rv 36 tuntemukset

Ilona*

Supistukset tuntuvat nyt alavatsalla. Alavatsassa välillä menkkamaista jomotusta. Häpyluu kipeytynyt.
Todella kovaa vihlontaa välillä emättimen suulla.
Paikat olivat ainakin vko sitten visusti kiinni, eikä kohdunkaulakaan lyhentynyt.
Vosiko tämä vauva tulla hieman ennen laskettua aikaa näillä tuntemuksilla, vai kuuluuko asiaan?

6

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnilleen samoilla viikoilla

Moi, mulla oli samantapaisia tuntemuksia joitain viikkoja sitten. Olin ihan varma että "nyt tuli lähtö sairaalaan" mutta se olikin väärä hälyytys. Olin n. viikko tuosta lääkärissä ja ei merkkiäkään vielä syntymisestä.. (vaikka toivoisinkin että tää syntyisi vähän etuajassa, oon ihan kypsä tähän pakkiin!)
      Eli jokainen meistä on yksilö, siksi en uskalla sua kovin "varmasti" neuvoa, mutta omalla kohdallani oireet olivat jotain muuta joka tapauksessa.

• Ilona*

Samat fiilikset. Toivoisin, että tulisi hieman aikaisemmin, koska noi alapään vihlonnat eivät todellakaan tunnu miltään mukavilta. Muutenkin olo kuin norsulla.
        Toivottavasti ei yliaikaiseksi ainakaan menisi....

• toinen tulossa

Mulla on nyt menossa rv. 39 2 ja mulla on ollut kuvaamiasi oireita jo usean viikon ajan ja tässä vielä mennään. Esikoisesta ei ollut mitään oireita ja syntyi rv 34. Että ei ne vaivat välttämättä ennakoi synnytystä, mutta jokainen on yksilö. Ja turvallisilla viikoillahan olet jo, jos nyt sattuis vaikka syntymäänkin.

• ...

mulla on ollu noita tuntemuksia jo monta viikkoa ja kotona ollu melkein vuodelevossa kun sanottiin jo pitkälti yli kuukausi sitten että vauva olis jo tuloillansa, mutta täällä sitä ollaan edelleen maha pystyssä ja mun tuurilla ollaan vielä kuukauden päästäkin... olo on kyllä niin kamala, hyvä että kävelemään pääsee, mutta eipä se vauveli tule sieltä ennenkun on valmis!=) Eka syntyi kans vasta rv 40 6

• ihan samaa

.. lääkärissä 36 3 oli kohdunkaulaa jälellä 2,5cm
        mitään kovia suppareita ei oo ollu... nyt siis viikkoja 37 2

• ...
        ihan samaa kirjoitti:

.. lääkärissä 36 3 oli kohdunkaulaa jälellä 2,5cm
        mitään kovia suppareita ei oo ollu... nyt siis viikkoja 37 2

mulla oli rv 34 1 1,3cm kohdunkaulaa jäljellä välillä supistukset ollu tosi kovia mutta ei mitenkään säännöllisiä, päivittäin kuitenkin on niitä. Nyt viikkoja 36 1 ja aina vaan vauva antaa odottaa itseään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      259
      3161
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      69
      1221
    3. 66
      1153
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      938
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      856
    6. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      789
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      691
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      682
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39