan!
Eikö se kaksonen ollut mielenkiintoisin ja syvällisin?
- Toinen jouskariN
voi valita puolisoaan horoskoopin perusteella....eihän? Itse olen jouskarinainen ja on ollut suhde kaksosmieheen. Onnea etsintään...ei kyllä todellakaan tule olemaan helppo suhde!
- pettynyt
Ihastuin minäkin kaksosmieheen,
ihana,hellä,herkkä,kunnes paljastui,
etten ollutkaan ainoa nainen hänen
elämässään,oli haaremi ympärillä.
Nyt nuolen haavojani,mutta irti
en pääse,,,lukekaahan kaksosmiehen
hyvät ja huonot puolet näillä
astrologien sivuilla,,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379