Kovaääninen KUSEMINEN

voihanvittulanmäki

Meinaa mennä hermot ku alakerran kyylä täti valittaa kusemisesta kävelimestä ja liian kovaan ääneen nauramisesta. Sattu se sit yöllä tai päivällä...

IDEOITA MITEN hiljentää SE ?:DD:D menee järki ku mitään noista ei ole kielletty

44

3912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amalia

      tohon on todella yksinkertainen ratkaisu! Pumpuli!Vessan pönttöön, jalkapohjiin ja loput suuhun! Näin helppoa se on, kun sen oivaltaa!Ei takuulla kuulu äänet! Alakerran täti saa olla ihan rauhassa.

    • höhhhöhöööö

      Kuseminen on sun yksityiselämää, eikä sen pitäis puuttua siihen..

      Sano, että nostat syytteen!
      (mahdollista, opiskelen lakia)

      • että onko pakko

        kusta siihen keskelle vessanpönttö, että varmasti lorisee? Niin nainen kuin mieskin osaa varmasti kusta "reunoja pitkin" eli ohjata virtsasuihkua reunoille. Tuskin kuset miehenä yhtä kovaäänisesti esimerkiksi ensitreffeillä naisne luona, joten miksi et kusisi hiljaa myös öisin, jos se toisia häiritsee?


      • Istumaan oppinut.
        että onko pakko kirjoitti:

        kusta siihen keskelle vessanpönttö, että varmasti lorisee? Niin nainen kuin mieskin osaa varmasti kusta "reunoja pitkin" eli ohjata virtsasuihkua reunoille. Tuskin kuset miehenä yhtä kovaäänisesti esimerkiksi ensitreffeillä naisne luona, joten miksi et kusisi hiljaa myös öisin, jos se toisia häiritsee?

        Eikö pientä ääntä suurempi haitta ole se, että monet miehet eivät osu siihen keskelle pönttöä vaan kusevat nimenomaan "reunoja pitkin" ja lattialle?

        Ei silti, kyllä monesta pöntöstä lähtee keskelle kustessa äänen lisäksi roiskeita niin vaatteille kuin myös pöntön ympäristöön. Paljon siistimpää ja fiksumpaa on tehdä tarpeensa istualtaan, oli ne sitten sitä ykköstä tai kakkosta. Paperiakin saa käyttää.

        Luonnossa voi sitten hoitaa sen ykkösen seisten (ja lähin kadunkulma ei ole luontoa).


      • Hilpi Juiso
        Istumaan oppinut. kirjoitti:

        Eikö pientä ääntä suurempi haitta ole se, että monet miehet eivät osu siihen keskelle pönttöä vaan kusevat nimenomaan "reunoja pitkin" ja lattialle?

        Ei silti, kyllä monesta pöntöstä lähtee keskelle kustessa äänen lisäksi roiskeita niin vaatteille kuin myös pöntön ympäristöön. Paljon siistimpää ja fiksumpaa on tehdä tarpeensa istualtaan, oli ne sitten sitä ykköstä tai kakkosta. Paperiakin saa käyttää.

        Luonnossa voi sitten hoitaa sen ykkösen seisten (ja lähin kadunkulma ei ole luontoa).

        Olet oikeilla jäljillä. Itse pissaan mahallani pöntöllä maaten, että saisin mahdollisimman tehokkaasti estettyä äänten pakenemisen pöntöstä. Verhoilin myös pöntön sisäpinnan naapurisovun nimissä polyuretaanilla. Lakattuna se on suhteellisen helppo pitää puhtaana.

        Arabia voisi alkaa tuottamaan äänenvaimennettuja pönttöjä Suomalaisen kerrostaloasumisen synnyttämiin erityistarpeisiin.


      • Istumaan oppinut
        Hilpi Juiso kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä. Itse pissaan mahallani pöntöllä maaten, että saisin mahdollisimman tehokkaasti estettyä äänten pakenemisen pöntöstä. Verhoilin myös pöntön sisäpinnan naapurisovun nimissä polyuretaanilla. Lakattuna se on suhteellisen helppo pitää puhtaana.

        Arabia voisi alkaa tuottamaan äänenvaimennettuja pönttöjä Suomalaisen kerrostaloasumisen synnyttämiin erityistarpeisiin.

        Se on kylpyamme eikä vessanpönttö jos pystyt kusemaan siihen sen päällä mahallasi maatessasi! Vessanpönttö on se valkoinen kulho jossa on vettä mitä ei kuulu juoda. Juomakelpoista vettä saat siitä käsienpesualtaaksi kutsutun kalusteen hanasta jota käytetään akrobaattisten suoritustesi jälkeen nimensämukaiseen tarkoitukseen


      • poikamies -81
        että onko pakko kirjoitti:

        kusta siihen keskelle vessanpönttö, että varmasti lorisee? Niin nainen kuin mieskin osaa varmasti kusta "reunoja pitkin" eli ohjata virtsasuihkua reunoille. Tuskin kuset miehenä yhtä kovaäänisesti esimerkiksi ensitreffeillä naisne luona, joten miksi et kusisi hiljaa myös öisin, jos se toisia häiritsee?

        Minun ei omassa asunnossani tarvitse varoa reunoja, koska vaimoketta ei ole. Koskaan en ole lorotellut keskelle pöntön vettä vaan pöntön reunoja pitkin. Oikea tähtäys on se avainpointti. Ja hiljaista on kuin hiirten hautausmaalla, ei kuulu lorottelut naapuriin.

        Kusella voi käydä myös istualtaan, itse teen niin aamutokkurassa kun olen juuri herännyt. Kannattaisi opetella istualtaan pisuminen.


      • Anonyymi
        Hilpi Juiso kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä. Itse pissaan mahallani pöntöllä maaten, että saisin mahdollisimman tehokkaasti estettyä äänten pakenemisen pöntöstä. Verhoilin myös pöntön sisäpinnan naapurisovun nimissä polyuretaanilla. Lakattuna se on suhteellisen helppo pitää puhtaana.

        Arabia voisi alkaa tuottamaan äänenvaimennettuja pönttöjä Suomalaisen kerrostaloasumisen synnyttämiin erityistarpeisiin.

        Olen liikkunut vaipoissa vuosikaudet

        Mukavaa ja huoletonta kun voi välittömästi hoitaa asian
        Tyhjennys 4 vrk jälkeen


    • Petter X

      Poliisia varmaan kiinnostaa v*tusti että sinä käyt kusella. Saa kyseinen kaheli kuulla kunniansa viranomaisen suusta.

      • jos....

        ...se pönttöön kuseminen naapuria häiritsee voihan sitä käydä parvekkelta kusemassa tai porttikäytävään.


      • Anonyymi
        jos.... kirjoitti:

        ...se pönttöön kuseminen naapuria häiritsee voihan sitä käydä parvekkelta kusemassa tai porttikäytävään.

        Alakerran Ämmä kitisi, kun epähuomioša kusin rappukäytävään


    • .....

      Ymmärrän hyvin, että valittaa. Tuskin valittaisi jos et mölyäisi öisin ja hän ei olisi vittuuntunut sinuun jo siitä.

      Etkö tajua, että kovaääninen metelöinti on jo järjestyssäännöissäkin kielletty? Jos et ole semmoista kohtaa huomannut niin voin kertoa, että se kohta missä lukee että asukkaille on annettava yörauha tarkoittaa sitä. Öisin ei todellakaan naureta kovaan ääneen ja kävellä tömistellen.

      Nyt vaan pitäisi keksiä IDEOITA MITEN hiljentää sinut! Menee järki kun teet toistuvasti noita juttuja mitkä on kielletty.

      • voihanvittulanmäki

        ONGELMA ON SE ETTÄ KUSEN REUNOILLE JA NUKUN ÖISIN ENKÄ MÖLYÄ VITTU TVKIN ON MELKEIN MUTELLA :D


      • ei se ole

        kielletty


      • dhdhhdjds
        ei se ole kirjoitti:

        kielletty

        jos sulla on sellainen helkkarinmoinen hevosennauru, joka kaikuu naapurikortteliinkin.


    • kuuluu elää

      ja käyttäytyä hillitysti; eli naura hillitysti, älä lorottele pönttöön (ei sitä kukaan halua kuunnella, koska kusella käyt) ja kävele kuin ihminen, ei itsestään tarvi tehdä numeroa...

      • kovaäänisesti

        keskelle pönttöä, jos on tuoreen naisensa kanssa samassa asunnossa. Ei kyllä kukaan nainenkaan.

        Miksi sitten vittuillessaan kusta keskellä yötä itseksensä kovaäänisesti ja keskelle pönttöä? Sairasta puuhaa!


    • jeesniniseon

      Siis ongelmahan on taloyhtiön askeläänieristeissä. ja ihmiset saa kävellä niinkuin haluavat silloin kuin haluat. ja jos mummoa elämisenäänet häiritsevät nii kannattaa mummon miettiä missä asuu

      • kaikki aina

        ja joka paikassa käyttäytyisi niin kuin haluaa, mitä siitäkin tulis? Eli kun asutaan taajamissa lähiöissä ja keskustoissa; ollaan ja eletään siellä missä on paljon muitakin ihmisiä, niin sehän on jo ihan perusasia, että toisetkin on otettava huomioon ja käyttäydyttävä hillitysti - oman ja muiden viihtyisyyden sekä tietty naapurisovun kannalta.


      • voihanvittulanmäki
        kaikki aina kirjoitti:

        ja joka paikassa käyttäytyisi niin kuin haluaa, mitä siitäkin tulis? Eli kun asutaan taajamissa lähiöissä ja keskustoissa; ollaan ja eletään siellä missä on paljon muitakin ihmisiä, niin sehän on jo ihan perusasia, että toisetkin on otettava huomioon ja käyttäydyttävä hillitysti - oman ja muiden viihtyisyyden sekä tietty naapurisovun kannalta.

        Vaikka käyttäytyy hillitysti niin se ei riitä tälle rouvalle.Edellisessä kerrostalossa kukaan ei sanonut mitään mistään tollasesta. Onneksi asia käsitellään nyt hallituksen kokouksessa ja isännöitsijä on meidän puolella.


      • rupea
        kaikki aina kirjoitti:

        ja joka paikassa käyttäytyisi niin kuin haluaa, mitä siitäkin tulis? Eli kun asutaan taajamissa lähiöissä ja keskustoissa; ollaan ja eletään siellä missä on paljon muitakin ihmisiä, niin sehän on jo ihan perusasia, että toisetkin on otettava huomioon ja käyttäydyttävä hillitysti - oman ja muiden viihtyisyyden sekä tietty naapurisovun kannalta.

        elämään naapureiden pillin tahtiin. Kuseminen ja kävely on normaalia elämää ja jos sellainen jotakuta häiritsee, täytyy sanoa että pienet on ongelmat! Nipottajat muuttakoot korpeen ettei normaalien ihmisten tarvitse rajoittaa elämäänsä näiden tiukkapipoisten idioottien takia. Kerrostaloelämä on kerrostaloelämää ja siihen kuuluu naapuriasunnoista kuuluvat äänet yölläkin. Kannattaa nipottajien tosiaankin miettiä ja ottaa selvää millaista missäkin asumismuodossa on asua ennen muuttoa. Turha se on jälkikäteen itkeä.


      • metsäläistä
        rupea kirjoitti:

        elämään naapureiden pillin tahtiin. Kuseminen ja kävely on normaalia elämää ja jos sellainen jotakuta häiritsee, täytyy sanoa että pienet on ongelmat! Nipottajat muuttakoot korpeen ettei normaalien ihmisten tarvitse rajoittaa elämäänsä näiden tiukkapipoisten idioottien takia. Kerrostaloelämä on kerrostaloelämää ja siihen kuuluu naapuriasunnoista kuuluvat äänet yölläkin. Kannattaa nipottajien tosiaankin miettiä ja ottaa selvää millaista missäkin asumismuodossa on asua ennen muuttoa. Turha se on jälkikäteen itkeä.

        taas niin, että "minä teen, missä vaan ja mitä vaan haluan". Helppo tietysti olla tuota mieltä, jos itsellä on "helpot" naapurit ja itse on se häirikkö, jolle pitäisi suoda kaikki oikeudet tehdä mitä vaan ja käyttäytyä miten vaan. Ja milläköhän oikeudella? Ei voi sanoa, muuta kun, että "moukka on moukka, vaikka voissa paistais"
        Toivottavasti ei tarvitsisi koskaan nähdä tuollaisia maalta muuttaneita metsäläisiä.


      • LOL!
        metsäläistä kirjoitti:

        taas niin, että "minä teen, missä vaan ja mitä vaan haluan". Helppo tietysti olla tuota mieltä, jos itsellä on "helpot" naapurit ja itse on se häirikkö, jolle pitäisi suoda kaikki oikeudet tehdä mitä vaan ja käyttäytyä miten vaan. Ja milläköhän oikeudella? Ei voi sanoa, muuta kun, että "moukka on moukka, vaikka voissa paistais"
        Toivottavasti ei tarvitsisi koskaan nähdä tuollaisia maalta muuttaneita metsäläisiä.

        Kaupunkilaisethan EIVÄT kuse!

        HAHAHAH kaikilla on oikeus kusta miten tykkää..
        Naurettavaa jos naapuri siittä valittaa.
        Minulla kyllä nousisi verenpaineet ja otsasuoni alkaisi tykyttämään jos oma naapurini pyytäisi minua kusemaan hiljempaa.


      • vitussa
        metsäläistä kirjoitti:

        taas niin, että "minä teen, missä vaan ja mitä vaan haluan". Helppo tietysti olla tuota mieltä, jos itsellä on "helpot" naapurit ja itse on se häirikkö, jolle pitäisi suoda kaikki oikeudet tehdä mitä vaan ja käyttäytyä miten vaan. Ja milläköhän oikeudella? Ei voi sanoa, muuta kun, että "moukka on moukka, vaikka voissa paistais"
        Toivottavasti ei tarvitsisi koskaan nähdä tuollaisia maalta muuttaneita metsäläisiä.

        minä kusen silloin kun kusettaa! Ketään on aivan turha tulla räkyttämään joksikin vitun "häiriköksi" kusemisen takia. Järjen käyttö sallittua tässäkin asiassa! Ja nämä marmattajathan eivät tietenkään itse käy kusella, ehei. Ovat ah niin täydellisiä ihmisiä että..


      • kusta sinne
        LOL! kirjoitti:

        Kaupunkilaisethan EIVÄT kuse!

        HAHAHAH kaikilla on oikeus kusta miten tykkää..
        Naurettavaa jos naapuri siittä valittaa.
        Minulla kyllä nousisi verenpaineet ja otsasuoni alkaisi tykyttämään jos oma naapurini pyytäisi minua kusemaan hiljempaa.

        reunoille? Miksi pitää tehdä tiettäväksi lähinaapureille, kuinka kauan lorottaa ja miten lorottaa?

        Nuorena opiskelijaneitokaisena aikoinaan mulla asui yläpuolella yks kundi ja aina toisaan kuulu sen lorotukset. Aamulla tuli usein herättyä kundin lorotuksiin; siinä sitä sängyssä kuunteli, että kuinka pitkään se taas kestää. Usein ihmettelin, että voiko sillä kestää niin kauan ja välillä luulin, että nyt siltä loppu, kun tuli vaan pikku
        lorotuksia, mutta sitten se taas alkoi, kun alusta??? Ihmettelin vaan, että mistä sitä riittikin niin helkkarin kauan ja sellaista katkonaista.

        Yks naapuri kanssa kerto kun heidän yläpuolellaan kuuluu naapurin lorotus, sano, että
        on ikävää, kun heillä on vieraita ja ovat kahvi- tai ruokapöydässä ja yläkerran lorotukset alkaa, vähän niin ku ikävää, ehkä liian intiimiä ja tilanteeseen sopimatonta. Pistä siinä sitten lihapullaa naamaan kera taustalorotuksen eli Good appetit vaan!


    • kerrostalossamme

      Meidän alakerran iso nainen on kusiessaan kuin Niagaran putous. Valtava kohina kantautuu talon rakenteiden kautta naapureihin ja kusiusva leviää jopa porraskäytävään saakka. Pelkään tulvaa. On vielä kanta-astuja.

      • ¤¤##

        Samallainen kuin meidän naapuri.Ensin kuuluu raskaat askeleet ja valtava töminä, kun se suunnistaa wc:hen.Sitten tulee semmonen hiljaisuus, kuin ukkosen ilman edellä. Seuraavaksi tulee tuo mainitsemasi kohina ja kusi tulee tältä akalta, niin kovalla paineella, että se aiheutta pöntössä pyerremyrskyn tapaisen ilmiön ja työntää kusiusvan paineella ilmastointikanaviin ja sitä kautta joka huoneistoon.


      • kerrostalossa
        ¤¤## kirjoitti:

        Samallainen kuin meidän naapuri.Ensin kuuluu raskaat askeleet ja valtava töminä, kun se suunnistaa wc:hen.Sitten tulee semmonen hiljaisuus, kuin ukkosen ilman edellä. Seuraavaksi tulee tuo mainitsemasi kohina ja kusi tulee tältä akalta, niin kovalla paineella, että se aiheutta pöntössä pyerremyrskyn tapaisen ilmiön ja työntää kusiusvan paineella ilmastointikanaviin ja sitä kautta joka huoneistoon.

        Lisäksi se alakerran valtava nainen piereskelee joskus kusisessionsa päätteeksi. Pierutöräyttely kuulostaa kiihtyneen elefantin päräyttelyltä. Pikkulapset peljästyvät kuollakseen moista kuunnellessaan. Vierailulla olleet appivanhemmat luulivat maailman lopun tulleen. Nitroa pistivät kielen alle. On tässä kestämistä.


      • ¤¤##
        kerrostalossa kirjoitti:

        Lisäksi se alakerran valtava nainen piereskelee joskus kusisessionsa päätteeksi. Pierutöräyttely kuulostaa kiihtyneen elefantin päräyttelyltä. Pikkulapset peljästyvät kuollakseen moista kuunnellessaan. Vierailulla olleet appivanhemmat luulivat maailman lopun tulleen. Nitroa pistivät kielen alle. On tässä kestämistä.

        Samat ongelmat täällä, noiden pierujen lisäksi on kauheat happamatröyhtäisyt.Tuli mieleen, kun se viime kesänä otti aurinkoa tuossa parvekkeemme alla nurmikolla.Voi jumal..ta sitä raatokärpästen määrää jotka pörräs sen haarojen välissä, myös haju joka siitä nousi ilmaan, oli kuin kuollut napaketun raato olis ollu kauan helteessä.
        Yöllä myös, kun se ilmeisesti onanoi, ne hirveät huudot, ne on kuin jostain karmeasta kauhufilmistä.
        Kerran se oli omasta mielestään pukeutunut seksikkäästi ja yritti iskeä minuakin porttikäytävässä.Saakeli sillä oli semmoset puolukanpunaset lanelista tehdyt tangat johon se oli ite kirjaillut ulkomaankielellä jotain Kiss my ja jotain lowe,en kerinnyt enemmän lukemaan kun oli lähdettävä karkuun. Jaa villasukat sillä vielä oli ja pipo päässä.Ole tuon näyn jälkeen ollut terapia hoidossa, mutta ei se näky vaan poistu päästä eikä unista.
        Eikä oikein voi siitä valittaakkaan, kun se on isännöitsijän sisko.


    • Isomunainen

      Itse kusen aina istualtaan jolloin homma on hiljaisempaa. Toisaalta on pakkokin koska lääkäri kielsi ehdottomasti nostamasta mitään raskasta.

      • vähän vielä

        kehitellä, että eikö sitä munaa voisi ihan venyttää sinne veteen saakka, ja kusta silleen ihan putken sisään vedessä, niin se olis ihan hiljaista.


    • vertailua

      Otsikko sen kaiken kertoo. Kaiken lisäksi homomiesten hihittelyä ei nyt kestä kukaan tervejärkinen.

      • kävis???

        se pissiminen sinne vessan lavuaariin. Minä teen näin ei kuule kukaan.


    • se on

      .. kun maalaisjuntti heinäkenkä karvakorva - tai äipän pikku poika tulee asumaan ihmisten keskelle - ei saatanan kusipää tajuu elävästä elämästä mitään !

      • häh!?

        ...ei kuulu kuseminen?

        Outoa...


      • ...........
        häh!? kirjoitti:

        ...ei kuulu kuseminen?

        Outoa...

        ei näytä tämä mettiäinen tajuavan, että kusemisenkin voi tehdä fiksusti.

        Taisin muuten nähdä sinut aamulla kun olin menossa töihin. Nojasit kädellä seinään ja toisella pidit pienestä pilistäsi kiinni ja kusit kerrostalon seinään. Taisit silloinkin ajatella, että kuseminen on elävää elämää, sitä ei saa kukaan kieltää ja saat tehdä sen ihan missä vaan ja milloin ja kuinka vaan kun sinulla nyt kerran sattuu olemaan tämä mulkku.


      • tarkoitan ..
        häh!? kirjoitti:

        ...ei kuulu kuseminen?

        Outoa...

        .. näähän lantapaukut maalaisjussit kouluja käymättömät aivokääpiöt - tai äipän mussukat vastaa näin tyhmästi - ei ne tosiaankaan tajuu mistä on kyse !


      • HOHHOHOHOOO
        ........... kirjoitti:

        ei näytä tämä mettiäinen tajuavan, että kusemisenkin voi tehdä fiksusti.

        Taisin muuten nähdä sinut aamulla kun olin menossa töihin. Nojasit kädellä seinään ja toisella pidit pienestä pilistäsi kiinni ja kusit kerrostalon seinään. Taisit silloinkin ajatella, että kuseminen on elävää elämää, sitä ei saa kukaan kieltää ja saat tehdä sen ihan missä vaan ja milloin ja kuinka vaan kun sinulla nyt kerran sattuu olemaan tämä mulkku.

        Vai että PIENESTÄ pilistä xD hyvä kun omistais sellasen niin pitelisin kyllä xDxD

        Kuseminen on luonnollinen asia ja sitä ei kielletä KELTÄÄN eikä neuvota miten se kuuluu tehdä.

        Siitä voi nimittäin nostaa syytteen jos tämmöistä tapahtuu!


      • päätäsi .hölsk...?????
        tarkoitan .. kirjoitti:

        .. näähän lantapaukut maalaisjussit kouluja käymättömät aivokääpiöt - tai äipän mussukat vastaa näin tyhmästi - ei ne tosiaankaan tajuu mistä on kyse !

        Hyvähän sulla on ,kun voit varastoida kusen päähäsi, muilla täytyy välillä tyhjennellä(yölläkin).


      • nähnyt........
        ........... kirjoitti:

        ei näytä tämä mettiäinen tajuavan, että kusemisenkin voi tehdä fiksusti.

        Taisin muuten nähdä sinut aamulla kun olin menossa töihin. Nojasit kädellä seinään ja toisella pidit pienestä pilistäsi kiinni ja kusit kerrostalon seinään. Taisit silloinkin ajatella, että kuseminen on elävää elämää, sitä ei saa kukaan kieltää ja saat tehdä sen ihan missä vaan ja milloin ja kuinka vaan kun sinulla nyt kerran sattuu olemaan tämä mulkku.

        mää olin nukkumassa silloin mää oon eläkkeellä.


      • on ongelmat
        ........... kirjoitti:

        ei näytä tämä mettiäinen tajuavan, että kusemisenkin voi tehdä fiksusti.

        Taisin muuten nähdä sinut aamulla kun olin menossa töihin. Nojasit kädellä seinään ja toisella pidit pienestä pilistäsi kiinni ja kusit kerrostalon seinään. Taisit silloinkin ajatella, että kuseminen on elävää elämää, sitä ei saa kukaan kieltää ja saat tehdä sen ihan missä vaan ja milloin ja kuinka vaan kun sinulla nyt kerran sattuu olemaan tämä mulkku.

        näillä käpykylien hienostohinteillä kun pitää muiden kusemistavoista naukua. Näkee ettei tosielämästä ole paljon kokemusta. Tyypillinen kaupunkilaisnyhvö.


    • aahhahahahaaaa=D

      vedet valuu silmistä.
      Tämä on kyllä paras palsta kaikista.
      Aina kun on huono päivä, niin tuun tälle palstalle luskelemaan. Ohhohhohhhooooo=D

      • tämä on...

        normaalia kerrostaloasumista Suomessa.Monet hyvät naurut täältä kyllä irtoaa.


      • täällä on ..

        .. kiva lusketella !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe