Tulisika?

Maa-apina

kyselee... Kertoisitko minulle, että vähän valkenis oma hankalahko luonne ;-) Aurinko=vesimies, nouseva=härkä ja kuu=oinas...

Olisin kovin kiitollinen....

4

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Astrologi sanoi kerran, että Vesimiestä on vaikea ymmärtää. Onko Vesimies eläinradan ainoa idealisti?

      Tyypillistä Vesimiehelle on riippumattomuus ja epäsovinnaisuus. Mentaalisesti Vesimies on varovainen ja älykäs (Apina!).

      Kirjoitat: kertoisitko minulle, että vähän valkenis oma hankalahko luonne ...tyypillistä Vesimiehelle, että hänellä on negatiivinen kuva itsestään...

      Aurinko Vesimiehessä-Kuu Oinaassa viitaa vilpittömyyteen. Yhdistelmä antaa loistavan järkeilykyvyn. Se saattaa myös osoittaa uppiniskaista persoonallisuutta.

      Sitten meillä on vielä Nouseva Härkä, joka on varautunut, luja ja sydämellinen.

      • Maa-apina

        Ehkäpä tuo selvitti jotain. Olen liian varovainen, uppiniskainen ja pyrin kyllä selittämään kaiken järjellä, mikä on täysi mahdottomuus, kun ajattelee järjellä =)

        Vilpitönkin olen ja ihan oikeasti sydämellinen, mutta sen tietävät vain ne harvat, jotka olen lähelleni päästänyt.

        Minkä merkin edustajan kanssa uskaltaisi yrittää elämää? Siinäpä pulma :-)


      • Tulisika
        Maa-apina kirjoitti:

        Ehkäpä tuo selvitti jotain. Olen liian varovainen, uppiniskainen ja pyrin kyllä selittämään kaiken järjellä, mikä on täysi mahdottomuus, kun ajattelee järjellä =)

        Vilpitönkin olen ja ihan oikeasti sydämellinen, mutta sen tietävät vain ne harvat, jotka olen lähelleni päästänyt.

        Minkä merkin edustajan kanssa uskaltaisi yrittää elämää? Siinäpä pulma :-)

        Tässä ehdokkaat: Kaksi Apinaa - loistava valinta.
        Muut "ehdokkaat": Lohikäärme ja Sika. Tulet myös hyvin toimeen Rotan ja Vuohen kanssa.

        Länsimainen astrologia on sitä mieltä , että sovit parhaiten yhteen niiden kanssa, jotka ovat syntyneet Auringon ollessa Vaa'ssa. Saattaa olla näin. Aurinko Vaa'ssa, nouseva Skorpioni on kuitenkin pelottava yhdistelmä. Vaaka on eläinradan ainoa "kone", skorpioni on ylpeä ja hyvin kriittinen... Aurinko Vaa'ssa - Kuu Skorpionissa saa aikaan kriittisen ja vikoja etsivän luonteen. Tätä henkilöä on vaikea ymmärtää ja miellyttää. Sinulle sopiva yhdistelmä on aurinko Vaa'ssa - Kuu Vesimiehessä, joka antaa sopusointuisen ja miellyttävän luonteen. Tämä henkilö on uskollinen ja lojaali, hän toimii viisaasti.


      • Maa-apina
        Tulisika kirjoitti:

        Tässä ehdokkaat: Kaksi Apinaa - loistava valinta.
        Muut "ehdokkaat": Lohikäärme ja Sika. Tulet myös hyvin toimeen Rotan ja Vuohen kanssa.

        Länsimainen astrologia on sitä mieltä , että sovit parhaiten yhteen niiden kanssa, jotka ovat syntyneet Auringon ollessa Vaa'ssa. Saattaa olla näin. Aurinko Vaa'ssa, nouseva Skorpioni on kuitenkin pelottava yhdistelmä. Vaaka on eläinradan ainoa "kone", skorpioni on ylpeä ja hyvin kriittinen... Aurinko Vaa'ssa - Kuu Skorpionissa saa aikaan kriittisen ja vikoja etsivän luonteen. Tätä henkilöä on vaikea ymmärtää ja miellyttää. Sinulle sopiva yhdistelmä on aurinko Vaa'ssa - Kuu Vesimiehessä, joka antaa sopusointuisen ja miellyttävän luonteen. Tämä henkilö on uskollinen ja lojaali, hän toimii viisaasti.

        Aivan mielettömän hyvän vastauksen annoit!!! Lohikäärme ja rotta ovat koskettaneet eniten, olivat kumpainenkin kauriita...siinä meni varmaankin pieleen. En silti kadu, koska hyvät oli opetukset :-)

        Nyt täytynee katsoa, mitä elämä eteen tuo...ehkäpä hiukan aktiivisemmin ja avoimin mielin. Kaikella lienee aikansa ja paikkansa, vaikka nyt onkin hiukan alakuloa ilmassa.

        Todella hienoja vastauksia olet ihmisille jaksanut antaa. Kiitos siitä kaikkien muidenkin puolesta!!!

        -Maa-apina-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe