Suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen kävelivät kaupungilla. Vastaan tuli piru joka sanoi että pääsette jatkamaan matkaa jos munienne pituus on yhteensä 30cm, jos ei ole niin tapan teidät. Suomalainen näytti ja mittasi munansa. Pituus oli 20cm. Tuli Norjalaisen vuoro, se oli 8cm. Ruotsalaisella oli 2cm. Kun miehet olivat kävelleet jonkun matkaa ruotsalainen huokaisi "onneks mul seiso"
Vastaukset 3
- voi voi...
oli muuten harvinaisen huono ja lapsellinen vitsi..
- LOL12345651516
Totta!
Voidaan kerto näinkin: Suomalainen, ruotsalainen ja norjalaine kohtasivat jättiläisen, joka oli ruma ja ilkeä. Niinpä jättiläisen karkoittmiseksi luvattiin huikea palkinto. Ruotsalainen ehdotti: Juokse maapallon ympäri, mutta jättiläinen suoriutui tehtävästä silmäräpäyksessä. Norjalainen yritti: Tee mutka kuussa. Jättiläinen meni, mutta palasi jälleen. Tuli suomalaisen vuoro, hän pekästyi ja päästi pierun. Samassa hänellä välähti: Ota pieru kiinni. Se siitä jättiläisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592