JouskariN etsii

Kaksosemiestä

Olen 46-vuotias kauriin (!) kanssa naimisissa ollut jouskarinainen. Nyt en enää haksahda väärään merkkiin ja etsin KAKSOSMIESTÄ. Kaipa vesimies tai vaakakin tasapainottaisivat vilkasta luonnettani?

6

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunut kaurismieheen

Saako kysyä olitko miten kauan kaurismiehen kanssa yhdessä ja miksi teillä meni sukset ristiin? Mikä oli hyvää ja mikä huonoa suhteessanne?

• Kaurismies

Kuule, kauris on TYLSÄ. Liian paikoilleen jähmettynyt, konservatiivinen ja tunteeton.
        Kauris ei kyennyt keskustelemaan eikä jakamaan ajatuksiaa tai tunteitaan, seurauksena valtavia raivokohtauksia. Siis hän oli väkivaltainen ja pahoinpiteli minua.

Kukaan ei ole uskoa kun kerron hänen pimeästä puolestaan, niin rauhallisen ja leppoisan vaikutelman hän osasi antaa. Väkivalta astui kuvaan vasta un olimme jo naimisissa.

HAuska yhteensattuma muuten, että myös MINÄ olen nouseva skorppioni. Ollaankome vaikeita luonteita? Miesmaailmassa ei ainakaan mulla ole ollut menestystä,ei ikinä elämässäni.

:(

• miesten maailmassa
        Kaurismies kirjoitti:

Kuule, kauris on TYLSÄ. Liian paikoilleen jähmettynyt, konservatiivinen ja tunteeton.
        Kauris ei kyennyt keskustelemaan eikä jakamaan ajatuksiaa tai tunteitaan, seurauksena valtavia raivokohtauksia. Siis hän oli väkivaltainen ja pahoinpiteli minua.

Kukaan ei ole uskoa kun kerron hänen pimeästä puolestaan, niin rauhallisen ja leppoisan vaikutelman hän osasi antaa. Väkivalta astui kuvaan vasta un olimme jo naimisissa.

HAuska yhteensattuma muuten, että myös MINÄ olen nouseva skorppioni. Ollaankome vaikeita luonteita? Miesmaailmassa ei ainakaan mulla ole ollut menestystä,ei ikinä elämässäni.

:(

Olen ollu kihloissa rapu -miehen, ja naimisissa kalat -miehen kanssa, ovat herkkiä ja kilttejä =) Vakasti olen seurustellut kaksos- skorpioni- sekä kaurismiesten kanssa. Kaksosmies oli myös herkkä, skorpioni ja kaurismiehet jotenkin kovempia, machompia.

• ollutkin tylsä
        miesten maailmassa kirjoitti:

Olen ollu kihloissa rapu -miehen, ja naimisissa kalat -miehen kanssa, ovat herkkiä ja kilttejä =) Vakasti olen seurustellut kaksos- skorpioni- sekä kaurismiesten kanssa. Kaksosmies oli myös herkkä, skorpioni ja kaurismiehet jotenkin kovempia, machompia.

Kauris on liian tylsä, skorppari vaikea ja rapu ja kalat ihan liian erilaisia? Näin ajattelen, en pääse samalle aaltopituudelle kalojen kanssa ollenkaan!

Eikö se kaksonen ollut mielenkiintoisin ja syvällisin?

• Toinen jouskariN

voi valita puolisoaan horoskoopin perusteella....eihän? Itse olen jouskarinainen ja on ollut suhde kaksosmieheen. Onnea etsintään...ei kyllä todellakaan tule olemaan helppo suhde!

• pettynyt

Ihastuin minäkin kaksosmieheen,
        ihana,hellä,herkkä,kunnes paljastui,
        etten ollutkaan ainoa nainen hänen
        elämässään,oli haaremi ympärillä.
        Nyt nuolen haavojani,mutta irti
        en pääse,,,lukekaahan kaksosmiehen
        hyvät ja huonot puolet näillä
        astrologien sivuilla,,,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31