kyselee... Kertoisitko minulle, että vähän valkenis oma hankalahko luonne ;-) Aurinko=vesimies, nouseva=härkä ja kuu=oinas...
Olisin kovin kiitollinen....
Tulisika?
4
432
Vastaukset
- Tulisika
Astrologi sanoi kerran, että Vesimiestä on vaikea ymmärtää. Onko Vesimies eläinradan ainoa idealisti?
Tyypillistä Vesimiehelle on riippumattomuus ja epäsovinnaisuus. Mentaalisesti Vesimies on varovainen ja älykäs (Apina!).
Kirjoitat: kertoisitko minulle, että vähän valkenis oma hankalahko luonne ...tyypillistä Vesimiehelle, että hänellä on negatiivinen kuva itsestään...
Aurinko Vesimiehessä-Kuu Oinaassa viitaa vilpittömyyteen. Yhdistelmä antaa loistavan järkeilykyvyn. Se saattaa myös osoittaa uppiniskaista persoonallisuutta.
Sitten meillä on vielä Nouseva Härkä, joka on varautunut, luja ja sydämellinen.- Maa-apina
Ehkäpä tuo selvitti jotain. Olen liian varovainen, uppiniskainen ja pyrin kyllä selittämään kaiken järjellä, mikä on täysi mahdottomuus, kun ajattelee järjellä =)
Vilpitönkin olen ja ihan oikeasti sydämellinen, mutta sen tietävät vain ne harvat, jotka olen lähelleni päästänyt.
Minkä merkin edustajan kanssa uskaltaisi yrittää elämää? Siinäpä pulma :-) - Tulisika
Maa-apina kirjoitti:
Ehkäpä tuo selvitti jotain. Olen liian varovainen, uppiniskainen ja pyrin kyllä selittämään kaiken järjellä, mikä on täysi mahdottomuus, kun ajattelee järjellä =)
Vilpitönkin olen ja ihan oikeasti sydämellinen, mutta sen tietävät vain ne harvat, jotka olen lähelleni päästänyt.
Minkä merkin edustajan kanssa uskaltaisi yrittää elämää? Siinäpä pulma :-)Tässä ehdokkaat: Kaksi Apinaa - loistava valinta.
Muut "ehdokkaat": Lohikäärme ja Sika. Tulet myös hyvin toimeen Rotan ja Vuohen kanssa.
Länsimainen astrologia on sitä mieltä , että sovit parhaiten yhteen niiden kanssa, jotka ovat syntyneet Auringon ollessa Vaa'ssa. Saattaa olla näin. Aurinko Vaa'ssa, nouseva Skorpioni on kuitenkin pelottava yhdistelmä. Vaaka on eläinradan ainoa "kone", skorpioni on ylpeä ja hyvin kriittinen... Aurinko Vaa'ssa - Kuu Skorpionissa saa aikaan kriittisen ja vikoja etsivän luonteen. Tätä henkilöä on vaikea ymmärtää ja miellyttää. Sinulle sopiva yhdistelmä on aurinko Vaa'ssa - Kuu Vesimiehessä, joka antaa sopusointuisen ja miellyttävän luonteen. Tämä henkilö on uskollinen ja lojaali, hän toimii viisaasti. - Maa-apina
Tulisika kirjoitti:
Tässä ehdokkaat: Kaksi Apinaa - loistava valinta.
Muut "ehdokkaat": Lohikäärme ja Sika. Tulet myös hyvin toimeen Rotan ja Vuohen kanssa.
Länsimainen astrologia on sitä mieltä , että sovit parhaiten yhteen niiden kanssa, jotka ovat syntyneet Auringon ollessa Vaa'ssa. Saattaa olla näin. Aurinko Vaa'ssa, nouseva Skorpioni on kuitenkin pelottava yhdistelmä. Vaaka on eläinradan ainoa "kone", skorpioni on ylpeä ja hyvin kriittinen... Aurinko Vaa'ssa - Kuu Skorpionissa saa aikaan kriittisen ja vikoja etsivän luonteen. Tätä henkilöä on vaikea ymmärtää ja miellyttää. Sinulle sopiva yhdistelmä on aurinko Vaa'ssa - Kuu Vesimiehessä, joka antaa sopusointuisen ja miellyttävän luonteen. Tämä henkilö on uskollinen ja lojaali, hän toimii viisaasti.Aivan mielettömän hyvän vastauksen annoit!!! Lohikäärme ja rotta ovat koskettaneet eniten, olivat kumpainenkin kauriita...siinä meni varmaankin pieleen. En silti kadu, koska hyvät oli opetukset :-)
Nyt täytynee katsoa, mitä elämä eteen tuo...ehkäpä hiukan aktiivisemmin ja avoimin mielin. Kaikella lienee aikansa ja paikkansa, vaikka nyt onkin hiukan alakuloa ilmassa.
Todella hienoja vastauksia olet ihmisille jaksanut antaa. Kiitos siitä kaikkien muidenkin puolesta!!!
-Maa-apina-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860